Ga naar inhoud

Bergmankliniek of Esthegi?


Troelie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb 30 juni een consult voor een bv bij de Bergmankliniek bij Drs Posma, maar ga nu twijfelen of ik ook niet een consult wil in de Esthegi kliniek van Dr Leo Peter van der Weij.

Ik heb zn site bekeken en spreekt me meer aan dan de Bergman.

Helaas is het voor ons niet echt voor de deur... ik vroeg me daarom ook af of er mensen zijn die weten hoe vaak je daar op controle moet komen na de ingreep.

Ander voordeel is dat je niet met al die strakke banden om je zit,en de pc zelf lijkt me erg kundig man.

En bij Bergman toch meer het 'fabriek'gevoel....of valt dat mee of zij ze alleen bij het consult zo haastig?

gr Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Troelie,

Bij Bergman is het absoluut geen fabriekgevoel, consults zijn in principe volgens mij overal kort. Maar zolang jij niet klaar bent met jouw vragen, wordt je echt niet weggestuurd ofzo. Je kunt ook altijd voor een 2e consult mocht je toch nog vragen hebben.

Ik heb mijn band nu bijna twee weken, moet hem nog 1 week. Ik ben er absoluut niet blij mee, hij wordt hier niet voor niets de martelband genoemd :-) Maar mocht ik kiezen tussen niet dragen en wel drie weken dragen, dan koos ik er toch echt wel voor. Alles blijft goed op zijn plek, ik voel me er fijner mee dan dat het allemaal te los in de bh zit.

Ik heb twee afspraken na mijn BV bij Bergman, 1x na een week voor de hechtingen en 3 aug met dr Stevens. Met de hechtigen eruit halen waren we met 15 minuten weer buiten. Dus als je daar twee uur voor moet rijden naar de esthegi kliniek lijkt me dat niet fijn. En vergeet niet de lange reis na je BV naar huis, ik vond het wel heel fijn dat ik binnen tien minuten thuis was.

Succes met je beslissing.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fleur,

Toch wel erg fijn om te horen dat t idd geen fabriek-achtig gebeuren is bij Bergman,want dit is ook mijn eerste keus omdat t idd vrij dichtbij is en je hoort er zoooveel over dat haast wel goed moet zijn.

Ja een lange reistijd na de bv is ook niet alles en dan nog voor die korte controles ook zo n eind rijden terwijl t ook dichterbij kan....

En wat je ook zegt zo n band is miss toch wel ergens goed voor,en miss ligt t er ook aan hoeveel je borsten worden vergroot.

Ik heb nu een 75A en als ik geluk heb een kleine 70B maar wel verslapt(ze hangen niet gelukkig :) )

Zit aan een volle B cup of miss kleine C cup te denken want ik wil echt geen grote borsten en daarbij komt dat ik t zoals iedereen of de meesten het natuurlijk wil houden,ik ben ook tenger gebouwd en een smalle borstkas.

Verder zijn mn borsten ook niet breed van vorm,eerder wat smal en wil ook graag wat meer borst naar voren en dat de boel wat opgevuld en steviger is. Niet dat ze aan de zijkanten erg gaan uitsteken.

Zelf zat ik te denken een medium/high profile rond....maar zijn die proteses dan niet erg groot gelijk of heeft dat niks met t profile te maken?

Nou ja laat ik maar ff het consult afwachten de 30e en kijken wat zeggen,vind t wel spannend hoor!

ene moment denk Ja!! ik doe t gewoon en andere moment......hmm maar dan ga ik r vast spijt van krijgen dat ik t niet gedaan heb. en het is iets wat al heeel lang in mn hoofd zit en dan moet je t ook maar een x doen denk ik.

Zijn er nog meer mensen die zoiets hebben als ik en ook eind juni op consult gaan? ben erg benieuwd naar....

groetjes Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook nog even wilde vragen...

Als je een consult hebt hebben ze daar dan ook een speciale beha die je dan aan krijgt om de protheses te passen? of moet je zelf een geschikte aan doen? wat ik draag vooral push up en dan met zo n ding erin krijg je toch een heel ander beeld lijkt me.

anders moet ik snel nog ff iets scoren om te kunnen passen.

groetjes Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 28 juni mijn eerste consult in Heerenveen bij Dr van der Lei.

Spannend he, ik heb tijdens het maken van een afspraak wel te horen gekregen dat ik het beste een sportbeha (die ik natuurlijk niet heb, dan ben ik plat haha) kan kopen en een strak wit shirt zodat je het beste het resultaat ziet.

Dus.... ook ik moet nog iets scoren..

En dan ook nog een sportbeha in de gewenste maat! Ik heb geen flauw idee...[

quote name=Troelie' date='14 juni 2011 - 09:35' timestamp='1308036904' post='94186]

Wat ik ook nog even wilde vragen...

Als je een consult hebt hebben ze daar dan ook een speciale beha die je dan aan krijgt om de protheses te passen? of moet je zelf een geschikte aan doen? wat ik draag vooral push up en dan met zo n ding erin krijg je toch een heel ander beeld lijkt me.

anders moet ik snel nog ff iets scoren om te kunnen passen.

groetjes Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mooie bikini,

nou das dan lekker hahahah een sportbeha tja......

nou die neem ik wel mee en doe ik m daar wel aan,met 'niks' zit dat voor geen meter.

tja ik wil een volle B of kleine C welke maat zal k dan kopen....

Ja zeker spannend hoor, ene moment denk ik ; ik wil ze nu nu nu en andere moment denk ik....miss toch maar niet....aarrgggg wordt beetje gek van mezelf.

T is toch heel wat allemaal en leuk spannend en eng dus twijfel alom.

Of ben ik uitzondering daarin?

O je bent 2 daagjes eerder aan de beurt dan ik,ben reuze benieuwd wat ze je daar adviseren,want welke maat heb je en wat wil uiteindelijk graag?

heel veel succes alvast!!

gr Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom hier!!

Ik ken de Bergmankliniek enkel van lezen hier..

Wel vind ik ze erg duur.. en ze plaatsen nooit veel cc,

word al vaak gezegd dat er niet meer in past!

Dus als je echt voor grote boobs wilt gaan kun je beter ergens anders gaan!

Volgens mij zijn inderdaad alle consulten kort... :P

zolang je alle informatie maar hebt gekregen die je wilde weten...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Tja ik heb nu maatje 75 A of kleine B denk ik.

Ik wil graag een volle B kleine C.........

Het moet er wel natuurlijk uit zien.

Ik ben 1.76 en 65 kg.

Ik twijfel ook nog hoor of het echt gaat gebeuren. Weet jou omgeving ervan? Mijn moeder zou het bv nooit doen, iets vreemds in het lichaam...

Maar ze zegt er wel bij dat het mijn eigen lichaam is en laat de beslissing aan mij over.

De verschillende meningen trek ik me dan wel aan.

Aan de andere kant ben ik zoooooo flauw van mijn A cup en droom gewoon over mooie borsten.

Ik denk dat je dan ook een stuk makkelijker met je eigen lichaam om gaat. Omkleden in bijzijn met andere mensen, zwemmen etc.

Ik ga denk ik bij de Hema een sportbeha kopen en dan in maat C?

Groetjes!

Hoi mooie bikini,

nou das dan lekker hahahah een sportbeha tja......

nou die neem ik wel mee en doe ik m daar wel aan,met 'niks' zit dat voor geen meter.

tja ik wil een volle B of kleine C welke maat zal k dan kopen....

Ja zeker spannend hoor, ene moment denk ik ; ik wil ze nu nu nu en andere moment denk ik....miss toch maar niet....aarrgggg wordt beetje gek van mezelf.

T is toch heel wat allemaal en leuk spannend en eng dus twijfel alom.

Of ben ik uitzondering daarin?

O je bent 2 daagjes eerder aan de beurt dan ik,ben reuze benieuwd wat ze je daar adviseren,want welke maat heb je en wat wil uiteindelijk graag?

heel veel succes alvast!!

gr Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Tja ik heb nu maatje 75 A of kleine B denk ik.

Ik wil graag een volle B kleine C.........

Het moet er wel natuurlijk uit zien.

Ik ben 1.76 en 65 kg.

Ik twijfel ook nog hoor of het echt gaat gebeuren. Weet jou omgeving ervan? Mijn moeder zou het bv nooit doen, iets vreemds in het lichaam...

Maar ze zegt er wel bij dat het mijn eigen lichaam is en laat de beslissing aan mij over.

De verschillende meningen trek ik me dan wel aan.

Aan de andere kant ben ik zoooooo flauw van mijn A cup en droom gewoon over mooie borsten.

Ik denk dat je dan ook een stuk makkelijker met je eigen lichaam om gaat. Omkleden in bijzijn met andere mensen, zwemmen etc.

Ik ga denk ik bij de Hema een sportbeha kopen en dan in maat C?

Groetjes!

Hoi!

A leuk we willen dezelfde maat, ik wil ok zeker niet te groot ik ben namelijk 1.63 en weeg rond de 52 kilo.

dus ik neig naar een volle B,andere kant; van de meeste lees ik hier dat ze meestal kleiner uitvallen vooral als t achter de spier of dual plane geplaatst

moet worden. Ik denk dat dat bij ook t geval is omdat ik bij mn borsten vrij mager ben en weinig vetjes zitten.

Ja meningen van anderen.....mn ma zou t ook nooit doen maar ze begrijpt idd dat ik me er wel beter bij zal voelen....en dan heb je ook nog s kleding die daar negen van de tien x te wijd is en gewoon niet

mooi staat,daar baal ik ook zo van.Dat ben ik gewoon ZAT

Mn vriend staat wel achter me gelukkig of ik t nou laat doen of niet.

Hij is heel tevreden met zoals ik nu ben en dat is ook wel heel super om te weten,en ook te weten dat ie t ook echt zo meent!

En een vriendin van me vroeg ik laatst ;zal k t doen of niet?

ze zei; nou als ik de kans/keus had had ik ze liever gisteren dan vandaag.

Dus de keus is moelijk en wat ook is; t kost niet niks.....andere kant als ik t niet doe heb waarschijnlijk spijt dat ik t niet gedaan heb.

Ik denk dat je er verstandig aan doet om met jou bouw voor een c te gaan kijken.

Wil ik op zich ook wel maar ben echt als de dood t te groot voor me wordt. Ik heb hier veel foto's gezien van meiden die een c wilden en groter uitvielen en dat wil ik dus niet (moet wel zeggen dat ze er allemaal erg mooi uitzien,maar te groot voor mij)

Denk maar dat ik een beha ga halen in cup B en dan zie ik wel.

doeidoei!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij dr. van der Leij (Bergman) en bij dr. van der Weij een consult gehad. Ik vond beide consulten zeer geslaagd. Veel aandacht, tijd en ruimte om vragen te stellen en veel informatie verkregen. Qua benadering had ik dan ook echt geen voorkeur, wel heb ik een voorkeur voor de plaatsing en de prothese en dat maakt dat ik me laat operen door dr. van der Weij.

Succes met je beslissing! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij dr. van der Leij (Bergman) en bij dr. van der Weij een consult gehad. Ik vond beide consulten zeer geslaagd. Veel aandacht, tijd en ruimte om vragen te stellen en veel informatie verkregen. Qua benadering had ik dan ook echt geen voorkeur, wel heb ik een voorkeur voor de plaatsing en de prothese en dat maakt dat ik me laat operen door dr. van der Weij.

Succes met je beslissing! :)

Hoi London,

Fijn dat je van die fijne consulten hebt gehad,

mag ik vragen hoe je ze laat plaatsen en welke soort je krijgt?

en van welke maat wil je graag uitkomjen?

Weet niet wanneer je bv plaatsvind maar igg alvast heel veel succes en plezier met je nieuwe boobies

gr Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Troelie,

Ik laat anatomische plaatsen op de spier, 290cc. Dat zou zeker een c zijn en daar ga ik ook voor. Mag wel een onsje meer zijn maar hoeft niet. Ik word over 2 weken geholpen.

Wat is jouw wens?

Hoi London,

Dat klinkt mooi voor de spier en de maat ook!

Ik denk dat ik ronde wil voor de spier of ronde dual plane.

Heb nu een een A heel soms een kleineB en ik wil graag een volle B of een kleine C.

Ik hoop dat t voor de spier kan ivm herstel maar hoeft perse,maar zou prettig zijn.

Trouwens ;je bent wel lekker snel aan de beurt zeg.

Spannend hoor, ik heb nu al de bibbers ben gewoon beetje bang dat t miss heel erg tegen valt hoe het eruit gaat zien(uiteraard na t herstel)

en dat t van die borsten worden die bijna onder je kin zitten....

Laat ik eerst maar s mn consult afwachten voor ik ga zeuren....dan weet ik namelijk pas echt iets

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss stomme vraag maar ik vroeg t me gewoon af

Weet een van jullie miss of er ook prijsverschil zit in de manier van plaatsen (voor/achter of tussen de spier)?

Heb t tot nu toe nergens kunnen vinden dus t zal wel niet maken denk ik,

weten jullie het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook behoorlijk de bibbers hoor. Brrrr

30 juni is ook al zo en dat doet in elk geval geen pijn. Maar ook spannend hoor, zo'n consult. Vond ik iig wel.

Volgens mij maakt het qua prijs niet uit of je ze op of onder de spier hebt. De protheses zijn wel verschilend qua prijs. Anatomisch is duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks meiden!

Ik dacht idd ook dat t niet uitmaakte,maar je een spier losmaken ofziets zou iets ingewikkelder kunnen zijn en dus ook duurder. Vandaar...

Ja vindt t ook spannend de 30e, je staat daar toch in je niksie. gelukkig gaat manlief met me mee om alles aan te horen en te kijken bij t passen.

hij weet wat ik wil en vooral ook wat ik niet wil.

ik laat me iig niks aanpraten ( als t over grotere maat gaat dan ik wil)

Vraag me ook nog af of ik straks dan ook zo n harnas aan moet of alleen een band en sportbeha, of hangt dat ook weer van de grootte af die je krijgt?

London ik ben erg benieuwd hoe t gaat de 29e dus zou t leuk vinden als je nog ff laat weten hoe t gaat allemaal.(voor en na natuurlijk)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

k'heb een bh gekocht!!!!

Bij de Hema een medium sport beha...

Maat 80 C, lijkt helemaal niet groot, met mijn A zat hij nog strak. Maar er kan nog veel bij in:))

Hoi mooie bikini,

nou das dan lekker hahahah een sportbeha tja......

nou die neem ik wel mee en doe ik m daar wel aan,met 'niks' zit dat voor geen meter.

tja ik wil een volle B of kleine C welke maat zal k dan kopen....

Ja zeker spannend hoor, ene moment denk ik ; ik wil ze nu nu nu en andere moment denk ik....miss toch maar niet....aarrgggg wordt beetje gek van mezelf.

T is toch heel wat allemaal en leuk spannend en eng dus twijfel alom.

Of ben ik uitzondering daarin?

O je bent 2 daagjes eerder aan de beurt dan ik,ben reuze benieuwd wat ze je daar adviseren,want welke maat heb je en wat wil uiteindelijk graag?

heel veel succes alvast!!

gr Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je perse ronde prothese wilt hoef je eigenlijk al niet naar v/d Weij, want die staat bekend om anatomisch voor de spier..

Ik ben van dezelfde lengte en ongeveer zelfde gewicht als jij en ik heb 255 cc anatomisch voor de spier gekregen en heb daarmee zelfs bh cupmaat D gehaald. Echter klinkt dat heel groot, maar het oogt eerder als een C cup.. Siliconen borsten lijken vaak 'kleiner' dan bijv een echte natuurlijke D cup..

Maar goed, ik wens je veel succes bij het maken van een keuze!!

Liefs,

:116: Lotus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi allen....

Heb zaterdag ook 2 sportbeha's bij de hema gekocht,een 75B en een 75C.

ik heb m ff snel gepast de omvang goed tot straks verder vrij leeg.

Genoeg vul ruimte dus..... ben benieuwd hoe t gaat as donderdag.

Alvast heel veel succes dinsdag,reuze benieuwd!!

Nou v/d Weij gaat t na beraad toch niet worden want de afstand is te groot in mijn geval,maar ja dan lees je weer s wat en denk je; goh miss is dat ook wat voor mij...

Zal vast een goed pc zijn maar niet echt praktisch om zo ver te 'heen en weren'

Ik wacht as dond af en zie wel of ik ergens nog een 2e consult wil.

groetjes Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gisteravond heb ik mn consult gehad in de bergman kliniek Den Haag bij Drs Posma...

We (was samen met mn as man)werden erg vriendelijk begroet en waren snel aan de beurt.

Bij de pc ging t allemaal vrij vlot maar alles was duidelijk,hij vroeg wat mn wensen waren en heb toen het een en ander gepast.

Had ook meteen een heel goed gevoel bij/over de pc.

Eerste wat ik paste was 200cc en ik dacht; wow das groot! het paste niet echt bij mn figuur. De pc zei al dat ik erg smal ben en dat groter erg onnatuurlijk zou worden.

Ik en mn vriend waren t al gelijk eens dat t te groot was,toen heb ik 160 cc gepast maar de beha was net niet vol gevuld zeg maar.

Hij zei dat 180 voor mij erg mooi zou zijn en daar kon ik me meteen in vinden aangezien ik ook niet erg grote borsten wil ik zou hiermee op een volle B hooguit een kleine C uitkomen.

Ik heb vandaag gebeld om een afspraak te maken voor de operatie en dat is 20 Juli geworden,snel al he?? Spannend hoor!

Het enige waarover ik twijfel is of ik niet 200 of 180 cc zal nemen.

Het zal achter de borstspier geplaatst worden via de oksel...

Ik heb her en der al gehoord dat t dan minder groot uitvalt als t achter de spier geplaatst word.

180 zou ik erg mooi vinden maar hoeveel houd ik van over? zou 200cc beter zijn? twijfel twijfel want zoals ik de 200cc vond staan tijdens t passen zou ik t te groot vinden.....

Graag wil ik jullie meningen/ervaring/adviezen willen horen...

Alvast bedankt xTroelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.