Ga naar inhoud

jesss: Oriëntatiefase prothesewissel.. Ik wil graag meer CC


jesss

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na hier al heel veel te hebben gelezen ed zal ik mezelf eindelijk eens aan jullie voorstellen.

Ik ben jess 28 jr en heb sinds een klein jaar 300 cc high profile eurosiliconen rond.

Ik ben bij Dr Staudt geweest van kliniek Bloemingdael, hij adviseerder iets grotere prothese,maar

doordat ik bang was dat het te groot zou worden heb ik voor 300 cc gekozen.

Nu komt het...past dus helemaal niet bij mijn lichaam ,heb onwijs veel ruimte tussen mijn borsten zitten en

wil het dus opnieuw gaan doen. En deze keer dus goed, heb al heel veel verhalen gelezen op het forum en foto's bekeken

maar zie door de borsten het bos niet meer :wacko:

Ik heb een consult gehad bij dr Gerd Fabre en die adviseerde 440-485 cc anatomisch onder de spier.

Ook wil ik nog een keer teruggaan naar Dr Staudt om te kijken wat hij er eventueel nog aan kan doen en

wat hij dan adviseert.

Om een lang verhaal kort te maken: wat zouden jullie doen: rond of anatomisch ?Waarom wel of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh meid wat vervelend! Eerst een jaar herstellen, en daarna nog een bv!

Wel knap dat je de stap nóg een keer durft te zetten.

Ik zou dan misschien voor nog wel meer cc's gaan, want 150cc meer is toch niet héél veel?? Dat is toch ongv. 1 cupmaat?

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja misschien is dat wel zo dat er nog meer cc's in moeten, maar of dat ook gaat passen?

Sommige foto's hier in de gallerij zijn echt prachtige grote borsten,maar past dat dan ook bij iedereen?

Dr Fabre zei dat ik rekening moet houden met een prothese van 12,5 max 13 cm, geen idee hoeveel cc je dan uitkomt.

Doordat mijn bovenlijf vrij tenger is wil ik het zelf ook graag onder de spier houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad ook naar dr.plovier gaan, hij is de grote borsten man!! :D

Als je naar hem gaat krijg je zeker te weten mooie grote boobs!!

Ik denk niet dat je huidige pc er nog iets aan gaat doen, hij heeft tenslotte meer cc geadviseerd

en jij bent toch voor die kleinere gegaan.. Het is niet dat hij je D heeft beloofd en je nu met een C zit ofzo he!!

Dan vind ik wel dat hij dat moet corrigeren.....

Succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tabel ,het wordt dan toch rond de 500 cc denk ik.

Waarom zou mijn huidige pc er niks meer aan doen?

Het is niet zijn schuld ofzo ,maar moet nog op nacontrole van 1 jr later en dan vind ik het wel zo

netjes om tegen hem te zeggen dat ik het opnieuw wil doen.

Wellicht kan hij dmv grotere prothese het wat mooier maken, want het is gewoon niet mooi geworden en dat is jammer.

Daarom wil ik nu goed kijken wie, wat, hoe en waar, ben nu ook minder huiverig voor het aantal cc's.

Ik was erg bang dat het TE zou worden ,nou dat valt reuze mee, ik durf niet zo goed foto's van mezelf op internet te plaatsen

(misschien later) maar de personen die het gezien hebben ,vinden het allen ook niet mooi, dus wil het gewoon opnieuw doen en dan goed :99:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik bedoel, je pc kan er nog wel iets aan doen, maar dan zul je weer opnieuw moeten betalen!!

Soms als het de pc zijn schuld is word het kosteloos gedaan!!

Maar wat is er niet mooi aan dan? ZJe vind ze te klein? Maar zijn ze ook echt niet mooi van vorm of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik vraag me af wat je precies niet mooi vind, de vorm, de manier van hangen, te klein, staan ze teveel naar buiten e.d.?

Ik denk dat ze bedoelt dat je huidige pc de ingreep niet zal vergoeden, niet dat hij je niet wil helpen aan een resultaat waar je wel gelukkig mee bent.

xx Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik bedoel, je pc kan er nog wel iets aan doen, maar dan zul je weer opnieuw moeten betalen!!

Soms als het de pc zijn schuld is word het kosteloos gedaan!!

Maar wat is er niet mooi aan dan? ZJe vind ze te klein? Maar zijn ze ook echt niet mooi van vorm of?

haha was mn berichtje net aan het tikken en toen had jij al gereageerd! hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan begreep ik het verkeerd :69:

Dat ik opnieuw moet gaan betalen daar had ik al rekening meegehouden, als ik naar een ander ga moet ik dat ook.

Er zit enorm veel ruimte tussen mijn borsten, en mijn linkerborst staat te ver naar buiten waardoor die (ben de naam vergeten,maar omschrijf het maar even) iets raakt of heeft geraakt waardoor ik mijn linkerarm niet meer goed kan aanspannen.

Ik kan zeker 3 vingers tussen mijn borsten leggen,terwijl ik denk dat als de linker naar verder naar binnen zou staan dit al een stuk zou schelen.

Ik ben ook best groot (1,81) en de andere pc waar ik geweest was, zei wel dat de huidige pc me had moeten zeggen dat deze prothese niet me hele borstbeen zouden bedekken.

Misschien plaats ik ooit nog wel een foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Ik heb een smalle omvang (69), en ben bij Plovier geweest. Ik heb hem gezegd dat ik een D wilde, en hij heeft bij mij 475cc high profile geplaatst, zelfs met die high profile staan ze vrij dicht bij elkaar en bedekken ze veel van mn borstkas.

Misschien is high profile gewoon niet zo geschikt voor jou (weet niet wat je omvang is?) als ze zo ver uit elkaar staan en er 3 vingers tussen passen! Dat is dan inderdaad wel een inschattingsfout van je eerste pc.

Maar inderdaad wat al gezegd is dr Plovier denkt niet in termen van 'wat wel en niet past' maar kijkt naar wat jij wilt en vindt dan gewoon een manier om dat te bereiken!

Liefs en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saartje hoi, Ik heb een omtrek van 70, mijn pc zei toen dat ik vanwege dit high profile moest hebben, zelf wou ik niet te grote borsten,

maar gewoon 'normale', hij zei toen over de 300 cc : daar kan ik wel een mooi decollete van maken en ja dat valt me nu dus tegen.

Ik denk dat ik ook maar eens op consult ga bij Plovier, maar ook nog steeds langs Staudt omdat hij me terug wou zien na 1 jr en omdat ik het

wel zo netjes vind tegenover hem om te melden dat ik er iets aan ga doen.

Heb jij ronde of anatomische? Dat vind ik ook zo moeilijk, elke pc heeft zijn eigen voorkeur.

Ben blij met al jullie reactie's en doe er ook zeker wat mee, wil het deze keer goed doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saartje hoi, Ik heb een omtrek van 70, mijn pc zei toen dat ik vanwege dit high profile moest hebben, zelf wou ik niet te grote borsten,

maar gewoon 'normale', hij zei toen over de 300 cc : daar kan ik wel een mooi decollete van maken en ja dat valt me nu dus tegen.

Ik denk dat ik ook maar eens op consult ga bij Plovier, maar ook nog steeds langs Staudt omdat hij me terug wou zien na 1 jr en omdat ik het

wel zo netjes vind tegenover hem om te melden dat ik er iets aan ga doen.

Heb jij ronde of anatomische? Dat vind ik ook zo moeilijk, elke pc heeft zijn eigen voorkeur.

Ben blij met al jullie reactie's en doe er ook zeker wat mee, wil het deze keer goed doen!

He Jess,

Oke met een omvang 70 is high profile zeker wel geschikt ja! Misschien dan toch inderdaad gewoon te weinig cc's genomen.. maarja ik ben geen pc natuurlijk

Ik heb rond (werkt Plovier volgens mij alleen maar mee) en dual plane geplaatst. Als je 'vriendinnen' met me wordt kan je de foto's zien van 1 week na de operatie.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke... Als je je linkerarm niet meerkunt aanspannen, dan is dat toch wel een fout van de pc ?

Ik ben toch wel erg benieuwd naar je foto hoor!

bedankt trouwens voor het compliment!!

Ik zou zeker eens langs dr.plovier gaan meid!!!

Succes verder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje

Over het feit dat je borsten uit elkaar staan heeft echt met de stand te maken van je borsten, dit kun je gewoon niet minder laten worden (natuurlijk wel iets maar verwacht niet dat je nu ineens maar 1 of 2 vingers er tussen kan doen...)

Ik ging zelfs van 6 vingerns nu naar 5 is heel veel maar zo staan mijn borsten nu eenmaal :blush:

Heel veel succes hoor meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Hier even een vlugge update, heb 2 consulten kunnen plannen

zowel bij dr Plovier als bij dr Staudt.

Wacht ook beide consults af voordat ik een beslissing neem, denk wel dat het 1 van deze dr's wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.