Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heej meisjes,

Ik twijfel dus nog steeds bij wie ik zou gaan voor mijn BVG.

Iemand een ideetje?

Het liefst omstreken van Gent en een chirurg die achter de spier plaatst...

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je eigenlijk achter de spier? Juist met jouw borsten krijg je volgens mij een fantastisch, natuurlijk resultaat met plaatsing voor de spier (doet ook mindere pijn). Je hebt immers genoeg borstweefsel en huid. Ik ben zelf onlangs bij de Meyere (Artemedis kliniek) in Gent geweest en ga daar 11 juli mijn BV doen. Heb ongeveer dezelfde borsten als jij, ben ook mama, dus bekijk het resultaat anders half juli in de galerij zou ik zeggen..! O ja, bij de Meyere is het trouwens 3000 euro all in en hij werkt met een plaatselijke verdoving en een slaaproes, dus geen last van misselijkheid zoals bij een narcose kan gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je eigenlijk achter de spier? Juist met jouw borsten krijg je volgens mij een fantastisch, natuurlijk resultaat met plaatsing voor de spier (doet ook mindere pijn). Je hebt immers genoeg borstweefsel en huid. Ik ben zelf onlangs bij de Meyere (Artemedis kliniek) in Gent geweest en ga daar 11 juli mijn BV doen. Heb ongeveer dezelfde borsten als jij, ben ook mama, dus bekijk het resultaat anders half juli in de galerij zou ik zeggen..! O ja, bij de Meyere is het trouwens 3000 euro all in en hij werkt met een plaatselijke verdoving en een slaaproes, dus geen last van misselijkheid zoals bij een narcose kan gebeuren.

De grootste reden waarom ik het achter de spier zou willen is omdat er dan minder kans is op kapselvorming.

Kheb echt geen zin om 2 keer op korte tijd onder het mes te moeten gaan. Heb er redelijk schrik voor daarmee.

En heb gehoord dat achter de spier minder snel zakt dan ervoor, met de jaren dan he...

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootste reden waarom ik het achter de spier zou willen is omdat er dan minder kans is op kapselvorming.

Kheb echt geen zin om 2 keer op korte tijd onder het mes te moeten gaan. Heb er redelijk schrik voor daarmee.

En heb gehoord dat achter de spier minder snel zakt dan ervoor, met de jaren dan he...

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er bestaat natuurlijk altijd kans op kapselvorming... daar is nu eenmaal niks aan te doen!!

Ik zou me niet zo bang maken over wat er allemaal kan gebeuren... risico's zijn er namelijk altijd!!!

Voor de spier gaan je borsten wel iets hangen, maar dat is juist weer natuurlijk!!

Als je echt een groot aantal cc hebt gaat het natuurlijk wel ietstje sneller!

Ga anders eens kijken bij dr.plovier in be-clinic

ik ben zelf ook bij hem geweest en echt helemaal happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootste reden waarom ik het achter de spier zou willen is omdat er dan minder kans is op kapselvorming.

Kheb echt geen zin om 2 keer op korte tijd onder het mes te moeten gaan. Heb er redelijk schrik voor daarmee.

En heb gehoord dat achter de spier minder snel zakt dan ervoor, met de jaren dan he...

Liefs J.

Ik weet niet of je meer kans hebt op kapselvorming bij plaatsing vóór de spier. Weet wel dat De Meyere heeft gezegd dat er bij hem ong 1% terugkomt met kapselvorming en dat dat vrij makkelijk te herstellen is. Je moet wel weer onder het mes ja, maar hij doet het wel kosteloos.

En zakken valt idd wel mee hoor, maar het is maar wat je mooi vind. Natuurlijke grote borsten hangen ook. Bij achter de spier zijn het vaak echt 'gestylde' borsten. Plovier maakt daar bijv hele mooie van, maar ik vind dat je wel (vaker) kan zien dat het geen natuurlijke borsten zijn; ze zijn te perfect als het ware en lachen de zwaartekracht uit :153: .Als je dat juist mooi vindt, is hij je man!

Ik denk dat je daar meer je keuze op moet baseren, wat vind je mooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Dan ben ik nog zekerder bij dr. Plovier te gaan.

Ik hou van die ronde borsten die niets hangen :P

Mijn vriend houd meer van natuurlijke borsten maar het zijn nog steeds de mijne en ik moet er elke dag naar kijken :)

Nu is hij al meer en meer akkoord met zo'n ronde borsten.

Dus het antwoord ligt voor me klaar.

Sparen en bij dr. Plovier.

:)

Liefs J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.