Ga naar inhoud

Dyan : 26 juli 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

Ik zal mij even voorstellen

ik ben Dian ben 1 meter 65 en 65 kg 70 D

ik ben ruim 30 kg afgevallen en mijn borsten zijn nu echt theezakjes, beter gezegd brede hang theezakjes

Daaardoor ben ik op consult geweest bij dr van der weij

Wat een fijne dokter een vriendin van mij was ook door hem geholpen wat er zo mooi uit ziet dat ik mijn vertrouwen in deze dokter heb gelegd (klinkt nogal drama haha)

Hij adviseerde mij eerst een lift maar omdat ik geen littekens wil en daar ook angst voor heb , gaf dokter van der weij een alternatief

en wel 560 cc ronde implantaat.

Dit vult mijn borsten en past beter bij mijn stevige heupen.

Maar nu is mijn vraag weet iemand hoe dat eruit komt te zien?

heeft iemand anders ook hier ervaring mee?

Ik ben de weken aan het aftellen nu nog iets meer dan 5 weken en vind het heel spannend

Hoor graag jullie reacties

xxxx Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Dyan.

Hartelijk welkom op het forum.Het eindresultaat is moeilijk te schatten.

Bij ieder persoon valt het anders uit.

Ik ga 350cc krijgen ik wil een ctje hebben. Dus we zien wel gewoon op de dr vertrouwen.

Veel succes verder en veel leesplezier op het forum.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dian,

Welkom! :D

Heb al veel mooi resultaten gezien bij dr. v/d Weij, en 560cc ronde implantaten lijken me een heel goeie keuze in jouw geval, zal je lege boobs heel mooi opvullen! Je krijgt ze ook voor de spier vermoed ik?

Veel lees- en postplezier op het forum en alvast veel aftelplezier! :136: Zal je titel ook even een beetje aanpassen, maakt het wat persoonlijker en is handig voor andere meiden die op zoek zijn naar verslagen van jouw pc. (Mocht er iets niet kloppen aan je titel dan zeg je het maar, dan verander ik het verder :38: )

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het aanpassen van de titel

Ja, ik krijg ze voor de spier

groetjes Dian

Hey Dian,

Welkom! :D

Heb al veel mooi resultaten gezien bij dr. v/d Weij, en 560cc ronde implantaten lijken me een heel goeie keuze in jouw geval, zal je lege boobs heel mooi opvullen! Je krijgt ze ook voor de spier vermoed ik?

Veel lees- en postplezier op het forum en alvast veel aftelplezier! :136: Zal je titel ook even een beetje aanpassen, maakt het wat persoonlijker en is handig voor andere meiden die op zoek zijn naar verslagen van jouw pc. (Mocht er iets niet kloppen aan je titel dan zeg je het maar, dan verander ik het verder :38: )

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het aanpassen van de titel

Ja, ik krijg ze voor de spier

groetjes Dian

Graag gedaan! :D Word zeker heel mooi hoor, voor de spier geeft ook het natuurlijkste resultaat. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben alleen zo benieuwd hoe het zal gaan worden.

Duurt wel heel lang nog hoor hahaha

groetjes Dian

Ja, is moeilijk om het je op voorhand voor te stellen hé, vond ik ook hihi, maar echt die 5 weekjes vliegen zo om meid! Voor je het weet is het de dag ervoor :136:, had ook zo'n 5 weken tussen m'n consult en operatie, spannende tijden hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het ook erg mooi word.

ik zelf ben ook in de boerhaave geholpen dan wel bij roddi.

Echt ik ben top geholpen daar echt relaxt dus daar hoef je je geen zorgen over te maken haha

Veel plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het ook erg mooi word.

ik zelf ben ook in de boerhaave geholpen dan wel bij roddi.

Echt ik ben top geholpen daar echt relaxt dus daar hoef je je geen zorgen over te maken haha

Veel plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

welkom hier!

En gefeliciteerd met je datum! Spannend hoor!

560 cc word zeker mooi.. En voor de spier is ook het natuurlijkst..

Maar ben je niet bang dat ze dan nog meer gaan hangen? Omdat voor de spier en met een groot aanttal cc gaat t wel wat hangen.. En omdat er al een lift geadviseerd werd?

Ik wil je niet bang maken hoor maar vroeg t me gewoon af!!

Veel plezier hier op t forum en succes met aftellen..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo iedereen

Het is nu 6 dagen na de operatie!

Ik heb het niet als ongemakkelijk ervaren.

Eigenlijk appeltje eitje, ik had gelezen dat het pijn zou gaan doen en was daar best wel een beetje bang voor! Maar het is een beetje ongemakkelijk!

De eerste week heb ik voor me laten zorgen zoals huishouden en de zorg voor mijn 2 engelse bulldogjes.

Mijn borsten zijn gelukkig wat aan het slinken want ze waren wel heel opgeblazen haha

Er zit nog steedss vocht in geloof ik want ze voelen nog hard.

Heeft iemand nog goede tips!

Wat moet ik wel doen maar vooral niet.

Kan iemand mij vertellen wanneer ik de knoopjes van de hechtingen kan laten verwijderen.

Wanneer mag ik je ze gaan masseren en hoe moet dat?

ehm en nog meer wat erbij komt kijken.

Alvast bedankt

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Dian,

Ik ben ook geopereerd door Dr. van der Weij. Voor de hechtingen moet je gewoon de kliniek bellen, ik ben na mijn operatie direct thuis gebeld door een assistente om deze afspraak te maken. Dr. van der Weij verwijderd de hechtingen tijdens je eerste controle. Bij mij na 2 weken geloof ik.

Je mag je borsten overigens absoluut niet masseren. Je hebt protheses met een ruw oppervlak, als jij gaat masseren beschadig je de pocket die de chirurg heeft gemaakt.

Do's en dont's: niet zwaar tillen, spullen dan ook niet hoog in je koelkast plaatsen maar alles op buikhoogte (indien mogelijk). Ik heb de eerste weken met veel kussens geslapen, mijn hoofd zo hoog mogelijk, zo sliep ik het meest comfortabel. Voor de rest moet je gewoon naar je lichaam luisteren, je sportbeha dag en nacht aanhouden en rustig aan doen.

Succes!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net telefoon gehad hierover en ik kreeg ook te horen dat masseren totaal niet mag.

Gelukkig ook nog niet gedaan pffff

Het slapen gaat gelukkig goed op de rug.

Ja, ik deed het dus allemaal goed en ik wordt terug gebeld wanneer ik de knoopjes er moet laten uithalen

Wat wel lastig is dat ik mijn hondjes beter niet uit kan laten, daar toch maar hulp voor gaan vragen.

maar verder ik voel mij kip lekker en zou willen dat het de vorm heeft die het behoort te zijn.

Bedankt voor je lieve reactie

groetjes Dian

Hoi Dian,

Ik ben ook geopereerd door Dr. van der Weij. Voor de hechtingen moet je gewoon de kliniek bellen, ik ben na mijn operatie direct thuis gebeld door een assistente om deze afspraak te maken. Dr. van der Weij verwijderd de hechtingen tijdens je eerste controle. Bij mij na 2 weken geloof ik.

Je mag je borsten overigens absoluut niet masseren. Je hebt protheses met een ruw oppervlak, als jij gaat masseren beschadig je de pocket die de chirurg heeft gemaakt.

Do's en dont's: niet zwaar tillen, spullen dan ook niet hoog in je koelkast plaatsen maar alles op buikhoogte (indien mogelijk). Ik heb de eerste weken met veel kussens geslapen, mijn hoofd zo hoog mogelijk, zo sliep ik het meest comfortabel. Voor de rest moet je gewoon naar je lichaam luisteren, je sportbeha dag en nacht aanhouden en rustig aan doen.

Succes!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen fotos toevallig?? Ik heb dezelfde maten als jij, lengte gewicht en cup, ook veel afgevallen. Ik accepteer wel de lift, maar vraag me natuurlijk toch stiekem af hoe het zou worden zonder lift. Ik ben over 24 dgn aan de beurt dus heb nog geen resultaatfoto's ;)

Wel fijn dat het allemaal goed is gegaan en weinig last, wist niet dat voor of achter de spier zoveel (pijn)verschil zou uitmaken.

Geniet van je nieuwe boobiesss!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.