Ga naar inhoud

Verdoving...


Aanbevolen berichten

Meisjes,

Ik heb immens veel schrik voor de verdoving. :unsure:

Aangezien ik zeker weet dat ik bij dr Plovier ga gaan vroeg ik me af of meisjes die bij hem een BVG hebben laten doen me iets meer wilt vertellen over de verdoving. :wacko:

Telkens als ik verdooft word begin ik te flippen en wil ik weglopen. :20:

Dus ik weet totaal niet hoe ik daar ga reageren en welke verdoving er word gebruikt.

Iemand een beetje info voor mij???

Liefs Jolien x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben 9 juni geopereerd maar niet door Plovier. Heb wel ook narcose gehad.

Je moet er totaal niet mee inzitten...

Van mij was het van ja leg je maar op de operatietafel dan doen ze zo'n ''ding'' aan je vinger om je hartslag te meten steken ze je handen vast.

Dan zeiden de verpleegsters van je zal stillekes aan in slaap vallen en ineens voelde ik zo beetje m'n arm warm worden en begon de lamp boven mij te draaien :D

en voor ik het wist lag ik in dromenland!

Je moet er echt niet mee inzitten... nu ik met m'n grote mond ik was ook bang hoor... maar eigenlijk houd het gewoon echt niks in!

Hopelijk ben je wat met m'n verhaal!!!

Vele groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Mommy Of Ayco,

Bedankt voor je reactie.

Kzal nog eens een vraagje stellen :P

Als je wakker word, hoe voel je je dan?

En hoe lang moet je nog in het ziekenhuis blijven?

Liefs Jolien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Mommy Of Ayco,

Bedankt voor je reactie.

Kzal nog eens een vraagje stellen :P

Als je wakker word, hoe voel je je dan?

En hoe lang moet je nog in het ziekenhuis blijven?

Liefs Jolien.

Wel de verpleegsters zeiden mij dat ik direct wakker was...maar je hebt ook mensen die iets langer slapen. En hoe voelde ik mij...Hmm Ik voelde me klein beetje draaierig en zag alles nog beetje

wazig maar na paar keer in de oogjes wrijven ging da al wa beter :D en dan mja als je dan voor de 1ste keer moet recht zitten dan is dat wel een vies gevoel je voelt je draaierig en je moet echt je evenwicht zoeken...

van mij was dat dagziekenhuis om 7u binnen en om 18u terug naar huis :)

als je vraagjes hebt shoot maar hoor :D :D als ik je daarmee kan gerust stellen :D :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel de verpleegsters zeiden mij dat ik direct wakker was...maar je hebt ook mensen die iets langer slapen. En hoe voelde ik mij...Hmm Ik voelde me klein beetje draaierig en zag alles nog beetje

wazig maar na paar keer in de oogjes wrijven ging da al wa beter :D en dan mja als je dan voor de 1ste keer moet recht zitten dan is dat wel een vies gevoel je voelt je draaierig en je moet echt je evenwicht zoeken...

van mij was dat dagziekenhuis om 7u binnen en om 18u terug naar huis :)

als je vraagjes hebt shoot maar hoor :D :D als ik je daarmee kan gerust stellen :D :D

xxx

Enne, hoe lang voelde je je draaierig?

Hehe, ik lijk wel een angsthaasje :P

Heb echt enorm veel schrik van verdovingen en draaiingen enzo.

Liefs J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne, hoe lang voelde je je draaierig?

Hehe, ik lijk wel een angsthaasje :P

Heb echt enorm veel schrik van verdovingen en draaiingen enzo.

Liefs J

Wel zolang ik neerlag in bed,voelde ik mij totaal niet draaierig,maar vanaf da je recht zit dan draait alles...

Tegen de avond ging het al iets beter. Maar dan ben je niet echt draaierig meer maar meer woozy :D

Je moet echt geen schrik hebben!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jolien,

ik ben ook heel angstig voor de narcose, maar het word gelukkig steeds minder.

ik heb meer last van de angst dat ik niet meer wakker word.

maar meid maak je echt geen zorgen, als je gaat liggen voor je het weet slaap je al, het gaat zo snel dat je geen tijd hebt voor paniek.

verder zijn de klinieken wel gewend aan bange mensen hoor!, dus misschien kun je van te voren iets kalmerends krijgen en verder zullen de artsen je goed gerust stellen!

het is voorbij voor je het weet word je weer wakker en heb je prachtige boobs! misschien kun je het wakker worden een beetje vergelijken met een katertje van drank, je voelt je niet verschrikkelijk maar gewoon een beetje duizelig en licht in t hoofdje.

komt echt goed meid, geef gewoon van te voren bij de kliniek aan dat je angstig bent dan loodsen ze je er wel doorheen!!

t is het waard, zet m op ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey JolienV,

Bij dr. Plovier is het sedatie, dat is een lichtere vorm van narcose, je moet niet beademd worden door een machine, wat bij gewone narcose wel het geval is.

Het voordeel is dat je (in de meeste gevallen) iets minder misselijk en draaierig zou zijn, je 'herstelt' iets sneller...

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb narcose gehad.. ik was daarna ook wel misselijk!!

heb alles uitgekotst!! maar ligt aan je eigen lichaam of je er wel of niet tegen kan!!

je hoeft je zelf er geen zorgen om te maken hoor!! komt allemaal goed!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook narcose gehad en wilde maar niet wakker worden hihi lag zo lekker in mn warme bedje :blush:

Ik heb me niet misselijk gevoeld (kreeg er een middeltje voor) maar ben wel een week ''suf'' geweest.

Veel zinnen door elkaar halen en werd vaak heel nat wakker in mn gezicht schijnt dat je narcose eruit zweet.. :unsure:

Maar is me achter meegevallen voor dat ik het wist was ik al wakker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Dit was dus het enige waar ik schrik voor had.

Maar nu ik jullie reacties hoor ben ik al een beetje meer gerust gesteld.

Thx iedereen voor de geruststellingen. :blush:

In juli en augustus mag ik waarschijnlijk een paar weekjes werken :rolleyes:

Veel geld kunnen sparen dus. :101:

Hopelijk gaat alles snel genoeg zodat ik snel mn nieuwe boobs heb.

Hoor mij bezig de laatste tijd, ik ben precies verslaafd aan borsten. :66:

Hadden jullie dat ook?

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi had ik ook hoor meis!! :P

maar waarom mag je in juli en augstus werken?

Werk je normaal niet? of snap ik hem nu ff niet?

@ twijfelaartje: ja ik ben geholpen in beaucare... waar dr.plovier eerst werkte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jolientje,

Allereerst begrijp ik dat je bang bent voor narcose, het is niet fijn om je lichaam '' uit handen te geven '' en er geen controle meer over te hebben.

Maar het valt echt reuze mee.

Als je bij Be-Clinic bent, vraag dan om een pil om rustiger te worden, die maakt je heel erg suf.. het zal wat moeilijker worden om naar de kamer te lopen maar je denkt nergens meer bij na en je laat het grotendeels lekker over je heen komen!

Mijn eerste narcose ging heel snel, draaide wat en ik was weg.

Bij Be-Clinic duurde het echter wat langer en ik voelde het wat branden in mijn arm... ze bleven maar praten en ze zeiden opeens slaap wel tot straks.. en toen was ik weg.

Het scheelt wel.. je bedje is heerlijk verwarmt!! Hmmm :D

Niet bang zijn, vraag zon pil van te voren, en zeg voor de zekerheid dat je snel misselijk word.. misschien kunnen ze dan wat in je vloeistof doen! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18: ik ben voor het moment werkloos omdat ik in september terug naar school ga.

Mijn dochtertje is 2 volle maanden thuis in juli en augustus met de grote vakantie en mijn vriend heeft een vaste job.

Dus zit ik normaal thuis met mijn dochtertje.

Maar mn vriend heeft 3weken bouwverlof en dan kan ik 3 weken werken.

Geluk dat ik iets heb gevonden. :)

@barbieblondie: zal ik zeker doen. Het zal nodig zijn ook denk ik.

Ben al een paar keer serieus draaierig geweest doordat mn bloeddruk te laag was en was helemaal aant doorslaan... :unsure:

Maar zal zeker zeggen dat ik snel misselijk word.

Liefs J. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ...don' worry....

Ik heb last van angsteklachten en hyperventilatie en in mijn leven had ik twee grootste angsten....Narcose...en flauwvallen.

Tsja en nu moest ik onder narcose...in mijn hoofd is het filmpje wel 100 de keren afgedraaid,ik ging natuurlijk mijn eigen verhaaltje maken na al die verhaaltjes van hier.

Ik viond het echt eng om de controle los te moeten laten en bang dat ik zou gaat hyperen...en dan dat piepding met mijn hartslag ik kan er niet zo goed tegen mijn eigen hartslag te horen...het leek vreselijk

Maar.....zo heb ik het dus helemaal niet evaren.

Ik ben gaan liggen.Heb wel mijn ogen alvast dicht gedaan anders keek ik in die lamp.Ik kreeg een dekentje om me heen.

Plakkers hier plakkers daar...ik had de anestesist aan gegeven over mijn angst voor dat piepje...dus die stond niet zo hart...hij maakte nog een grapje van eeeh dit is mijn hartslag hoor niet die van jou hahah

Infuus prikken was echt een spelde prikje...kreeg eerst wat antibiotica...nou, links en recht wat gedoe bloeddruk meter etc...heb het allemaal over me hene laten komen,het gaat best snel ieder doet zijn ding.

.nou toen zei die man van..we beginnen wat met de narcose dus spoot hij er al wat in......ik werd niet draaierig ofzo.

Toen kreeg ik een kapje op dat was het meest vervelende,leek wel een soort perslucht ofzo...ze vroegen waar gaan we heen...een mooie skievakantie en in ene gaat het licht uit!! Merk je niks van hop weg!! Heel gek en dan te bedenken dat ik dat het engst vond.Het was helemaal niet eng!

Ik heb heerlijk geslapen..echt zo niks noem ik het maar.

Meestal normaal word ik snachts nog wakker of slaap ik op de kids hoor alles.

Nu juist niet gewoon heerlijk niks...was in ene ook weer plop wakkker.en lag weer op zaal.Schijnt dat ik nog in de verkoever kamer ben geweest maar heb daar niks van mee gekregen.Ik voelde me helder...maar volgends mij vriend was ik dat niet maar dat trok snel bij.Je bent een beetje duffig zeg maar...voelt niet zo...maar even een gevoel van bijkomen.Ik was niet slaperig meer,ik was niet misselijk,niet draaierig.

Het is even gek als je na een tijd bv moet gaan plassen,maar dat komt niet alleen door de narcose ook door die gekken boobs hahahah

AL met al kan ik Echt zeggen...Meid die narcose is echt het laatste waar je je druk om moet maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.