Ga naar inhoud

Vocht


Gast Liesjemulti83

Aanbevolen berichten

Gast Liesjemulti83

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren mijn bv gehad en heb niet veel last van pijn. Maar het voelt net alsof er lucht in mijn borst ontsnapt. Zou dat de prothese zijn die een beetje beweegt of vocht wat is aan het "bewegen"?? Heeft nog iemand hier last van ? Zou het gewoon aan het ontzwellen zijn ????

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Liesje,

Goed om te lezen dat je niet veel last hebt. Jeetje meis, het is aps een dag geleden! Betekent dat je nog van alles voelt. Ook dingen die je niet kunt plaatsen. Ik herken niet direct wat je beschrijft, maar denk niet dat je je hier druk over hoeft te maken.

Veel rust meis. Dat is voor nu het belangrijkste.

Hou je taai en gefeliciflapstaart!

Groeten Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Liesjemulti83

hey thankx voor je reactie, ik bel morgen gewoon even naar de dokter en dan ben ik gerust.

Het is net of mijn rechterborst constant scheetjes laat hihi, ik denk dat het gewoon vocht is, want ik ben sinds gisteren 3kg bijgekomen en heb niets gegeten !! dus denk dat mijn borsten nog vol vocht zitten.

We zullen zien wat de nacht brengt ;o)

Slaap wel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje,

Ik denk dat er ook lucht zit.Ik kreeg als advies van de kliniek om mijn borsten te masseren.En niet echt masseren zoals knijpen,maar met een vettig iets vanaf het midden van je borsten richting oksel insmeren.Helpt ook als je een gespannen gevoel op je borsten hebt.

Heel veel succes!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.