Ga naar inhoud

Scarban pleisters en sporten


Aanbevolen berichten

Ik gebruik sinds een weekje scarban pleisters voor de littekens na mijn bvk van 9 mei jl. Nu mag ik eindelijk weer gaan sporten volgende week maar vraag me af of ik de pleisters dan gewoon kan laten zitten. Je gaat nl. zweten en ik weet niet of het dan nog zijn werk doet?

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik moet morgen naar de pc dus kan het vragen aan hem hoor, maar was eigenlijk nu al wel benieuwd omdat ik ook benieuwd ben hoe de ervaringen hier zijn van de pleisters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik sinds een weekje scarban pleisters voor de littekens na mijn bvk van 9 mei jl. Nu mag ik eindelijk weer gaan sporten volgende week maar vraag me af of ik de pleisters dan gewoon kan laten zitten. Je gaat nl. zweten en ik weet niet of het dan nog zijn werk doet?

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik moet morgen naar de pc dus kan het vragen aan hem hoor, maar was eigenlijk nu al wel benieuwd omdat ik ook benieuwd ben hoe de ervaringen hier zijn van de pleisters.

Hey Deempje,

De Scarban pleister blijft zitten zolang hij droog en proper is. Bij het sporten ga je inderdaad zweten en dan kan het zijn dat hij los komt. Daarom doe je hem beter even af als je sport. Als je daarna gerecupereerd bent (en je zweet ook niet langer), kun je hem terug aanbrengen. Dat uurtje of 2 dat je hem niet draagt zal het therapie zeker niet hinderen, integendeel. Het is misschien de uitgelezen kans om de pleister dan te reinigen en te laten drogen. Dit mag/doe je best zelfs dagelijks. Normaal zit er een flesje zeep bij je pleister.

In ieder geval wens ik je het beste toe.

Groeten,

Fernand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fernand,

Idd een goed plan hem dan te reinigen. Doe dat nu vaak voor het slapen gaan.

De PC zei gister idd ook dat ik hem maar beter kon af doen. Ik dacht zelf ook al wel dat hij door het zweten niet zou blijven zitten idd.

Dank voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fernand,

Idd een goed plan hem dan te reinigen. Doe dat nu vaak voor het slapen gaan.

De PC zei gister idd ook dat ik hem maar beter kon af doen. Ik dacht zelf ook al wel dat hij door het zweten niet zou blijven zitten idd.

Dank voor je reactie.

Graag gedaan Deempje, Ik weet niet of je een Facebook bezoeker bent, maar veel informatie vind je terug op de facebook pagina's Scar Care en borstoperaties nazorg.

Groeten,

Fernand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.