Ga naar inhoud

Boobies! : 13 juli 2011 :Dr. Roosendaal : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een consult gehad bij de Bergmankliniek bij dr. Roosendaal. 13 juli gaat het gebeuren! Nu zit ik alleen nog met het volgende, hij had het gelijk over dat hij het via mijn oksel zou willen doen.

Nu mag het ook wel via de borstplooi, ik heb nog even de tijd om te beslissen.

Mijn vraag is heeft iemand ervaring met het inbrengen via de oksel?

Ben nogal huiverig over als het litteken niet helemaal onzichtbaar wordt, dan liever niet in het zicht natuurlijk.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf geen borstvergroting gehad, maar een verkleining, maar volgens mij is dat achterhaalt via de oksel. Volgens mij doen ze het juist voortaan via de borstplooi.

Als ik ook naar de foto's kijk in de galerij etc.

En als ik zelf de keuze zou hebben zou ik via de borstplooi doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar dat je pc advies geeft om via de oksel te plaatsen.

Deempje heeft gelijk, tegenwoordig word het bijna altijd via de borstplooi gedaan.

Ik las laatst ergens dat prothesen die geplaatst zijn via de oksel, sneller kunnen verschuiven, de prothesen worden bij jou voor de spier geplaatst dan neem ik aan?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dit ergens op internet!

Incisie bij een borstvergroting via de oksel

Ook via de oksels kan een borstvergroting worden uitgevoerd. In vergelijking tot de incisies via de tepel en de borstplooi geeft deze methode minder goed zicht voor de chirurg op de holte waar de prothese geplaatst moet worden. Bovendien bestaat bij deze methode de kans dat de protheses naar boven gaan verplaatsen.

Bij deze methode komt het litteken dus niet bij de borst zelf te liggen echter bedacht moet worden dat bij problemen alsnog een incisie in de borstplooi moet worden gemaakt om zodoende toch beter zicht op de situatie te krijgen.

Het litteken in de oksel kan heel onopvallend zijn (mits de incisie niet te veel naar voren wordt gemaakt) mede omdat de oksels meestal niet direct getoond worden. Wel is het zo dat littekens in oksels moeilijker genezen. Een andere overweging (als het gaat om de plaats van het litteken) kan zijn dat dames over het algemeen meer met de oksels bloot lopen dan met de borsten zelf en het litteken in de oksel dus vaker gezien wordt.

Bij een borstvergroting via de oksel worden de lymfebanen van de borst naar de oksel doorgesneden. Dit heeft gevolgen indien later borstkanker zou worden geconstateerd.

Bron:

http://www.kliniekbon.nl/p/506/Waar_wordt_de_incisie_gemaakt_voor_een_borstvergroting%3F.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me trouwens ook niet fijn in de zomer, op 13 juli geopereerd worden via de oksel.

En nu ik lees in de tekst van ikke dat het langzamer geneest onder de oksel.. En je zweet toch in de zomer, komt er ook sneller een infectie bij, lijkt mij!? Brr en dan nog het stukje over kanker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze komen achter de borstspier, 300 cc

Ze zijn bij mij vrij ontwikkeld en hij kon er dan zo achter komen of zoiets zei hij. Vind het maar een eng idee en die littekens volgens mij kunnen ze niet garanderen dat je ze niet ziet...

Maar als ik via de borstplooi wilde was dat geen probleem, was mijn eigen keus.

Denk dat ik dat maar laat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook via de borstplooi doen, via de oksel loop je toch de kans dat de protheses te hoog worden geplaatst (zoals mijn pc me uitlegde). Het stuk wat ikke plaatst is uitgebreider en daardoor zou ik ook al niet kiezen voor de oksel.

Succes meid! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nog achter de spier, en dan via de oksel, nee zou het niet doen..

Misschien kan je zoeken op het internet naar filmpjes hoe het in z´n werk gaat, via de borstplooi, achter de spier, ze maken de pocket dan op maat, en dat lijkt mij erg ingewikkeld via de oksel. Maar hé, ik ben geen chirurg.

Maar zou toch voor de borstplooi kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook via de borstplooi doen...

Littekens in je oksel zie je toch sneller als onder je borstplooi

Dacht dat dat bijna niet eens meer gebruikt werd!!

lijkt me moeilijk om er via je oksel een prothese in te stoppen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC vertelde me dat ze alleen via de oksel kunnen als ze achter de spier worden geplaatst.

Het mooiste zou zijn via de navel (alleen met zoutimplantaten), maar dat doen ze in NL helemaal niet.

Ik denk dat qua litteken de oksel het mooist is, omdat die het minst zichtbaar is.

Maar ja dan zit het implantaat misschien weer niet helemaal goed en dat is vervelender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de navel????Jak moet erniet aan denken !!!! :134:

In je oksel zie je toch wel juist? als het zomer is en je hebt een shirtje zonder mauwen aan of een bikini en je doet je armen omhoog? Onbewust heb je toch wel vaak je armen omhoog hoor!!!

Je borstplooi ziet niemand, tenzij je topless gaat op het strand! :P maar t litteken vervaagt wel natuurlijk

ik vind dat je via de tepel ook bijna niet meer ziet!!! maar lijkt me echt eng want halen ze je hele tepel eraf... :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.