Ga naar inhoud

even voorstellen


mies85

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Michelle en ben 25 jaar oud.

Ik ben via een familielid op dit forum gekomen, die zei dat hier meer vrouwen waren met hetzelfde probleem als ik heb.

Vanaf mijn 13e ongeveer wil ik al borstvbergroting laten doen, ze zijn met mijn 12e gaan groeien en met 13 opgehouden, nu heb ik een kindje gehad en zijn ze van een beetje stevig naar hangerig gegaan.

Heb nu een 75b maar heb daarin veel ruimte bij mijn borsten :angry: heb voor mijn vriend nog nooit sexy lingerie gedragen want daar schaam ik me voor.

Nou wil ik dus borstvergroting laten doen, maar ben zo ontzettend bang voor de slaapverdoving :139:, zijn er hier meer vrouwen die dit hebben.

Groetjes Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Mijn naam is Michelle en ben 25 jaar oud.

Ik ben via een familielid op dit forum gekomen, die zei dat hier meer vrouwen waren met hetzelfde probleem als ik heb.

Vanaf mijn 13e ongeveer wil ik al borstvbergroting laten doen, ze zijn met mijn 12e gaan groeien en met 13 opgehouden, nu heb ik een kindje gehad en zijn ze van een beetje stevig naar hangerig gegaan.

Heb nu een 75b maar heb daarin veel ruimte bij mijn borsten :angry: heb voor mijn vriend nog nooit sexy lingerie gedragen want daar schaam ik me voor.

Nou wil ik dus borstvergroting laten doen, maar ben zo ontzettend bang voor de slaapverdoving :139:, zijn er hier meer vrouwen die dit hebben.

Groetjes Michelle

hey michelle ,

ik ben er 26 en heb mijn nieuwe borsten nu 3weken , ik had een enorme angst voor de verdoving! ik was kalm tot ik op de operatietafel mocht liggen en toen kwam te angst , maar eerlijk gezegt was dit niet nodig geweest , het is precies of je gewoon indommelt en voor je het weet kom je wakker , er was geen enkel tijdsbesef , geen enkel gevoel , ik weet zelfs niet wanneer ik ben ingedommelt het ging gewoon vanzelf :1: , ik wens je veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ben 13 mei onde rhet mes gegeaan voor een borstvergroting en was daarvoor nog nooit geopereerd geweest. Dus ik had er ook wel wat bang voor (hoe voelt het? ga ik wel terug wakker worden, etc...)

Bij mij zijn de echte zenuwen ook pas begonnen toen ik op die operatietafel lag, toen voelde het alsof mijn hart uit mn borstkas ging springen, zo snel ging het.

Je ligt daar dan enkele minuten terwijl ze vanalles aankoppelen (bloeddrukmeter, hartslagmeter) en je infuus steken.

Daarna ging het allemaal heel snel. Moest 3 keer goed diep en inademen in een mondmasker, daarna spoten ze de narcose in het infuus en denk dat ik na 3 tellen al weg was.

Ik werd wakker in een knusse, warme kamer.

Het klopt dat je inderdaad geen tijdsbesef hebt, het lijkt dan net of je niet geslapen hebt.

Toen ik na 2u ging rechtzitten ben ik wel misselijk geworden, was draaiierig.

Als je snel misselijk wordt moet je dit op voorhand zeggen want dan kunnen ze je op voorhand iets geven.

Maar je moet zeker geen bang hebben van de narcose!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.