Guest Liesjemulti83 Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Hallo allemaal,Ik heb gisteren mijn bv gehad en heb niet veel last van pijn. Maar het voelt net alsof er lucht in mijn borst ontsnapt. Zou dat de prothese zijn die een beetje beweegt of vocht wat is aan het "bewegen"?? Heeft nog iemand hier last van ? Zou het gewoon aan het ontzwellen zijn ???? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat71 Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Hallo Liesje,Goed om te lezen dat je niet veel last hebt. Jeetje meis, het is aps een dag geleden! Betekent dat je nog van alles voelt. Ook dingen die je niet kunt plaatsen. Ik herken niet direct wat je beschrijft, maar denk niet dat je je hier druk over hoeft te maken.Veel rust meis. Dat is voor nu het belangrijkste.Hou je taai en gefeliciflapstaart!Groeten Pat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liesjemulti83 Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 hey thankx voor je reactie, ik bel morgen gewoon even naar de dokter en dan ben ik gerust.Het is net of mijn rechterborst constant scheetjes laat hihi, ik denk dat het gewoon vocht is, want ik ben sinds gisteren 3kg bijgekomen en heb niets gegeten !! dus denk dat mijn borsten nog vol vocht zitten.We zullen zien wat de nacht brengt ;o) Slaap wel x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted May 29, 2009 Share Posted May 29, 2009 Hoi Liesje,Ik denk dat er ook lucht zit.Ik kreeg als advies van de kliniek om mijn borsten te masseren.En niet echt masseren zoals knijpen,maar met een vettig iets vanaf het midden van je borsten richting oksel insmeren.Helpt ook als je een gespannen gevoel op je borsten hebt.Heel veel succes!!gr Emma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts