Ga naar inhoud

PC's.


Miss_J

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Hier ben ik weer met nog een vraagje.

Ik heb al enorm veel goeds gehoord over dr. Plovier maar aangezien de afstand (55min rijden)

zoek ik eventueel een andere pc.

Is deze afstand eigenlijk te doen na een bvg?

En heeft er iemand al eens een reactie gehoord op de bvg's van dr. Frédéric Heintz?

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten lang ?

Nou vind ik niet...

En al zou ik 3 uur moeten rijden voor de pc die ik wil, zou ik het nog doen!!

Naar de afstand moet je niet kijken, het gaat erom welke pc goed is en waar jij je fijn bij voelt!!! Het is wel jou lichaam he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat ook 2 uur in de auto terug na mn BV omdat ik bij dr Plovier wilde! Het zijn wel borsten waar je tientallen (hopelijk) jaren mee loopt dus dan vallen die 55 minuten in het niet lijkt me :)

Het in de auto zelf zitten is trouwens echt het probleem niet zozeer, als degene die jou rijdt gewoon rustig doet is er niets aan de hand. Het is eerder het uitstappen wat mij lastig viel, en dat heb je bij elke afstand!

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan 13 juli een consult in België, moet daarvoor minimaal 2 uur in de auto zitten.

Vind dat geen probleem, als de pc goed is dan beter een stukje rijden voor die pc.

Net wat saartje zegt, je loopt er als het goed is wel tientallen jaren mee ;)

En na je bv maakt de afstand inderdaad niet uit, ligt inderdaad aan de persoon die rijdt!

Persoonlijk vond ik de rit goed te doen, no problem! Het in en uitstappen was lastiger lol

En in en uit stappen moet je ook als je er 5 min vandaan zit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb mij ook laten helpen door dr PLovier en ik heb ruim 3 uur moeten rijden en de terug weg zelfs 3.5 uur.

Ik heb er alleen voor gekozen om de draadjes bij de huisarts te verwijderen.

55 minuten is toch helemaal niet zo lang?

Knuf shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik vervelend vond aan de terugweg is dat ik zoooo graag thuis wilde zijn!!

En ik was me toch misselijk, kon niet slapen maar elke keer als ik me ogen open deed moest ik overgeven !!

Maar heb het er allemaal voor over gehad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej,

Thx voor de reacties.

Ik ben zo goed als zeker dat ik bij dr. Plovier ga gaan.

Is nog wel een serieuze tijd verwijdert van vandaag maar zie het volledig zitten bij hem.

Zo veel mooie werkjes gezien en nog geen 1 slechte comment.

Dus nu zo snel mogelijk al het geld bij elkaar sparen.

En dan mn nieuwe boobs. :D

Ga zo blij zijn alsk ze heb!

Enne, zal mss eerst eens een test doen om te kijken of ik allergisch ben aan jodium.

Na het verhaal gelezen te hebben van een meisje hier op het forum...

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal jullie zeker nog iets laten weten.

Vanaf ik het geld bij elkaar heb maak ik een afspraak voor een consult en dan maak ik op die consult direct een afspraak voor een operatie.

:)

Liefs J

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.