Ga naar inhoud

worden borsten na een jaar po veel kleiner?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

de meeste kennen mij misschien al van mijn eigen topic bij de operatieverslagen borstvergroting.

Ik heb een vraag omdat ik vandaag wel een beetje 'bang' gemaakt ben door iemand die ook een borstvergroting gehad heeft.

Zij zei namelijk dat haar borsten na een jaar po wel 2 cupmaten kleiner zijn geworden :blink: .

Klopt dit????? ik heb nu zelf een 75C dus dat zou betekenen dat ik over een jaar ongeveer 75A mis 75B heb. :wacko: Dat zou ik wel erg zonde vinden :blush: .

Zij had(al een paar jaar geleden)vlak naar haar bv een D/E cup en heeft nu 75C over.

Ik schrok daar erg van omdat ik dat tot nu toe nog niet gehoord heb dat het zo veel verschilt.

Hoe hebben jullie dat ervaren en is het bij jullie veel kleiner geworden?

al vast bedankt voor de reacties

Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 14 jaar geleden mijn 1ste bv gehad.

Mijn borsten zijn echt niet kleiner geworden!

terwijl de prothesen ook nog lek waren (zat gelukkig nog binnen het kapsel!)

misschien is die persoon waar je het over hebt wel afgevallen....je eigen borstweefsel wordt dan natuurlijk minder: de prothese kan niet afvallen.

of ze zijn heel erg aan het lekken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen hoor miemsje, dat kan niet hoor, mijn borsten zijn nu ruim 1 jaar en 4 maanden later nog steeds dezelfde maat als vlak na m'n bv. Kan wel zoals Ikke zei aan eventueel afvallen liggen (eigen borstweefsel dat vermindert) of ze is zo gewent dat ze denkt dat ze zoveel kleiner zijn geworden??? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties.....ze heeft volgens mij geen protheses die kunnen lekken. Ze heeft mcgahn of zo :blush:. Ff geen idee hoe je het schrijft, ook cohesieve protheses.Wel een goede in elk geval. het is 2 a 3 jr geleden en ze bleef maar tegen me zeggen dat me borsten veeeel kleiner gaan worden. Ik deed heel nonchalant maar schrok er wel van :145: .

Als jullie na een jaar en zelfs na 14 jr dezelfde maat hebben stelt me dat al gerust. Ze is inderdaad wel wat afgevallen de afgelopen jaren niet heel veel want dik was ze niet. Maar wel slanker.

Dus jullie borsten zijn alleen zachter geworden en wat ingedaald. Maar de oude bh's van vlak na de bv passen jullie nog?

Nou in elk geval bedankt voor het gerust stellen......Wil me boobs echt niet kwijt :01:

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Ben bijna een jaar PO en nee hoor zeker niet kleiner hihi in de laatste maanden zelfs iets gegroeid :136: Denk ook dat ze toch echt afgevallen moet zijn want je prothese krimpt niet hihi

Geniet maar van je boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jullie borsten zijn alleen zachter geworden en wat ingedaald. Maar de oude bh's van vlak na de bv passen jullie nog?

Ja hoor die draag ik nog steeds! :136: Maak je maar geen zorgen, die raak je niet meer kwijt!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel super raar zijn hoor!!! ik denk dat ze dan of lekker of ze erg is afegevallen indd!!

Ik mag het niet hopen hoor ben nu 9 weken PO, wil ze echt niet kleiner want dan wil ik

echt een wissel lol!!! :1bouncingboobs:

Denk dat je niet druk hoeft te maken hoor meid!!

en zeg dat ook maar tegen haar dat het dan echt een andere oorzaak heeft!

dat ze voor de zekerheid even langs de pc gaat! just in case!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Allemaal bedankt voor jullie reacties.....ben al een stuk geruster!!!!!

En bij mij moeten ze ook echt niet kleiner worden want ik vind ze al wat aan de kleine kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat mensen zeggen dat de borsten kleiner zijn geworden omdat het erg went!

heb dat namelijk ook, en tja met de bh's die groter lijken te worden dan de borsten, hoe

lang hebben ze die bh al, bh's rekken ook wat meer des te ouder ze worden en de meer je

ze draagt he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.