Ga naar inhoud

logstra: Oriëntatiefase BV


Gast logsta

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben 21 jaar en heb eigenlijk nooit borsten gehad. Mijn cupmaat is 70A, maar het voelt als twee erwtjes op een plankje. Ik ben erg dun gebouwd, dus het is ook niet vreemd dat ik (bijna) geen borsten heb. Mijn ene borst is wat groter dan de andere (dat eigenlijk echt een erwtje is). Ik wil geen grote borsten, dat zou namelijk ook helemaal niet staan op mijn lichaam. Maar ik wil wel borsten ipv niks, al heel lang. (Zo'n 6 jaar) Ik wil me echt vrouwelijk voelen, leuke jurkjes aan, een keer zonder (pushup)BH in een leuk topje kunnen, en zelfverzekerd over het strand lopen. Het is niet zo dat ik me schaam voor mijn borsten, ik lig namelijk best topless op het strand, maar ben niet zelfverzekerd daarover. Ik trek me gewoon niet zoveel aan van anderen..

Van familie en vrienden heb ik wel eens opmerkingen gekregen (ook wel zelf naar gevraagd) dat ze vinden dat ik te kleine borsten heb. Dat het mooier zou zijn als er wat meer zou zitten. Dat vind ik zelf dus ook! Ben ook niet bang voor reacties om het te laten doen. Waar ik wél bang voor ben zijn de medische complicaties. Ik ben er gewoon niet zo'n voorstander van om in een gezond lichaam te laten snijden. Bovendien ben ik ook wel van het, 'dit heb je gekregen, daar moet je het maar mee doen'. Toch denk ik dat als ik wat groter heb, ik erg blij zal zijn.

voor-borstvergroting-foto-20.jpg

Dit is ongeveer het formaat wat ik zou willen hebben, niet groot en deze borsten zijn zelfs van vóór de BV!

Daarnaast zit ik nog met het feit dat ik erg veel doe aan een teamsport (+- 4x per week, waarvan 3x heel intensief) en dat ik dat dus voor een tijd, ik weet eigenlijk niet wat de hersteltijd is, niet kan. Dit is natuurlijk maar een tijdelijk nadeel en daarna kan ik het gewoon weer oppakken. (En eigenlijk is het wel fijn, geen borsten met sporten ;-) )

Ik heb me aangemeld op dit forum, gewoon om wat te orienteren en verhalen te lezen van vrouwen met ongeveer dezelfde situaties en hun ervaringen met BV's. Ik wil ook graag wat meer weten over medische complicaties, goede/slechte klinieken en hoe jullie over het contrast mooi zijn/gezondheid denken. Dus als er vrouwen zijn die zich herkennen, dan hoor ik dat graag!

Liefs Logsta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Logsta!

Ik denk dat er vele vrouwen zijn die om deze reden twijfelen hoor, mezelf inclusief!

Ik ben ook nog heel jong (18) en kerngezond en dacht: wat als ik mezelf nu iets verschrikkelijks ga aandoen?!

Straks treden er complicaties op en krijg ik er spijt van ...

Daarom twijfelde ik ook.

Na heel lang twijfelen heb ik toch besloten om het te doen.

Ik wou ook niet heel erg groot gaan, ben van AA naar mooie B, mss kleine C gegaan.

Nu ben ik echt heel erg blij dat ik het gedaan heb! Dat zullen ook de meeste meiden jou hier bevestigen hoor ! Bijna iedereen is achteraf gwn zo blij !

Mijn vriendinnen weten het en zeggen dat ze eigenlijk niet zoveel verschil zien met vroeger (toen vulde ik mijn beha's op).

Natuurlijk is het toch een groot verschil met vooraf ;)

Net als jou doe ik graag aan sport, maar niet zo intensief; ik ga gewoon erg graag lopen.

En nu zit ik al 2 weken stil en ja dat is echt wel lastig :o maar zoals je zegt dat gaat weer voorbij he.

Als je niet te groot gaat zul je ook geen last hebben bij het sporten, mits je een goeie sportbeha draagt he :)

Goed dat je je hier op het forum informeert vooraf, dat heb ik ook gedaan en héél veel uit bijgeleerd en conclusies uit getrokken!

Dus lees maar lekker veel en neem je tijd om erover te beslissen, het is ook niet zomaar iets, het verandert je hele leven :)

Succes met je beslissing ;)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi...

Welkom hier!

Heb je je al georienteerd op klinieken?

Welke cupmaat zou je willen dan?

Ik deel niet dezelfde mening over snijden in een gezond lichaam!

Ik heb zoiets van wat je niet gekregen hebt moet je dan maar zelf iets aan doen!

Vond t verschrikkelijk dat ik geen borsten had vond t oneerlijk dat anderen wel veel hadden!

Dat vond ik veel erger als in een gezond lichaam snijden! Als jij je er beter door voelt moet je het echt gewoon doen!

Complicaties kunnen bij elke operatie optreden.. Ben daar zelf eigenlijk niet zo bang voor!

Persoonlijk hou ik van grote borsten dus ik kan je niet echt helpen..

Succes met alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Logsta,

Welkom op het forum!

Ik heb ook bijna geen borsten en voel me daarom echt onzeker.

20 juni word ik door dr van Onselen / ACCZ kliniek geopereerd en krijg hoopelijk mooie boobs.

Ik heb zelfde mening als jij over een gezond lichaam te laten snijden maar hoe anders kunnen we borsten krijgen.

Je kan in principe 6 weken niet sporten. Ik sport ook (paardrijden) en denk dat ik voor 2 maanden moet stoppen :(

Je kan hier veel nuttige informatie vinden.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Eerst en vooral welkom.

Hoewel ik nooit borsten heb gehad, heb ik dik 40 jaar geroepen dat als het met een tikje van de toverstaf kon, ik direct voor grotere boobies zou gaan maar dat ik nooit, maar dan ook nooit in een gezond lichaam zou laten snijden en er al zeker geen extra rotzooi in zou laten steken. Ik dacht ook altijd dat ik had geleerd om mijn lichaam te accepteren zoals het was. Tot een nichtje eens trots haar nieuwe aanwinsten kwam showen en ik merkte dat ik stikjaloers was. Eigenlijk was dat ook het moment waarop ik besefte dat ik mijn lichaam absoluut niet had geaccepteerd en plots vond ik mezelf stiekem rondsnuffelend op sites als deze...

Ondertussen heb ik 10 weken mijn nieuwe boobies. Zelf vind ik ze perfect, mijn ma vindt het joekels maar ik weet het nu wel zeker: dit had ik al véééél eerder moeten doen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie (snelle) reacties!! Ik ga me via dit forum eens veel beter orienteren: klinieken heb ik nog niet echt naar gekeken. Het liefst een beetje in de omgeving van Eindhoven. Maar ik wil wel natuurlijk een goede kliniek en als ik daarvoor wat verder moet is dat prima. Mijn lichaam gaat voor alles ;-) Ik ben nu eigenlijk nog meer bezig met het feit of ik het wel moet laten doen. Is de kans op vervelende complicaties het me wel waard. Want ik heb mijn lichaam toch geaccepteerd? Maar inderdaad, Sendai, volgensmij snuffel ik hier niet voor niks rond en wil ik dit gewoon heel erg graag!!! Dus dat is denk ik aan mij om uit te zoeken...

Als ik vragen heb, of al iets verder ben in mijn beslissingen dan post ik het hier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Logsta,

ik zou zeggen ga eens informeren bij de verschillende klinieken.

ik kan je BeClinic aanraden en dan Pc Danau. ben daar zelf eergister geopereerd.

hij kijkt echt naar wat er bij je lichaam past en wat jezelf graag wil.

succes met je zoektocht en besluit.

groetjes linda (ook uit eindhoven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je aangeeft het echt niet te groot te willen, is de PC waar ik was misschien wel het overwegen waard. Hij maakt echt mooie, natuurlijk uitziende boobies. Wat betreft de afstand denk ik dat Eindhoven-Tongeren zo'n dik uur met de auto zal zijn, wat gezien de afstand die sommige dames moeten afleggen, nog behoorlijk dichtbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ikzelf was ook het meest bang voor complicaties en andere enge verwikkelingen zoals bv. de ziekenhuisbacterie of niet meer wakker worden uit narcose! Daarom wou ik eerst slaapverdoving, wat veel lichter is dan narcose...het leek me veiliger! Tot ik erover sprak met mijn pc, die me het tegendeel bewees. Sedatie op zich is niet gevaarlijk, maar wordt wel gevaarlijk als je bv. een allergische reactie of schok doet tijdens de operatie. Je ademt bij sedatie nog zelf en daardoor kan het mislopen met je ademhaling. Bij volledige verdoving neemt de machine je ademhaling over en als er iets misgaat tijdens je operatie ben je dus veel veiliger...mijn beslissing was snel gemaakt!

Omdat ik ook bang was van de ziekenhuisbacterie (waar onlangs een bekende Belgische kapper door gestorven is na liposuctie), koos ik voor een privékliniek. Kans is bijna nihil dat je dit hier oploopt. De kliniek waar ik geweest ben, deed onlangs zware investeringen in de beste narcoseapparatuur waardoor je geen last meer zou hebben van de nawerking van narcose. Ik geloofde dit eerst niet echt...leek me veel blablabla...maar ik moet zeggen, het was in mijn geval echt waar! Ik was onmiddellijk klaarwakker, niet misselijk en 100% helder! Zelf ben ik vol lof over mijn pc en de kliniek...als ik mijn littekens vergelijk met sommige andere foto's die ik al zag, zijn ze echt super goed gemaakt!

Ik zou me niet laten leiden door afstand...ik ken niets van de ziekenhuizen en pc's in Nederland, maar hier bij ons kan ik je mijn kliniek 'Mediclinic' aanraden. Dr. De Maerteleire is een heel erg goed chirurg, down to earth en geen praatjesmaker. Ook Dr. Plovier heeft een privékliniek en veel meiden hier op het forum zijn er erg tevreden van. Beide artsen hebben hun kliniek kortbij elkaar (Oud-Heverlee en Overijse), je kan er mss. een leuk weekendje van maken en bij beiden op consult gaan?

In elk geval, veel succes met je beslissingen! Denk er goed over na en hopelijk kan je snel een keuze maken. Ik was doodsbang maar zeg nu zoals bijna alle meiden: 'ik had het veel eerder moeten doen!!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info en tips, prettyboobs. Ik heb vandaag al super veel gekeken naar klinieken en PC's, steeds kreeg een ander de voorkeur. Nu denk ik dat ik het gevonden heb, lekker dichtbij en na wat research naar m.i. goede resultaten en ervaringen.

2 PC's van de Velthuiskliniek in Eindhoven:

Drs. Fechner

Drs. van Tits (leuke naam voor een tietendokter haha)

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen bij deze PC's van andere forummers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info en tips, prettyboobs. Ik heb vandaag al super veel gekeken naar klinieken en PC's, steeds kreeg een ander de voorkeur. Nu denk ik dat ik het gevonden heb, lekker dichtbij en na wat research naar m.i. goede resultaten en ervaringen.

2 PC's van de Velthuiskliniek in Eindhoven:

Drs. Fechner

Drs. van Tits (leuke naam voor een tietendokter haha)

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen bij deze PC's van andere forummers.

2 vriendinnen van mij zijn bij de velthuiskliniek geweest en allebei tevreden maar nu zijn mijn verhaal hoorde van BeClinic zouden ze toch ook daar gegaan zijn.

dus ik zou zeggen, maak is een afspraak met pc Danau.

vanuit ehv ongeveer 1,5 uur rijden,

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.