Ga naar inhoud

1ste vakantie met boobies


Jayro

Aanbevolen berichten

In januari heb ik mijn borstvergroting gehad, vanaf dat moment keek ik al uit naar de zomer en de vakantie.

Het begint met kijken naar nieuwe bikini's en leuke truitjes. Na 6 weken begint het kopen van die leuke bikini's en truitjes.

Vakantie geboekt en dan is het eindelijk zover dat je je koffer in kan pakken.

Wat nemen wij mee, 5 nieuwe bikini's en onwijs leuke tops en jurkjes. Mijna koffer was al loodzwaar toen ik weg ging, manlief mopperen hahahah. Die neemt altijd zo weinig mee:).

Welke bikini doen wij eerst aan? Lastig die keus maar o zo fijn dat je nu boobies hebt om in je bikini te steken. Dat geeft al zo'n ander gevoel dan platte cups.

Wat ook zo fijn was dat ik op een strandbedje lag en aan het kijken was naar borsten en echt blij werd met mijn borsten. Komt een dame uit de zee en het eerste wat zij doet is haar bikini platdrukken om al het water uit de push up te krijgen. Heel herkenbaar fijn dat ik het niet meer hoeft te doen.

In de avonden wat trek ik aan? Welk leuk jurkje of top ga ik aan doen? Zoveel keus nu alles staat leuker. Geen gehannes meer met lelijke bh's of onzichtbare bandjes aan je bh die je toch wel ziet om een beetje vorm in je jurk te krijgen.

Loop ik s'avonds met mijn man terug naar de kamer en zeg ik zomaar uit het niets ben zo blij met mijn boobies. Mijn man kijkt mij aan en lacht hij vindt het grappig dat ik zo blij ben met mijn nieuwe borsten.

Wilde toch even mijn verhaaltje kwijt op het forum. Dus voor iedereen die twijfelt niet doen het is het echt waard!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat is dit fijn te lezen zeg!!! :D Denk dat we je allemaal kunnen bijtreden hierin, is echt een heel leuk gevoel eindelijk boobs te hebben en keus zat te hebben in kledij en bikini's!!! En jezelf weer óf voor het eerst echt vrouwelijk te voelen, onbeschrijfelijk! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super verhaaltje hier!

Ben blij voor je dat je je zo goed in je vel voelt nu :)

Khoop dat ik de mijne snel heb zodat ik hetzelfde kan zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Wat leuk om te lezen dat je vkantie zo groed bevallen is en je erg blij bent met je nieuwe boobiess :-D!!

Ik kijk ook echt uit na mijn vakantie (17 Juli) kan niet wachten om in bikini te gaan (ahahha nooit gedacht dat ik daar om zou springen ahha)

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verhaal meid!!! Leuk zo'n 1ste vakantie-verslag! Dat klinkt als echt genieten jou verhaal en dat heb je ook verdient he! :136: Top meid!!! :D

Krijg nu helemaal kriebels voor men eigen vakantie op 29 aug.

Hoef ik eindelijk ook geen push-up meer leeg te drukken voor ik mezelf naar mijn bedje verplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog steeds aan het sparen om een operatie te kunnen betalen.

Maar heb een goede vooruitkijk op de dingen.

In juli en augustus misschien werk en dan kan ik waarschijnlijk tot ongeveer een 1700 tot 1900euro verdienen en dan nog een beetje overal proberen werken en denk datk tegen volgend jaar mn boobs ga hebben :)

Ten laatste binnen 2 jaar.

Pffff, kon het maar allemaal sneller gaan :(

Kan mezelf niet meer zien in de spiegel.

En dan mn vriend die altijd overdrijft dat hij mn borsten nu mooi vind en dit en dat.

Pfff, kwil mn volle boobs van vroeger terug.

Dus nog effe volhouden en dan is het zo ver.

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zo een die zo'n heerlijke eerste vakantie met d'r boobies heeft gehad. Vriend en kind mochten ook mee, hoor, en hebben ook een leuke tijd gehad.

Heel herkenbaar allemaal. Ik heb complicatie aan mijn linkerborst, waardoor ik binnenkort weer moet, maar zelfs dat kan de pret niet drukken. Gek he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zo een die zo'n heerlijke eerste vakantie met d'r boobies heeft gehad. Vriend en kind mochten ook mee, hoor, en hebben ook een leuke tijd gehad.

Heel herkenbaar allemaal. Ik heb complicatie aan mijn linkerborst, waardoor ik binnenkort weer moet, maar zelfs dat kan de pret niet drukken. Gek he?!

Ooh echt wat vervelend om te horen van de complicatie! wat is er aan de hand, is het simpel op te lossen?

Nou sterkte in ieder geval en ben blij dat je zo lekker positief blijft :)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.