Ga naar inhoud

Ingetrokken litteken?


Aanbevolen berichten

Hee meiden!

Ik heb sinds een paar dagen geleden ontdekt da mijn litteken ingetrokken is of in ieder geval anders is als de ander.. Hij zit dieper zeg maar.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, is het erg of gevaarlijk? 10 juni heb ik controle bij dr. Danau. Zou ik dan toch eerder moeten gaan of zou het geen kwaad kunnen?

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me er ook even niets bij voorstellen eigenlijk. Maar waarom bel je niet of je eerder er naar mag laten kijken als het je niet lekker zit.

Ergens denk ik ook dat het kan liggen aan dat je borst nog vorm moet krijgen.

Ik weet niet hoelang geleden je geopereerd bent...mss moet het weefsel in je borst nog plaats krijgen en zit daar nu net niets waardoor dat lijkt.

Ik zou gewoon ff bellen als je je onzeker voelt of idd ff een picture maken dat wij het hier kunnen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis ik verplaats dit topic even naar vragen over borstgroting...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

ik heb eens goed gekeken maar het is niet zo erg als bij bambie. Ik heb alleen een klein beetje in het midden van de litteken.Ik ga zoiezo vrijdag terug op controle, dus kan ik het nog altijd even vragen. ik zet binnekort even nieuwe foto's erop en zal ik er meteen 1 doen van het litteken, ben ze al goed aan het verzorgen haha :131:

Dankjewel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

ik heb eens goed gekeken maar het is niet zo erg als bij bambie. Ik heb alleen een klein beetje in het midden van de litteken.Ik ga zoiezo vrijdag terug op controle, dus kan ik het nog altijd even vragen. ik zet binnekort even nieuwe foto's erop en zal ik er meteen 1 doen van het litteken, ben ze al goed aan het verzorgen haha :131:

Dankjewel!

xx

hey meid

volgens mij had ik het ook dat ie iets naar binnentrok

(foto in de galerij) omdat mijn litteken iets was open gegaan

ben nu 9 weken po en is heel mooi bij getrokken hoor

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.