Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi

ik zit met een probleem

ik kom er namelijk niet uit welke maat bh ik nu nodig heb

heb een 80 c en denk dat die te klein is (de beugels sluiten niet op mn lichaam tussen de borsten steekt als het ware naar voren)dus denk dat de cup niet diep genoeg is

heb een 75 D de cup zit goed alleen de omvang is te krap heb een80 D geprobeerd nou ja daar moet ik mn borsten in zoeken

wie kan me helpen moet ik nu in de E gaan zoeken

pffff ik weet het echt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn je maten?

je moet onder de borst meten en over de borst (het dikste punt, ongeveer over de tepels zegmaar)

Ondermaten:

70-74 cm = omvang 70

75-79 cm = omvang 75

80-84 cm = omvang 80

85-89 cm = omvang 85

Daar gaat het bij de meesten fout, aangezien velen met bv 71 cm al direct omvang 75 gaan dragen, dat is natuurlijk direct al te wijd (en kruipt dan naar boven)!

Let er bij het passen ook altijd op dat hij op het meest losse gaatje zit, hooguit op de middelste. Want de boel rekt altijd op en dan kan hij anders al niet meer strakker.

je kan het bijvoorbeeld ook invullen op www.bhmaat.nl

Dat klopt bij mij ook!

ik heb onder 74, boven 95 en kom uit op 70FF/G en dat klopt ook wel ongeveer.

heb je toen 80C en 80D van dezelfde bh geprobeerd of waren het verschillende modellen? Het kan per merk namelijk wel eens nogal verschillen! Zo vind ik bijvoorbeeld hunkemoller klein vallen (daar heb ik altijd wel een maat groter nodig dan normaal).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Je geeft aan dat 75 te krap zit dus zou dan een 80 nemen zit toch lekker hihi

Als een C te klein is en een D de groot kun je kijken voor een balconnette bh?

Deze vallen vaak wat strakker om de borst.. bij mij dan hihi :blush:

eventueel kun je gewoon een 75 nemen en deze even een paar keer dragen om te rekken mischien zit ie dan wel goed?

Even zoeken dus :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marisjuh: misschien omdat ik geen implantaten heb? Ik draag momenteel het liefste Freya balconnette plunge (zegmaar niet voorgevormd) en daarvan 70FF. ik heb 1 balconnette van de hunkemoller, 70G (maar die is aan 1 kant alweer een beetje te klein) mijn borsten verschillen ook aardig wat, misschien dat ik anders nog 2 cm extra had zegmaar (als ze evengroot zijn ;) ) Ik heb ook nog wel wat 70F wat past. Maar van anita bv ook een niet-voorgevormde 70G. Het verschilt ook wat per merk.

Elk stel borsten is ook weer anders natuurlijk.

edit: even nog een keer gemeten (ik meet wel met bh) en toch al wel 96,5 (96/97) is lastig meten vind ik haha. In ieder geval 70FF zit goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.