Ga naar inhoud

misselijkheid


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Eergisteren ben ik geopereerd he. Qua pijn valt het goed mee, ik kan redelijk wat pijn verdragen, dus daar ben ik alvast blij mee.

Maar ik ben al de hele tijd zo ontzettend misselijk... sinds de operatie dus... soms gaat het even wat beter maar het keert steeds terug...

En dat kan ik dan weer niet verdragen... Heb nog maar één keer moeten overgeven (de dag van de operatie zelf) maar het scheelt steeds niet veel hoor.

Ik heb nochtans 2x iets gekregen in het ziekenhuis tegen de misselijkheid (voor en na de operatie).

Heb al vanalles geprobeerd: cola drinken, zoutchips eten, juist wél of juist niét eten, water en thee drinken, platliggen...

Cola helpt wel een beetje, hiervan kan ik boeren ^^ maar toch blijft het terugkomen...

Heeft iemand van jullie hier ook al ervaring mee? Moet ik gewoon wachten totdat het overgaat? Is dit normaal?

Alle tips zijn welkom ^^

liefs Hanneke x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik veronderstel idd dat het door de narcose komt..

Raar maar pilletjes zoals motilium en domperidon hebben nog nooit geholpen bij mij als ik misselijk was... Mss toch eens proberen xD

Maar mij pa is daar niet zo gerust in, hij heeft ergens gehoord dat die pillen slecht zijn voor je hart en hij raad het nu af om dat te nemen!

Nou ik ga eens eentje nemen straks en zien wat het doet ! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Hanneke!

Dat komt waarschijnlijk van de narcose idd...

Ik heb het ook gehad. Heb op de terugweg in de auto moeten overgeven en de 2 dagen na de operatie.

Toen ik de dag na m'n operatie gebeld werd door de kliniek, om te vragen hoe het ging, heb ik meteen nagevraagd hoe het kwam dat ik zo misselijk was. Ze zei dat het heel normaal was om een aantal dagen "ziek" te zijn van de narcose. Ze adviseerde me zo licht mogelijk te eten (beschuit, rijst, thee enz.). Mocht het nou na een aantal dagen nog niks veranderd zijn, moest ik terugbellen.

Maar gelukkig voelde ik me de 3e dag al stukken beter...

Dus ik zou me er niet zo'n zorgen over maken. Komt allemaal goed! ;)

Hoe is het nu verder met je? Heb je het resultaat al kunnen bewonderen?

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Hanneke!

Dat komt waarschijnlijk van de narcose idd...

Ik heb het ook gehad. Heb op de terugweg in de auto moeten overgeven en de 2 dagen na de operatie.

Toen ik de dag na m'n operatie gebeld werd door de kliniek, om te vragen hoe het ging, heb ik meteen nagevraagd hoe het kwam dat ik zo misselijk was. Ze zei dat het heel normaal was om een aantal dagen "ziek" te zijn van de narcose. Ze adviseerde me zo licht mogelijk te eten (beschuit, rijst, thee enz.). Mocht het nou na een aantal dagen nog niks veranderd zijn, moest ik terugbellen.

Maar gelukkig voelde ik me de 3e dag al stukken beter...

Dus ik zou me er niet zo'n zorgen over maken. Komt allemaal goed! ;)

Hoe is het nu verder met je? Heb je het resultaat al kunnen bewonderen?

Liefs "Hope"

Hey Hope!

Toch een opluchting dat ik niet de enige ben :)

De 3e dag, dat is morgen! Hopelijk zal het van mij ook gedaan zijn morgen!

Verder valt het herstel best mee ! De pijn is er wel bijna voortdurend, maar is wel goed draagbaar vind ik.

Ik heb het resultaat natuurlijk al bewonderd hihi veel te nieuwsgierig natuurlijk :P

Het ziet er goed uit ! De grootte lijkt me alvast perfect! Alleen moeten ze nog een heel stuk indalen (ze staan erg gespannen nog en er is duidelijk nog veel vocht)

Ook staan ze niet super super dicht bij elkaar, wat ik wel wat jammer vind.. maar ja daarvoor had mijn pc me gewaarschuwd (dat komt door de dual plane he), en een beha kan wonderen doen he ;)

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar hoe het er zo binnen 1 à 2 weken eruit gaat zien ^^

Sinds gisterenavond heb ik wel af en toe van die ENORME JEUKAANVALLEN !!! Waar de wonden zijn !

Dat wil zeggen dat 't geneest he? Maar wel vervelend hoor gooooh :P

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op de dag zelf niet misselijk geweest van de narcose,maar had de dagen erna wel zo een weeig gevoel.

Ik kon ook niet veel eten,dus nam ik kleine beetjes per keer ,en ook vla en zo tussen door zodat mijn maag iig niet leeg was.

Het voelde een beetje als ochtendmisselijkheid van toen ik zwanger was,ik moest smorgens meteen eten.

Na een dag of 3 A 4 trok het weg en kon ik ook weer beter eten.

Suces ermee...en ik zou anders aan de huisarts advies vragen.ik denk dat je wel moet zoren dat je iets in je maag houd anders voel je je helemaal zo ellendig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee meid!

Ik ben op en maandag gejolpen en ik ben tot woensdag 16.00 erg misselijk geweest! (ik kon geen eten zien of ruiken zo misselijk)

Ik heb toen zetpillen gehaald voor tegen de misselijkheid!

Ik kon op de woensdag zelf droge toastjes binnen houden!

Het is een bijwerking van de narcose!!

Hopelijk gaat het snel over!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.