Ga naar inhoud

Pijn na operatie BV onder de spier


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Over het algemeen wordt beweerd dat een operatie BV onder de spier meer pijn oplevert dan boven de spier. :133:

Wie van jullie heeft ervaring met een BV onder de spier, wat kan ik qua pijn verwachten en hoe lang?

Hebben jullie tips voor mij t.a.v. houding / pijnbestrijding?

Groetjes,

Casandra

P.s. mijn BV is gepland begin augustus..... :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom, :1bouncingboobs:

Laat ik het zo zeggen... de 1 heeft een hogere pijngrens dan de ander!

Ik heb 615 cc gekregen, dual plane, en ik had tubulaire borsten dus er is ook aan mijn klieren gezeten.

Ik heb nooit echt pijn gehad, na 3 dagen slikte ik al niet meer alle pillen en al zeker niet meer om de 4 uur!

Sommige meiden hebben voor de spier en maar 200 CC, en die hebben wekenlang pijn....

Je zal het dus echt zelf moeten ervaren! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb afgelopen donderdag een bv gehad, 400 cc dual plane (achter de spier dus) en heb alleen de 1ste dag veel last gehad, voor de rest si het heel goed te doen. had het veel erger verwacht.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Over het ''algemeen'' doet een bv voor de spier minder pijn, hierbij word niet aan de spier gezeten dus scheelt een hoop natuurlijk!

Maar net wat de andere meiden zeggen het ligt er ook aan hoe jij bent!

Ik heb 325 cc dual-plane gekregen en de eerste 3 dagen waren geen pretje maar vanaf dag 4 was het als sneeuw voor de zon verdwenen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, dat is zo´n vraag: wat is pijn?

dat ervaart iedereen anders!!

Ik vond het allemaal reuze meevallen: was alleen even vervelend als je van ligstand in zitstand moest komen!

voor de rest voelde ik eigenlijk niet veel!

je zult het toch gewoon zelf moeten meemaken <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 25 mei mijn BV gehad achter de spier, ik heb heel erg veel last gehad vooral van mijn rug en schouders! de eerste week heb ik niet veel kunnen doen! was rampzalig kon niet eens m'n bed alleen uit..

Maar het is zo verschillend idd per persoon.

Nu gaat t al stukken beter met me en heb vandaag voor t eerst de was weer gestreken.

Wel wat rugpijn maar goed de borsten vrij weinig last van.

Succes!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben morgen 2 weken PO en heb zelf van in begin weinig last ondervonden. Ik voel natuurlijk dat er "aan gewerkt is geweest" maar kan het niet echt omschrijven als pijn of een zeurend gevoel. Als ik mijn linkerborst aanraak is deze wat gevoelig. De rechterborst voelt nu al helemaal als van mezelf. Na enkele dagen had ik wel wat jeuk in mijn borsten, dit door het inkapselen veronderstel ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.