Ga naar inhoud

pijnlijk gevoel rondom tepel met drukken borstontsteking?


Aanbevolen berichten

hallo iedereen!

Ik heb toch een vraagje! Ik ben nu twee Weken PO en als ik rondom mijn tepel druk van mijn rechterborst is dat pijnlijk.

Het gevoel is als een beginnende borstontsteking, dat heb ik paar keer gehad tijdens de borstvoeding dus herken t gevoel.

Zou t dit ook zijn? of herkennen jullie de pijn?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chimpie,

Ik ben nu 3maanden po en mijn linkerborst doet onder de tepel ook pijn.

De tepel zelf is ook erg erg gevoelig.

Maar ik begon me ook zorgen te maken en dacht ik wacht het nog even af..

Ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mach!

Ja zoals je het omschrijft heb ik dat ook! en t lijkt alsof ik een borstonsteking krijg? tenminste daar lijkt de pijn op!

je hebt er al 3 mnd last van?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chimpie,

Ik heb er sinds een 3 tal weken last van, de ene keer erger als de ander!

Als ik een 75E draag voel ik het meer als een 75F..

Maar er is verder niets aan de borst te zien ofzo.

Ik heb alleen nog nooit een ontsteking daar gehad dus heb echt geen idee hoe het voelt!

Maar als je zoveel verschillende pijntjes heb gehad bij de bv denk je dit hoort er vast bij.

Jij bent alleen pas 2 weken po en toen voelde ik nog van alles.

Ik zou je niet te druk maken maar als je gevoel echt zegt dit zit niet goed gelijk naar de chirurg bellen!

Xxxies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Heb hetzelfde hoor en ben ook twee weken ver ongeveer :) Ook pijnlijk gevoel rond tepel en eronder, vooral bij aanraking voelt het zo wat branderig.

ik veronderstel dat het erbij hoort.

Denk vooral als je borst echt hard is en rood ziet dat er een onsteking opzit, maar ben natuurlijk geen dokter!

Eventjes afwachten zou ik zo zeggen en anders pc bellen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het echt pijn of gewoon heel gevoelig?

Waarom bel je niet gewoon even naar de pc, dan weet je het gelijk.

Ik denk dat het wel erger moet worden....en dan voel je het ook de hele dag wel lijkt me...maar ik zou bellen, ik ben ook geen dokter haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal deze topic even verplaatsen naar het vragenhoekje over borstvergroting...hij staat nu een beetje raar bij de operatieverslagen van borstverkleining.

liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de tepels zijn gevoelig! maar dat is normaal had ik al gelezen!

Maar als ik onder de tepel druk, waar t ook nog wat zacht is lijkt doet t pijn, heb er verder geen last van zeg maar als ik er niet aan kom, het kijkt ook niet rood en ja dik dat kan ik niet echt beoordelen want dat kan ook nog vocht zijn ofzo omdat t pas twee weken geleden is...

Bij m'n linker is t niet wel ook is t zachter aan de onder als aan de boven kant? gaat dat weg als t indaalt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.