Ga naar inhoud

Medea-esthetiek


Gast Lisa72

Aanbevolen berichten

Via mijn PB kreeg ik van Eline de vraag hoe mijn ervaringen bij Medea en Dr Z. Kuppa zijn geweest.

Ik heb deze vraag beantwoord en we hebben een aantal keer heen en weer gemaild. Uiteindelijk is ze weer op consult geweest en heeft ze besloten om de operatie daar uit te laten voeren.

Graag wil ik deze berichten in deze topic plaatsen, zodat wat meer dames informatie over deze kliniek en deze PC kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18-05-2009

Hoi Lisa,

Ik ben een tijd geleden op consult geweest bij dr Kruppa, ik vond dat het net leek alsof hij er helemaal geen zin in had vandaar dat ik ergens anders nog 2 consulten heb gehad. Toch heb ik bij Medea de meeste informatie gekregen en ben ik het langst binnen geweest daarnaast is er ook een aanbieding die wel duizend euro scheelt, ik zou graag jou ervaringen willen weten???

Alvast erg bedankt!

Eline

18-05-2009

Hoi Eline,

Wat leuk dat je ook bij Medea bent geweest. Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik het door dr Kruppa heb laten doen!!!

Het is een PC die echt heel nauwkeurig werkt en ik vind het bij mij echt mooi geworden.

Ik heb het gevoel dat hij zich bij een eerste consult niet bloot geeft. Hij heeft bij mijn eerste consult ook echt alles heel uitgebreid verteld, foto's laten zien en ik mocht protheses passen. Bij een tweede consult komt hij al wat losser, hij kan echt heel grappig uit de hoek komen. Ik heb voorafgaand aan de operatie heel erg getwijfeld over van alles en nog wat en hij heeft mijn vragen allemaal geduldig en naar tevredenheid beantwoord. Ook nu, 3 weken na de operatie, heb ik af en toe nog vragen of wil ik iets bevestigd hebben. Ik stuur hem dan een mail en die krijg ik heel netjes beantwoord. Ik mag hem ook bellen hoor, maar stuur liever een mail.

Ook de anesthesist en de verplegers zijn heel vriendelijk, grappig en zorgzaam!

Ik was zo zenuwachtig omdat ik op het laatste moment ipv een narcose een plaatselijke verdoving kreeg (de reden hiervoor heb je misschien wel gelezen in mijn topic) en zij hebben me echt heel erg gerust gesteld.

Dr. Kruppa wil je de dag na de operatie ook zien ter controle en om de drains eruit te halen. Dat hoor je ook niet bij alle klinieken.

Ik heb zelf voor niet oplosbare hechtingen gekozen en moest dus ook nog twee weken na de oparatie terugkomen hiervoor.

Ik ben echt heel er tevreden over het resultaat!

Ze zien er echt heel mooi uit! Als ik in de spiegel kijk zijn ze vrijwel gelijk (perfecte symmetrische borsten bestaan nl niet)

Eigenlijk vind ik het jammer dat ik niet meer terug hoef. Ik ben helemaal weg van die man!

Gek he, maar sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo losjes bij een eerste kennismaking. Ik denk dat we niet moeten vergeten dat er natuurlijk heel veel vrouwen voor 1 consult komen en nooit meer terugkomen. Misschien is dat een verklaring voor het feit dat hij zichzelf niet laat zien zoals hij echt is.

Ha ha, het lijkt wel een promotie tekst! (nee, ik heb geen aandelen.)

Wanneer zou je het willen laten doen?

Heb je al een voorsteltopic?

Wat is jouw uitgangspunt qua cupmaat en welke cupmaat zou je willen bereiken?

Hoeveel cc zou je erbij willen?

Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel en ik zou het leuk vinden om te lezen wat je besloten hebt.

X Lisa

18-05-2009

Hoi Lisa,

Wat een leuk berichtje terug!!! Ik heb besloten dat ik morgen weer een afspraak ga maken en dan mijn vriend meeneem die heb ik bij het eerste consult bij medea niet meegenomen en het is altijd wel fijn als iemand je helpt met beslissen.

Ik ben bij plastisch cosmetisch centrum spaarne geweest waar de PC ook erg aardig was alleen die vertelde mij dat hij geen garantie kon geven wat voor cup het ging worden omdat hij niet weet wat erin past hij dacht dat er maximaal 245 CC in kan, dan zou ik dus op een kleine b-cup uitkomen. Terwijl dr Kruppa mij vertelde dat 275 CC moest lukken dr Kruppa vertelde ook dat de implantaten in verschillende breedtes verkrijgbaar zijn zodat als je tegen mn rug aankeek je niet 2 ballen aan de zijkant ziet zitten ( ben nogal small).

Bij die andere PC ben ik dus bang dat er te weinig ingaat waardoor ik toch enigzins teleurgesteld raak in het resultaat, voor dat geld wil je toch een klein beetje zekerheid wat het resultaat word.

En ik ben nog nooit geopereerd en ben dus niets gewenden ben hartstikke bang en denk ook wel dat ze redelijk wat geduld op de dag zelf met me moeten hebben, maargoed ben nu toch op een punt aangekomen dat de verlangen naar een operatie groter is dan de angst.

Harstikke bedankt voor je leuke reactie,

Xxx Eline

Datum

Hoi,

Graag gedaan hoor! Ik weet dat het heel moeilijk is om te kiezen en je hoopt dat je de juiste keuze maakt!

Ik weet nu dat ik de juiste keuze heb gemaakt!!!

Op het .nl forum was er meer te lezen over Kruppa en Medea, maar ja die is al tijden niet meer bereikbaar. Dit forum is nog zo jong dat er nog weinig over hem te vinden is. Als je in de buurt woonde had je ze best mogen komen bekijken.

Bij mij adviseerde hij een implantaat tussen de 245 cc en 300 cc. Ik ben zelf ook heel smal, omvang 65, maar dat is in Nederland vrijwel niet te krijgen en moet ik dus omvang 70 nemen. Ik heb voor 270 cc gekozen omdat ik heel bang was dat 300 cc veel te groot zou zijn en met 245 cc een te klein resultaat zou hebben. Dit besluit is na veel wikken en wegen genomen en zelfs 5 dagen voor de operatie was ik nog aan het twijfelen. Gewoon omdat je je echt geen voorstelling kan maken van de hoeveelheid in je eigen lichaam.

Ik ben nu echt blij dat ik niet voor minder gegaan ben en ben super blij met het resultaat. (Denk dat ik achteraf gezien wel voor het maximale had kunnen gaan)

Wat mij opvalt op foto's op dit forum en het .nl forum (toen het nog werkte) is dat heel veel implantaten veel te breed zijn voor sommige vrouwen en ik heb ook berichten gelezen van vrouwen die de randen van protheses voelen. Hij heeft bij mij ook de breedte van mijn borsten opgemeten en ik heb zelf op internet ook de maten van de prothese opgezocht. Ja, een beetje hysterisch, maar ja je moet er toch heel wat jaartjes mee doen!!

Ik heb toevallig net een nieuwe bh gekocht (ik kan hem nog niet aan, maar kon niet wachten met kopen). Mijn eerste en waarschijnlijk de laatste Marlies Dekker (zo duur!) en mijn maat is nu 70C van andere merken moest ik zelfs 70D! Je zou denken dat dat heel groot is, maar als ik kleding aan heb zie je niet eens dat ik een vergroting heb gehad. Nou ja, eigenlijk wel natuurlijk want zonder bh was ik helemaal plat en werd de leegte natuurlijk opgevuld met water, gel of pads. Dus ik zie natuurlijk wel duidelijk verschil. Ik heb nu zelfs met een sportbh aan nog borsten. hi hi echt leuk hoor!! En in bikini straks op het strand....nog leuker!!! Ik zal wel een foto maken van de Marlies aan en hem erbij zetten in mijn album.

De weken voor de operatie probeerde ik maar niet aan de operatie te denken, want dan werd ik helemaal nerveus. Maar met wat ik nu weet zou ik het zo weer doen. Het is echt de moeite waard!!

Om gek van te worden he?? Ik was zo blij toen ik eenmaal de keuze van PC en de prothese had gemaakt!

Succes met de beslissing!!!

X Lisa

25-05-2009

Hoi Lisa,

Ik ben vandaag bij Medea geweest en heb er een harstikke goed gevoel over. Ik heb verschillende cc's weer geprobeerd en ben uitgekomen op 280CC. Ik heb ook besloten dat ik de operatie daar wil laten doen en als mijn werk het goedkeurt dan kan ik 6 juni al! erg spannend allemaal. Ook de prijs viel me erg mee vergeleken die andere klinieken ik krijg nu anatomisch 280CC voor 3300,- euro is een aanbieding. Hoe is het met jou? heb je nog veel last? Ik heb je foto's bekeken en ze zijn echt hartstikke mooi!

Ik zal snel een voorsteltopic aanmaken.

Nogmaals hartstikke bedankt voor je reactie's, het is fijn om met iemand erover te hebben die daar al is geweest (maakt het voor mij toch wat meer onbekend)

Groetjes,

Eline

26-05-2009

Hoi Eline,

Ik vroeg me al af wanneer je weer op consult zou gaan. Fijn dat je er nu een goed gevoel bij hebt. Was hij al wat losser dan de eerste keer? Je vriend had er dus ook een goed gevoel bij?

Leuk hoor dat je het door dr Kruppa laat doen. Wat snel kan je geholpen worden! Fijn hoor. Ik ben op 6 juni precies 6 weken PO! De weken zijn wel voorbij gevlogen. Hoe laat wordt je geholpen? Dan kan ik aan je denken.

Bedankt voor het compliment (is eigenlijk een compliment voor dr. Kruppa). Ik ben nog steeds super tevreden met het resultaat. Ook als ik bh's ga passen ben ik hartstikke trots.

Heeft hij nog gezegd wat voor lastige patient ik ben met al mijn vragen? ha ha.

Ik heb over het algemeen nergens meer last van. Gisteren met bedden verschonen kreeg ik in mijn linkerborst wat steken en dan doe ik het gewoon even rustig aan en is het heel snel weer weg. Ik mag natuurlijk nog niet alles doen, dus we zullen volgende week eens zien als ik weer ga sporten en tillen.

Ik zal je voorsteltopic in de gaten houden.

Er is op dit forum heel weinig te lezen over Medea en Dr. Kruppa en misschien maak ik een topic over Medea aan en kopieer ik onze berichten. Vind jij dat goed?

Maak je niet te druk en voor je het weet is het zo ver. Je weet het, ik zou het zo weer doen!! En dat wil wel wat zeggen.

Liefs Lisa

27-05-2009

Hoi Lisa,

Nou het is zover de operatie staat gepland op 6 Juni!!!! Gisteravond had ik wel opeens zoiets van wat doe ik nou laat ik zomaar in een gezond lichaam snijden! De tijd krijg ik nog te horen.

Ik heb op het forum gelezen dat sommige een sport bh van tevoren moeten aanschaffen, dr, Kruppa heeft daarover tegen mij niets verteld, hoefde jij er ook niet een te kopen?

En ik weet niet wat voor merk implantaten hij gaat gebruiken, hij noemde een frans merk maar weet de naam niet meer, ik denk dat ik nog maar even ga bellen welk merk het nou precies is, zie toch veel mensen op het forum die het erg belangrijk vinden en het is ook wel fijn als ik even kan googlen.

Mijn vriend had er ook een goed gevoel over, hij vond het echt zo'n dokterstypje. dr Kruppa was een stuk losser en moest lachen toen ik jou naam zei.

Heb jij nog extra vitamine's of iets voor de operatie geslikt? Ik heb net het formulier moeten invullen en heb op alles nee moeten antwoorden ha ha

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.