Ga naar inhoud

twix : 27 juni 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben twix, 22 jaar oud en heb momenteel cup 75A. Na lang te hebben moeten wachten heb

ik voor volgende week een afspraak staan bij drs. Y.Smulders van Velthuis Kliniek Hengelo. Ik vroeg me af of jullie

ervaringen hebben met deze arts/kliniek.

groetjes twix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ik ben twix, 22 jaar oud en heb momenteel cup 75A. Na lang te hebben moeten wachten heb

ik voor volgende week een afspraak staan bij drs. Y.Smulders van Velthuis Kliniek Hengelo. Ik vroeg me af of jullie

ervaringen hebben met deze arts/kliniek.

ben er ondertussen wel achter dat het een vrouwelijke dokter is,

en had een foto op internet gevonden.

Ik wil na mijn consult van 17 juni wel meteen als we er uit komen en ik er tevreden over ben een afspraak plannen.

Ik kan jullie wel vertellen dat ik nu al nerveus ben haha,

ik ben namelijk wel lichtelijk ontstekingsgevoelig en mijn lichaam stoot piercings altijd binnen 3 maand eruit,

zo heb ik al 6x een navelpiercing, oorpiercings en micro dermal geprobeert en telkens na enkele maanden,ontsteking

en stootte mijn lichaam het naar buiten.. dus heb wel enkele zorgen maar ik wil al ruim 5 jaar een borstvergroting

en nu kan het financieel eindelijk!

uiteraard zit ik nog met zoveeel vragen wat er bijvoorbeeld wel en niet mogelijk is.

ik ben zelf 75a ben ongeveer 1m74 en 63 kilo.

Ik vind zelf persoonlijk april echt het mooiste van het forum. mede doordat ze aan de bovenkant ookal veel volume heeft

en dat vind ik echt prachtig!

ik hoop dat ik vee wijzer zal worden op dit forum!

groetjes twix (jennifer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Welkom op dit zeeeer verslavende forum :)!

Ikzelf ben in de Velthuiskliniek geopereerd maar dan in Rotterdam. Ik vond de zorg heel goed en alle informatie ook en als iets niet helemaal duidelijk was ofzo, kon ik altijd bellen (nog steeds overigens). ik denk dat je je niet te druk moet maken over afstoting ofzo, natuurlijk kan dit gebeuren, alles kan, maar die kans is zoooo klein. Ook ik heb een allergie voor piercings (nikkel) en heb tot 3x toe (lekker eigenwijs) een piercing opnieuw laten zetten. Maar gelukkig zit er geen nikkel in mijn implantaten ;)!

Veel leesplezier hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

omdat mijn vriend met de consulten al veel vrij krijgt van werk en hierdoor veel vrije dagen aanvraagt zal ik helaas na de operatie

mijzelf moeten redden haha, ook heeft mijn vriend niet zoveel kennis van wondverzorging en hulp bieden met dit onderwerp.

nu vroeg ik mij af of iemand iets of iemand weet in drenthe die mij de eerste week zou kunnen helpen met de adl/wondverzorging?

mijn huisarts is ook niet echt een optie want die kan nooit en is altijd op vakantie of ''druk''.

ik had icare al gekeken maar dan moet je hele aanvragen doen en ik ben waarschijnlijk eind juli begin juli al aan de beurt.

bedankt alvast voor reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das jammer meid, juist zo heerlijk als je vriend je lekker kan verzorgen. Lijkt me helemaal niets als dat door een vreemde werd gedaan. Je moet toch gewassen worden enzo en lekker ontbijtje lunchje maken. Kun je de consults niet s`avonds doen? Als ik jou was zou ik je bv zo plannen dat je vriend toch vrij heeft, al is het maar een dag of twee drie. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee net zoals er hier gezegd word hoef je je wonden niet te verzorgen,

die worden gehecht en er zit dan een pleister overheen!!

Die haalt de huisarts er dan af als hij de draadjes verwijderd..

dus zelf hoef je er niks aan te doen!!

Maar de eerste week zou ik toch zeker wel hulp zoeken om je te helpen met dingen!!

Je kunt weinig inderdaad... savonds zou je vriend je wel kunnen helpen met wassen, want dat lijkt me niks voor een vreemde..

Heb je geen vriendin of familielid die je ff een week wil helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het 1 en ander geprobeert..met huishoudelijke hulp, niet gelukt

en icare huishoudelijk moet je eerst hele aanvragen voor doen, en dat lukt niet meer op tijd...

laatste optie..is er iemand die ook in drenthe woont en de 28e 29e en 30e mij mijn beker kan komen aangeven,

gezellig kletsen en even zou kunnen helpen?

voel me wel rot dit hier te moeten vragen zeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het probleem is.. er zijn al 3 mensen geweest via marktplaats. die hier in de buurt wonen en waren erg rare mensen haha

en zelfs een vrouw die de kat een tik gaf want ze houdt er niet van ! pff..

en verder famillie woont ver weg en mijn moeder komt toch niet,

en vrienden heb ik nog niet echt woon hier nog niet zolang helaas..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.