Ga naar inhoud

mannen en borsten 2 handen op een buik


Aanbevolen berichten

op zich ben ik tervreden over de mijne maar omdat ik vaak met de sex van die vullingen er in doe zal ik wel een grotere cup willen.

maar volgens onderzoek vinden vrouwen het juist leuk als er naar hun borsten word gekeken.

wie o wie durft hier ook eerlijk voor uit te komen ?

en wie heeft/wilt een vergroting puur voor de lust

deze vraag werd mede mogelijk gemaakt door me vriend :) hihih

(nou marc hij staat er)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm...neee niet voor de sex of de lust...maar ben nou wel blij dat ik niet meer hoef te denken,dat andere misschien van mij denken:leuke spontane meid,ziet er goed uit alleen jammer van die tieten.

het maakt me compleet,voel me nu vrouw,en helemaal af!!! en dat gevoel heb ik nooit gehad,heb me altijd een meisje met beginners borsten gevoelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk moet er gekeken worden hihi, ik heb er veel geld voor betaald ;)

Maar nee, dit is natuurlijk niet de reden :133:

Nou helemaal mee eens!

De reden dat de meerderheid van de vrouwen een bv onder gaat is om zich meer vrouw te voelen.

Daardoor zekerder van zichzelf te zijn en dat straal je dan ook uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga geen borstv doen omwille voor de sex. Denk ik zelfs niet aan.

Het is gewoon om mij beter in mij vel te voelen en eindelijk eens een leuke voorkant te hebben . Waar ik 100% achter sta.

En niet omwille van de sex.

Kzou het mij niet kunnen inbeelden als ik het laat doen om het aspect sex in mijn leven te promoten. Nee niet voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil graag een BV voor mezelf.

maar natuurlijk is het leuk als mannen kijken.

mijn eigen vriend kan ook niet wachten tot het zover is.

hij vindt mijn borsten nu ook goed, maar denkt ook dat groter mooier is.

to be continued.

groetjes linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bv gedaan omdat ik me meer vrouw wilde voelen :136:

Voor lust of sex nee absoluut niet!! Al merk ik wel dat mannen is de omgeving soms naar of erg seksistisch kunnen reageren... soms vind ik het niet erg maar die mannen pfff soms word je er gek van en mn mannetje dan ook :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil graag mijn bv om me weer mooi sexy en vrouwelijk te voelen in plaats van onzeker.

maar ik hoop ook echt wel dat de mondjes van de mannen openvallen hoor!

ook hoop ik stiekem dat mijn bv meewerkt aan een beter (meer) sexleven, dus ja ook wel een klein beetje voor de sex/lust hoor!...

moet ook eerlijk toegeven als mijn man niet vreemdgegaan was ik misschien het lef nooit verzameld had om het ook daadwerkelijk door te zetten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van mijzelf een erg grote cup en vond het echt niet prettig dat er zo naar gekeken werd.

Voor je eigen partner kan het natuurlijk wel leuk zijn om te showen, maar buiten echt niet.

Ik vind het een verademing dat ik straks een kleinere maat heb. Het valt bij mij nooit te verbergen en dat is ook niet leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai,

nou dames doe het echt voor mijzelf hoor, mijn man zegt ook continu voor mij hoeft t niet hoor!

maar ik wou het al erg lang maar was te onzeker om de stap daadwerkelijk te maken, en de tik die ik meekreeg door wat hij gedaan heeft, heeft me het zelfvertrouwen gegeven dat ik het nu wel durf,

nu heb ik besloten met of zonder hem, ik ben het waard en ik wil het voor mezelf.

dus begrijp me niet verkeerd doe t echt voor mezelf!!! :):)

*maar mochten we uit elkaar gaan is het wel lekker inwrijven dat hij er niet aan mag komen ;) hahaha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.