Ga naar inhoud

Dr. van Tits / Velthuis en Dual Plane


Aanbevolen berichten

Hi,

Heeft iemand ervaring met Dr. van Tits, de Veldhuis kliniek en de Dualplane techniek? Ze hebben me uitgelegd dat deze techniek pijnlijker is...

Hoe lang kun je na je operatie autorijden en licht werk (computer) doen?

Ik had verwacht meer te kunnen vinden over Dr. van Tits... maar helaas!

Alvast bedankt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

Ik heb geen ervaring met dokter tits maar ik ben wel geopereerd door dokter laban in het velthuiskliniek.en ik heb ook dual plane gedaan.de eerste week had ik veel pijn,maar daarna viel wel mee vond ik.ik had veel erger verwacht.en nu ben ik heel blij mee echt waar.is nu 3 weken geleden en mijn borsten zien erg mooi uit gr sexybrasil

Link naar reactie
Delen op andere sites

en over computer werk.toen ik thuis kwam ben ik meteen achter de computer gegaan,auto rijden naar 2 weken.maar bij iedereen is verchillend.een heeft meer pijn dan een ander.je moet naar je lichaam luister,je voelt het wel aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij waaren de eerste 4 dagen hellllll vooral dag 1 en 2 ik kon me zelf wel van het dak afgooien maja ik mocht dan ook alleen maar paracetamol slikken en omg die stomme dingen helpen echt van geen meter. maar zal je zeggen na 1 week ben ik al auto gaan rijden dus idd bij iedereen is het echt anders

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Dual plane gekregen en qua pijn viel het bij mij heel goed mee!

Het is nu 4 dagen geleden. Ik ben nog steeds erg stijf en kan niet zoveel doen, maar om te zeggen dat ik écht pijn heb, dat niet !

Het is eerder zoals spierpijn ;)

Maar ik neem ook wel voldoende pijnstillers in hoor ;) voltaren, en dan dafalgan of ibuprofen tussendoor.

succes met je beslissing ;)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.