Ga naar inhoud

Borstvoeding na bv?


Gast logsta

Aanbevolen berichten

Ik heb het nog niet kunnen vinden, dus vraag ik het hier....

Is het mogelijk om gewoon nog borstvoeding te geven na een borstvergroting?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor helemaal niet, eerst nog een leuke man zoeken en afstuderen haha! Maar stel dat ik later kinderen krijg dan geef ik wel graag borstvoeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahoor, volgens mij kan dat wel :)

Je borsten zullen wel veranderen na borstvoeding, maar ook als je besluit geen borstvoeding te geven zullen je borsten na een zwangerschap veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook wel es graag weten of iemand daar ervaring mee heeft. De pc zegt dat dat geen probleem is, maar dat blijft toch altijd afwachten...

En Mii daar is echt nix vies aan hoor!! Integendeel dat is het meest innige moment dat je je kunt voorstellen met je beebje. Ik vond het althans zalig (ook 10x per dag meer dan 6 maanden lang x2 (2kids)). Daarom hebben we eigenlijk borsten gekregen hé (sommige vrouwen dan toch hé :wacko: ).

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook wel es graag weten of iemand daar ervaring mee heeft. De pc zegt dat dat geen probleem is, maar dat blijft toch altijd afwachten...

En Mii daar is echt nix vies aan hoor!! Integendeel dat is het meest innige moment dat je je kunt voorstellen met je beebje. Ik vond het althans zalig (ook 10x per dag meer dan 6 maanden lang x2 (2kids)). Daarom hebben we eigenlijk borsten gekregen hé (sommige vrouwen dan toch hé :wacko: ).

Groetjes xxx

hahahaha, die laatste opmerking kwam ook meteen bij mij in het hoofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja lijkt mij ook!! Je eigen kindje is niks vies aan toch?

Maar snap je wel Mii je borsten worden er toch niet mooier op...

Maar zon kleintje is mij een beetje hang wel waard :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik wilde per ce borstvoeding geven aan mn dochter, ik vond de borstvoeding zelf een heel intiem moment om lekker met je kleine te knuffelen en vond het erg bijzonder.

maar de nachten eruit voor de borstvoeding vond ik echt verschrikkelijk en dan dat kolven erbij en wakker worden met natte kleding van de melk, ik voelde me echt vies in de ochtend en de rest van de dag voelde ik me net een melkkoe zeker met die electrische borstkolf!!

wat ik begrepen heb kun je gewoon borstvoeding geven na een bv, alleen als je de prothese via de tepel laat plaatsen is er een risico dat de melkklieren beschadigen en dat borstvoeding niet meer mogelijk is.

verder zullen je borsten met een bv er na een zwangerschap wel anders uit gaan zien, want ze gaan toch oprekken enzo. dit wilt niet zeggen dat het lelijk word maar wel anders,maar dit gebeurd ook als je vele kilo's aankomt en/of weer afvalt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

kind van 6 ??? nou dat vind ik niet normaal hoor.... vind ik een beetje bizar!!

maar goed ik ga hier niet meer mee lezen, want ik moet er absoluut niet aan denken!!

flesvoeding is ook heel goed, dus waarom zou je jezelf opofferen voor pijnlijke tepels en ontstekingen enz.

plus altijd overal waar je bent je kind te moeten voeden aan je tepel...

ik wil niemand beledigen hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.