Ga naar inhoud

Meisje : 1 juli 2011 :Dr. Schiettecatte : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey lieve mensen,

Ik lees zo wel eens berichten hier, en daarom zet ik ook maar even mijn verhaal neer.

1 juli is de dag dat ik geopereerd word. Ik heb nu 75 aa,. en ben 1.72 lang en 54 kilo.. hij wil er 370cc tot 430 cc in gaan doen.

Nu lijkt me dat een beetje veel,. heeft iemand ervaring bij hem met vergrotingen?

En hebben jullie nog tips tijdens het herstel? Wat kan ik voorbereiden.

Groetjes Meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve mensen,

Ik lees zo wel eens berichten hier, en daarom zet ik ook maar even mijn verhaal neer.

1 juli is de dag dat ik geopereerd word. Ik heb nu 75 aa,. en ben 1.72 lang en 54 kilo.. hij wil er 370cc tot 430 cc in gaan doen.

Nu lijkt me dat een beetje veel,. heeft iemand ervaring bij hem met vergrotingen?

En hebben jullie nog tips tijdens het herstel? Wat kan ik voorbereiden.

Groetjes Meisje

Je hebt toch zelf gepast? en de grootte toen gezien?

als jij dat oké vind, dan is het goed! toch?

ik heb geen ervaring met hem, wel met van Twisk

ik word ook geholpen in het Velthuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch zelf gepast? en de grootte toen gezien?

als jij dat oké vind, dan is het goed! toch?

ik heb geen ervaring met hem, wel met van Twisk

ik word ook geholpen in het Velthuis

Oke, ja dat stelt me wel gerust.

Aftellen nog 5 dagen te gaan.. :S Ben best nerveus al.

Groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijg je ze geplaatst?

We hebben dezelfde bouw ik ben 1.76 en weeg 57 kg ongv hetzelfde hihi :rolleyes:

Ik heb 325 cc dual-plane gekregen en ze zijn precies goed zo!

Maar bij iedereen valt het anders uit! Vlinder heeft prachtige boobies dus moet goed komen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijg je ze geplaatst?

We hebben dezelfde bouw ik ben 1.76 en weeg 57 kg ongv hetzelfde hihi :rolleyes:

Ik heb 325 cc dual-plane gekregen en ze zijn precies goed zo!

Maar bij iedereen valt het anders uit! Vlinder heeft prachtige boobies dus moet goed komen :136:

Ik krijg ze dual plane, half achter en half ervoor. Maar ik heb wel anatomische implantaten.

Nou ik heb een foto geplaatst van mezelf, het ziet er op de foto nog erger uit dan dat het eigenlijk is :S

haha,. ik kan niet wachten.

Liefs! meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook pas bij Dr Schietecatte geweest in Velp. Kwam kundig over en Vlaams klink sowieso lekker zacht... Maar uit eindelijke voor Dr van Onselen gekozen bij ACCZ in Zevenaar. Kan einde vd maand al terecht. Maar ben wel benieuwd hoe het bij je gegaan is1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs: als het goed is ben je vandaag onder het mes geweest.

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is :rolleyes:

Hey, het is goed verlopen. Eerste twee dagen vielen me echt tegen, de pijn viel me niet tegen maar

ik ben ook nog 2 dagen misselijk geweest en moest overgeven. Dat is erg pijnlijk en continu misselijk

vind ik erger dan pijn.

Nu de 5de dag, ik voel me stijf en vermoeid vooral, onbewust kost het je allemaal veel energie, ze

hebben het natuurlijk wel allemaal los gehad :)

Ennn ben blij, drains eruit, das ook een opluchting..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook pas bij Dr Schietecatte geweest in Velp. Kwam kundig over en Vlaams klink sowieso lekker zacht... Maar uit eindelijke voor Dr van Onselen gekozen bij ACCZ in Zevenaar. Kan einde vd maand al terecht. Maar ben wel benieuwd hoe het bij je gegaan is1

Hey, ik heb die Schiettecatte maar eventjes gesproken en had alle vertrouwen in hem,

moet tenslotte toch op het eindresultaat wachten voor ik kan zeggen wat ik van

zijn werk vindt, in Velp wordt je trouwns erg goed verzorgt en je kan altijd bellen.

Doeidoei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ,ze zijn daar super vriendelijk en ik ben tussendoor gewoon langsgegaan als ik teveel pijn had,vond t fijn dat ze me alle aandacht gaven ,had ik toen echt nodig ook.:rolleyes::88:

Alleen vond ik t echt bizar dat ik de consulente nooit meer gezien heb ,baalde daar echt van,pas bij de nacontrole weer ,en zo ook me arts.

Dat vond ik een minpuntje ,maar goed.

Hoop dat je herstel goed verloopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, inderdaad, ik heb de arts en de consulente niet meer gezien. Vind ik ook wel een beetje jammer. Bij mij hielp ene Miranda, echt aardig.

Maar de verpleegsters zijn super aardig, de een is strenger dan de ander haha, ze moesten mij echt weg schoppen daar na mijn operatie,

ik wilde zo graag blijven liggen vanwege de pijn.

De protheses zijn uiteindelijk achter de spier geplaatst en niet dual plane, waarom weet ik nog niet,. schijnbaar was dat mooier dan ofzo. Ik

moet zeggen dat het begin zwaar was, nu gaat het echt goed, alleen ga me enorm vervelen... Kan me gelukkig overdag goed uit bed hijsen :)

en kan zelf tandjes poetsen en toiletteren,. das echt fijn. Vanavond eventjes buiten een beetje lopen. Als iemand dit nog leest, ik vraag me af

wanneer je weer op je zij mag liggen. Ben het op mijn rug liggen wel zat :)

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra je het kan mag het,goh wat leuk om je verhaal te horen,

ja ik had ook Miranda idd,lieve vrouw is dat ,alleen idd een minpunt dat ze er niet na de operatie was,maar goed,me man was er,dus was allang happy.:rolleyes:

Oke dan heeft hij dat bekeken en vond dat dat beter bij je paste,goeie zaak hoor!:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, bedankt, ga ik vanavond gelijk uitproberen. Lijkt me wel pijnlijk. Kan/durf eindelijk alleen mijn bed uit gelukkig.

Miranda was echt aardig ja, maar je hebt er alleen wat aan bij het consult, ze kwam bij mij nog wel even langs na

de operatie maar was ook zo weer weg :) druk druk druk.

Diesel, ik heb trouwens de eerste twee dagen echt knap last gehad, plus misselijkheid van die grote pijnstillers die ik

mee kreeg. En nu steekt het nog wel als ik te lang zit of veel doe. Hoe zit dat bij jou? En moet nu op mijn houding gaan

letten, loop er soms als een omaatje bij, schouders helemaal naar voren.

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.