Ga naar inhoud

Ervaring met Dr Verschuur ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb me net aangemeld voor dit forum!

Zal me even voorstellen, ben een jonge vrouw van 38 en wil na jaren twijfelen toch heel graag een bvg.

Nu heb ik een afspraak met dr Verschuur in Heerenveen, Bergman Clinics.

Wie o wie heeft ervaring met deze plastische chirurg?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai mooie bikini,

welkom op het forum!!

wat leuk dat je besloten hebt om een bvg te nemen!!

ik heb zelf geen ervaring met bergman kliniek, maar als je in de zoekbalk bergman intoetst, vind je de verslagen van de dames die daar wel geweest zijn.

je kan hier gerust met al je vragen en opmerkingen terecht, bijna alles wat borsten betreft kun je hier vinden

veel plezier xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi..

ik heb net vandaag mijn 2e consult bij Drs Verschuur gehad in Heerenveen :)

en ik moet zeggen dat ik het een hele aardige man vind..

hij legt kort en bondig alles uit en op je mogelijke vragen geeft hij ook een goed en duidelijk antwoord..

mijn gevoel bij hem zat overigens gelijk goed :)

(is toch altijd spannend zo'n 1e consult)

ik had hier verder op het forum op zijn naam gezocht en hij is hier met name bekend om zijn BVK die hij uitvoerd in het MCL, uiteraard doet

hij meer dan alleen borsten ;)

ik had m de reactie van de dames van dit forum verteld en hij moest erg lachen hahah wist geen houding te geven..

dus ik ben heel blij dat ik bij hem geweest ben, ondanks dat ik nog geen werk van hem gezien heb..

(ondertussen ook al datum geprikt)

hij is kundig en eerlijk hij zal jou de maat borsten geven die ook daadwerkelijk bij jou passen..

staat hij er niet achter doet hij het gewoonweg niet..

heb je al enig idee wat je wil??

xxx sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

Ja dat vind ik dus ook altijd van de Bergmankliniek.. Ze zijn heel kundig en profesioneel!

Maar als ze vinden dat een D cup niet bij je staat dan krijg je die ook gewoon niet!

En dat vind ik dus raar.. maar goed als je dus voor een wat kleinere maat wilt gaan zit je zeker goed daar!

Vind het wel veel geld..

Welke cupmaat wil je zelf?

Succes met je consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Ik ben 2 weken geleden geopereerd door dr. Verschuur in het MCL en vind het resultaat zelfs boven verwachting. En niet alleen dat, maar de hele begeleiding. Hij snapte meteen wat ik wou en dacht zeker met me mee, en ben enorm blij met het resultaat. Vond het allemaal best eng en spannend maar viel zo mee. Ook natijd. Ben heel blij met dr. Verschuur!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.