Ga naar inhoud

kamasutra beurs


rox89

Aanbevolen berichten

jammer dat je corset niet past carla!

Zeker genoeg winkels in Utrecht. Anders kijk je toch op de beurs voor iets spannends?

@Rox: is je jurkje al binnen, en de laarzen?

Lady's ik weet nog niet zeker of ik me witte corset aan doe aangezien ik nog geen 6 maanden po ben en ook nog geen push up bh aan mag. Waarschijnlijk wordt het nu die zwarte met beige kant/rushes met roze rits.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste Reactie

oo leuk die corset esther en dan met zwarte rok? ik ben nog niet thuis geweest dus geen idee of het al binnen is.

carla vet balen dat die corset dus niet past zeg! hoop idd dat je in trecht wat leuks kunt vinden en anders idd op de beurs zelf!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem dan ook een schaar mee, dan knippen we je truitje wel sexy ;)

ff serieus: welke maat heb je dan? Ik heb ook 400 cc gehad. Ik heb misschien wat voor je liggen. Je bent ook slank, dus maat 36?

hoi hoi

lief van je dat je dat wil doen, maar maat 36 ga ik echt niet in passen...

ik trek wel een bliusje of truitje aan met decollete...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zullen al vroeg in Utrecht zijn want we gaan shoppen, aangezien die *** corset niet past in maatje s, m, l :blink:

En als ik nu nog ga bestellen heb ik het nooit op tijd binnen.

Hopelijk hebben ze in Utrechts iets geils !!!

xx

ik heb eergister bij uwantiseel iets besteld, en dat was vandaag binnen, helaas past het niet, maar qua tijd haal je het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Girls!

Ik heb gelezen op de site dat Barbie van Oh OH Cherso naar Kamasutra gaat om te vertellen over haar seksleven en je kan ook vragen stellen.

Er is ook een lady'sclub, en daar worden allerlei optredens gegeven.

Roxy: dit is mijn kans op een lapdance!

Aardbei: nog winkeltjes gevonden via google? Misschien loop je wel ergens tegen aan. En bedenk: een mooie jeans met wit semi transparant tshirt kan óok heel sexy/geil/hot/ zijn!

nog 2 nachtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladies,

@carla utrecht heeft wel een paar sexshops enzo en zullen echt wel wat in jou maat hebben hoor :D

@dalin wow snelle levering zeg! jammer dat et niet past, te groot te klein?? doe je t in de verkoop hier of retourneren?

@esther oh oh cherso vind ik echt een *** programma hahaha en dat hele mens wil ik niet van weten :P maar idd die ladies club gaan we zeker even binnen, half naakte mannen bediening en lapdances!! yeah!! :P

mn laarzen zijn net binnen gekomen echt wowwwwie! super sexy, maar is naaldhak van 13 cm dus weet niet of ik die een hele avond aan kan :D denk dat ik het gewoon doe en een paar pumps meeneem :D

hoop echt dat mn outfit vandaag binnen komt..........

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@esther vind je witte corset supersexy, maar dan met je geen zwarte bh bandjes zien hoor! en zou geen pumps maar laarzen aandoen, maakt het net wat sexier en dan idd een mooie zwarte rok ofzo en we stoppen natuurlijk nog bij new yorker dus als je niet helemaal happy bent met outfit vullen we m daar gewoon aan :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik stond ook al te twijfelen idd wel of geen BH.

Maar ik ben nog maar 6 weekjes po. Weet niet of dat verstandig is. :unsure:

oeh! half naakte mannen :160: weet ik wel raad mee!

Zal ik me paardrij-zweepje meenemen :131: haha :D

Ik ga ook duimen voor je outfit en dat ie goed past om je :1big_boobs:

Heb je nog die tape gehaald om de boel bij elkaar te houden?

ik zag het liggen bij de hunkemoller. Speciale lingerie tape.

xxx Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ja ik kom met esther in principe om 16 uur. als het 13.00 zou worden moet ik echt ff met mn oppas overleggen..

en dan word de avond wel weer errug lang natuurlijk, maar het is zeker mogelijk, want denk dat esther fem erg graag wou ontmoeten ook.

13.00 is denk ik te vroeg voor mn oppas, maar kan kijken of ik rond 14./15 kan zijn.

wat doen de andere meiden??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! ik wil ook graag eerder komen.

@Femmy wat leuk dat je toch nog kon regelen met je oppas!

Dus Carla en Lin zijn ook al vroeg in de stad.

Komen jullie dan ook bij de beurs buurten rond 14.00 uur?

Gaan we even koffie drinken ofzo :)

@Rox, als jij het niet kan regelen met je oppas, kom jij toch om 16.00 uur? Maar zou het óók fijner vinden om samen te reizen...let me know schattie!

xxx Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

13.00 uur al daar zijn, poehh dan moet ik trein van 12.00 nemen is erg vroeg... moet de oppas 3 uur eerder komen weet niet of dat gaat lukken maar ga t proberen.

in mn 1tje reizen in zo'n outfit vind ik niet echt een succes.

ja de avond moeten we even kijken als het gezellig is kunnen we stappen in utrecht en anders gewoon naar huis hahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dalin ik hou je zeker op de hoogte, en ik kan ook waarschijnlijk niet erder dan half 3 /3 uur zijn, weet ik vanavond zeker.

@carlaa dat meen je niet!!!! zou echt jammer zijn als je nou ineens niet zou kunnen zeg!!! we wachten het even af!,

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.