Ga naar inhoud

Wie o wie heeft ook Natrelle 410 st 320 cc?


Aanbevolen berichten

Hai daar,

Omdat ik zo zoekende op het forum niet alles zo gemakkelijk terug kan vinden, zou ik graag horen wie er nog meer de Natrelle 410 met 320 cc heeft of krijgt.

Zelf krijg ik deze namelijk 9 september a.s. en dan de LM (ivm dat mijn borsten redelijk hoog zitten?, wie kent dit ook?)

Ik zou het super graag horen en evt graag de foto's zien van anderen met dezelfde protese.

ps Ik kom vanaf een kleine B, soms A.

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat heel wat foto's op de site van D'Hondt zelf van dames met 320 cc zijn. Maar of dat dan die LM is, dat durf ik niet zeggen.

Mijn ervaring is dat hij echt wel goed kan inschatten, dus probeer gewoon te vertrouwen op zijn advies... (moeilijk ik weet het, maar twijfelen ga je toch doen tot de laatste seconde <_< )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gekeken, het zijn er vier maar ze kregen allemaal de 320MM.

Haha, dank je wel voor het kijken! Je bent er wat handiger in dan ik.

Tja en wat de LM van mij betreft, daarbij vertrouw ik helemaal op hem. Zijn uitleg daarvoor was heel duidelijk. Heb nu eenmaal m'n borsten hoog zitten. (haha... in dit geval letterlijk en figuurlijk) Daar staat dan de L voor en die 2e M is voor de projectie, daarin vertrouwe ik ook op zijn oordeel.

Heb al wel gezien dat ook al heb je dezelfde proteses met zelfde aantal cc, je dan toch veel verschillen hebt. Maar dan komt natuurlijk doordat iedereen weer een andere uitgangspositie heeft en alle borsten zijn verschillend!

Gelukkig dat d'Hondt dit 'eigen' zo goed weet te behouden, vindt ik.

Liefs. Thanx voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai daar,

Omdat ik zo zoekende op het forum niet alles zo gemakkelijk terug kan vinden, zou ik graag horen wie er nog meer de Natrelle 410 met 320 cc heeft of krijgt.

Zelf krijg ik deze namelijk 9 september a.s. en dan de LM (ivm dat mijn borsten redelijk hoog zitten?, wie kent dit ook?)

Ik zou het super graag horen en evt graag de foto's zien van anderen met dezelfde protese.

ps Ik kom vanaf een kleine B, soms A.

liefs!

Hai Sammammie,

Volgens mij heeft Mies deze!

Er staan vandaag nieuwe foto's in de galerij....

Groetjes, Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sammammie,

Volgens mij heeft Mies deze!

Er staan vandaag nieuwe foto's in de galerij....

Groetjes, Adinda

Owww super, dank je wel! Ben gelijk gaan kijken in de galerij en heb haar even een berichtje gestuurd.

Zie je niet vaak hier, iemand die ook LM heeft/krijgt.

een dikke thanx voor dit berichtje!! :136:

liefs, Sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet helemaal tevreden met de grootte...maar eens onzeker altijd onzeker dan..Dhondt beweert achteraf dat er in LM profiel geen groter aantal cc's bestaat, wat er van waar is weet ik niet, kdenk dat hij gewoon graag mensen sust om zo buiten vuur te blijven ofzo ... je kan mijn foto's zien, ze zijn de laatste weken erg veranderd, ik draag nu een B cup, er hangt heel veel van af hoe je borsten nu zijn, oppassen met vergelijken, wat bij jou het resultaat gaat zijn zie je pas achteraf (hoe jammer ook :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seg ! Ik denk dat ik niet veel heb lopen zeuren, gemakkelijk om zo een uitspraken te doen als je wel helemaal tevreden bent... Dr Dhondt luistert gewoon niet als je met twijfels zit, ik snap niet waarom je dat nu moet posten...soit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik mij anders uitdrukken Mies.

Als ik even ontevreden was als jij met het resultaat en ik was van mening dat D'Hondt zo maar wat woorden lulde omdat hij me gerust wilde stellen en vooral zichzelf zeker wilde stellen, dan had ik al lang de moeite gedaan om de waarheid van zijn woorden te achterhalen en met een simpele muisklik gezien dat hij wèl gelijk had met die 320LM ipv hem hier als leugenaar af te schilderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schilder hem niet af als leugenaar, wel vind ik dat hij niet genoeg tijd en plaats maakt voor vrouwen die niet tevreden zijn hij geeft dan kort een antwoord en daarmee is de kous af ; maar begrijp mij niet verkeerd ik ben niet helemaal ontevreden; maar vind dat hij kort door den bocht kan gaan, zand erover, noem mij gewoon geen zeur als ik eens iets post :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai lieve meiden,

jeetje... en dat naar aanleiding van een topic van mij.

Het is ook niet mijn bedoeling om echt te gaan vergelijken tov van het bij mij gaat worden, want ik weet dat iedereen bijna een andere uitgangspositie heeft en andere borsten. Maar ik wilde wel graag eens zien wat dezelfde protese bij iedereen doet en hoe iedereen ze ervaart.

Bij mij had ik ook wat groter kunnen nemen zij hij, maar dan kom je in de high (full) projection en dat vond ik iets te.

Heel vervelend voor je Mies jij dit zo ervaren hebt, maar gelukkig zijn ze wel erg mooi geworden!

Zelf ben ik helemaal niet meer aan het twijffelen, ik heb tijdens de passessie groter en kleiner gepast en die grotere waren het ECHT niet voor mij. Ik was zelfs bang dat de 320 te groot zouden worden, maar d'hondt zei dat dat echt niet zo was. (en mijn man ook).

Ik vertrouw erop dat alles goed komt en dat ze heel mooi worden en zodra het gebeurt is zal ik uiteraard foto's laten zien.

Maar voorlopig duurt het nog wel even, geduld is een schone zaak, zeggen ze.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de Natrelle 410 MF gehad,alleen wel 375cc

heb je mischien niet veel aan,maar bij mij viel het klein uit,echt klein,dus bedoel alleen maar te zeggen,vergelijk maar niet echt te serieus,want bij allen van ons,pakt het anders uit,niet 1 heeft dezelfde borsten,ookal zou je dezelfde prothesen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb in januari 2011 Natrell 410 MM 320 cc gekregen.

Een recente foto zal ik dadelijk plaatsen, maar in mijn album staan er toch al een heleboel van ervoor en erna.

Ik ben heel erg blij met (eindelijk!) borsten en ze zijn ook erg natuurlijk, niemand zou denken dat ze vergroot zijn!

Aan de andere kant denk ik toch regelmatig nog 'had ik niet beter 350 of 370' kunnen laten doen, want ze zijn nog steeds wel aan de kleine kant.

Ik bedoel: mijn borsten zijn nu precies even groot als voor de operatie met vulling in mijn bh.

Waar je rekening mee moet houden is de omvang van de onderkant van je borst, dus bijv.69, 73, 78 of 82 cm... Ik heb omvang 78/79 cm, ook al lijk ik smaller. Meer cc van Natrelle 410 MM gaat namelijk voornamelijk in de breedte zitten en niet in de projectie naar voren!

Achteraf had ik meer project naar voren gewild, dus 'MF'.

Ik ga nu wat nieuwe fotos in mijn album zetten, ik ben benieuwd of dat jullie verschil zien met enkele maanden geleden....

Groetjes!

Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook als heb ik geen anatomische protheses heb ik wel 325 cc high profile

Voor mijn figuur (1.76, 57 kg) is het best wat. Ik vind het precies goed zo, groter had niet mooi geworden

Maar ik ken een meisje roosje die had 375 rond high en kwam niet verder als een C haar spier was erg sterk.

Dus bij iedereen valt het anders uit :7:

Omvang doet idd heel veel! Bij omvang 80 had ik een D gehad.

Maar heb omvang 70 en kom ineens uit op E/F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb in januari 2011 Natrell 410 MM 320 cc gekregen.

Een recente foto zal ik dadelijk plaatsen, maar in mijn album staan er toch al een heleboel van ervoor en erna.

Ik ben heel erg blij met (eindelijk!) borsten en ze zijn ook erg natuurlijk, niemand zou denken dat ze vergroot zijn!

Aan de andere kant denk ik toch regelmatig nog 'had ik niet beter 350 of 370' kunnen laten doen, want ze zijn nog steeds wel aan de kleine kant.

Ik bedoel: mijn borsten zijn nu precies even groot als voor de operatie met vulling in mijn bh.

Waar je rekening mee moet houden is de omvang van de onderkant van je borst, dus bijv.69, 73, 78 of 82 cm... Ik heb omvang 78/79 cm, ook al lijk ik smaller. Meer cc van Natrelle 410 MM gaat namelijk voornamelijk in de breedte zitten en niet in de projectie naar voren!

Achteraf had ik meer project naar voren gewild, dus 'MF'.

Ik ga nu wat nieuwe fotos in mijn album zetten, ik ben benieuwd of dat jullie verschil zien met enkele maanden geleden....

Groetjes!

Lisa

Hoi Lisa,

Heb even bij je foto's gekeken en wauw wat zijn ze mooi joh! Persoonlijk vind ik de maat super mooi, ik hoop dat ze bij mij ook zo mooi worden.

Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Heb even bij je foto's gekeken en wauw wat zijn ze mooi joh! Persoonlijk vind ik de maat super mooi, ik hoop dat ze bij mij ook zo mooi worden.

Dank je wel!

En jij ook bedankt voor je compliment over de grootte van mijn borsten!

Ik wens jou een geweldige BV toe, groot of klein...! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

ik heb ook Natrelle 410, 325cc MX dus anatomisch moderate hight/extra full projection :)

ben er ook tevreden mee ze voelen echt als van mezelf! ze ook zijn heel zacht ik kan de prothese niet eens voelen :D

van te voren had ik een hele kleine 75B/70C, ben nu op een 75E/70F uitgekomen :rolleyes: al vind ik ze wel kleiner ogen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.