Ga naar inhoud

Wat is DE sportbh?


Aanbevolen berichten

Dag ladies :1bouncingboobs:

Zoals velen van jullie misschien al wel weten, is mijn kliniekbh veels te klein. :angry:

Als ik hem aan doe.. kan ik bijna de haakjes niet sluiten.. mn vriend moet het dichttrekken met al zn kracht zowat....

Nu probeer ik dat onding toch overdag aan te doen.. en dan s'avonds rond 8 uur mijn sportbh zodat ik de nacht door kom.

Heel m'n huid is open aan mijn oksels... plus ik heb daar een dof gevoel.. zal vast wel door de kliniekbh komen :147:

(Vertel me niets over haakjes verstellen, ik heb geen haakjes aan de achterkant, alleen aan de voorkant maar dat lijkt me niet lekker zitten :ph34r: )

Ik had de kliniek al zitten bellen en te mailen, BH was inderdaad te klein... moest het maar oplossen met een sportbh.. en hopen dat het door het vocht kwam..

Maar mijn borsten staan nog vrij bol aan de zijkant.. dus als dat gaat dalen kan ik er alsnog niet fatsoenlijk in denk ik zo.... :145:

Nu heb ik een sportbh van de Hema, de heavy sports... maar deze steunt niet genoeg.. helaas...

Weten jullie DE sportbh die stevig is, je borsten niet te puntig maakt en die lekker zit???

Help help help!!!!! Dan kan m'n lieve mamsie die morgen even snel gaan halen voor mij :154:

DANKJEWEL!! :116::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh lieverd ik zou het echt niet weten!!

Zelf heb ik geen sport bh gekocht en de hele tijd die kliniek bh aangehad!!

Ik had dus wel haakjes aan de achterkant en dus een verlengstukje gekocht!!

Anders misschien een bh die meiden ook dragen na een bvk?

Hoop dat andere meiden je wel kunnen helpen!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, ik kan je ook niet helpen...

Moet je mee opletten dan aan je oksels die mijne zat zo klem dat ik blazen begon te krijgen. Dat deed echt geen deugd! Heb nu littekens van die kliniekBH :(

En die verlengstukjes voelen bij mij niet zo lekker aan.

Hopelijk kan iemand jou hier helpen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ladies :1bouncingboobs:

Zoals velen van jullie misschien al wel weten, is mijn kliniekbh veels te klein. :angry:

Als ik hem aan doe.. kan ik bijna de haakjes niet sluiten.. mn vriend moet het dichttrekken met al zn kracht zowat....

Nu probeer ik dat onding toch overdag aan te doen.. en dan s'avonds rond 8 uur mijn sportbh zodat ik de nacht door kom.

Heel m'n huid is open aan mijn oksels... plus ik heb daar een dof gevoel.. zal vast wel door de kliniekbh komen :147:

(Vertel me niets over haakjes verstellen, ik heb geen haakjes aan de achterkant, alleen aan de voorkant maar dat lijkt me niet lekker zitten :ph34r: )

Ik had de kliniek al zitten bellen en te mailen, BH was inderdaad te klein... moest het maar oplossen met een sportbh.. en hopen dat het door het vocht kwam..

Maar mijn borsten staan nog vrij bol aan de zijkant.. dus als dat gaat dalen kan ik er alsnog niet fatsoenlijk in denk ik zo.... :145:

Nu heb ik een sportbh van de Hema, de heavy sports... maar deze steunt niet genoeg.. helaas...

Weten jullie DE sportbh die stevig is, je borsten niet te puntig maakt en die lekker zit???

Help help help!!!!! Dan kan m'n lieve mamsie die morgen even snel gaan halen voor mij :154:

DANKJEWEL!! :116::116:

Ik heb nu een hele goeie sportbh die komt van DeWeert wel in Oostende :rolleyes:

is van het merk Shock Absorber... heb 45€ betaald dacht ik!!! En je borsten hebben een hele mooie vormen zitten heel stevig! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.underfashion.nl/shop/

Ik heb hier m'n Triumph besteld wijfie, er staan nog superveel goede sportbeha's op! Als ze de betaling ontvangen sturen ze het pakketje direct op!

deze heb ik nu! :)

http://www.underfashion.nl/shop/sportbehas-shock-absorber/SAB4395126B70--sportbehas-high-impact-shock-absorber-level3-b4395-plunge-sportbeha-top-%28bcd%29.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de sportBH van Fila met sluiting vooraan. Die is superstevig en zit echt lekker, alleen is hij behoorlijk zichtbaar als je met warm weer een minuscuul topje aanwil. Maar voor de eerste weken echt een aanrader.

Fila SportBH

Deze heb ik ook maar om te slapen...'k vond dat ik een rare vorm van borst had zo'n beetje punterig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet nog paar dagen wachten voor ik sportbh nodig heb maar heb ook al gezocht welke geschikt is. overal zie ik dat de triump triaction workout wordt aanbevolen. op vele sites staat er zelf bij vermeld dat deze bh geschikt is voor na een borstoperatie dus zodra ik boobies heb en ik weet welke maat ga ik me deze zeker aanschaffen. ga ook even navragen bij mijn pc donderdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van Triumph is echt fijn! Nu is wat meer weken PO ben, vind ik die van de Hema wel heel fijn de heavy sports!

Daar lijken m'n borsten het mooist in.

De Fila zit ook wel goed, maar die band onder is wat dik en dat drukt op je littekens... deze maakt je borsten wel heel puntig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

trx fleur ik zal het onthouden maar is normaal nie de bedoeling da ik een E heb :blush: gaat te groot zijn voor mij denk ik.

de fila ga ik me ook nie aanschaffen denk ik aangezien ik mijn man altijd heb om te helpen met sluiting achteraan. euhm vanaf wanneer mogen de armen naar omhoog voor bh?? is die triumph met gewone rug of zwemmersrug want dan kan je deze enkel aandoen over het hoofd toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

E was ook niet mijn wens Boke, grote D moest het zijn hahaha. Heb gister een bh maat F gekocht, maar die zal wel klein vallen ;-) Maar ben er superblij mee hoor. Triumph is als een gewone bh, ik heb hem gekocht na twee weken, en is goed te doen. Makkelijkst is voorsluiting natuurlijk, maar die heb ik niet bij mij in het winkelcentrum gevonden.

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/dev/sportbh-s/beha-s-na-borstoperatie.html Hier kun je kijken, alleen wel wat duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist terug van stad en triumph winkel binnen gegaan. triumph triaction workout gepast en zit super!!! heb nu 70D (joepie) aan en veel beter dan de kliniekbh. op de heenweg had ik kliniekbh aan en had ik toch last in de auto. terug naar huis de triumph aangelaten en duidelijk minder last.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.