Ga naar inhoud

Fredy1953 : 17 augustus 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Pfffffffffffffff, wil ik dit allemaal weten?? Heb net het verhaal van meisje 1987 zitten bekijken. Krijg wel de kriebels nu zo vlak voor mijn operatie. Moet maar denken bij mezelf: het gaat vast vaker goed als fout., maar zij heeft wel flinke pech gehad. Straks maar ff mijn hoofd leegmaken en er morgen blanko ingaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Even dat verhaal naast je neerleggen want het gaat idd vaker goed dan niet goed.

Jij gaat zowiezo voor een wissel dus je moet wel.

Ook is het bij jou al iets simpeler omdat je pockets er al zitten.

Plovier plaatst ze ook echt niet andersom ;)

Het gaat helemaal goed komen.

Tot morgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simone, heel erg bedankt voor je steun.

@Sabia, ik weet niet op welke manier mijn oude protheses geplaatst zijn indertijd. Geen idee of het voor of achter de spier zit.

@ikke59, bedankt voor je berichtje, altijd leuk om iets te horen van iemand die ook niet meer zo piep is. De meesten zijn natuurlijk veel jonger maar ik verheug me op mijn 58ste nog net zo op mooie borsten hoor.

lieve groetjes voor jullie allemaal,

Fredy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fredy!!

wat lekker dat je morgen aan de beurt bent!

Je zal zien dat je een heel mooi resultaat krijgt, de prothesen van tegenwoordig zijn zoveel verbeterd, en de operatietechnieken natuurlijk ook!

Heel veel succes morgen!

Ik hoop dat je straks net zo blij bent met je boobies als ik!!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het super knap dat ook dames met een hogere leeftijd een bv laten doen. Ik gun het iedere vrouw. En vooral als je ze nooit hebt laten verwisselen nou dan zou ik me toch wel zorgen gaan maken. Vind het super van je Fredy en ik hoop dat je borsten straks super zijn en heel erg mooi. Heel veel succes straks met je aankomende bv.

Liefs,

Cinta x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik wens je heel veel succes morgen, en een voorspoedig herstel.

Mijn eigen ervaring is, dat je de pijn wel herkend van de vorige keer, maar het lijkt toch wel dat het eerder over is.

Het is mij toch allemaal meegevallen.

Morgen ben ik 6 weken po, en ik voel me prima en ben heel blij met mn nieuwe borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Bedankt voor je berichtje. Weet je dat ik me totaal geen pijn herinner van mijn 1ste keer. Het is natuurlijk ook wel erg lang geleden voor mij (28 jaar). Ik heb laatst aan mijn moeder gevraagd of zij nog wist hoe ik toen was. Zij zei dat ik erg weinig last gehad had. Zal wel, ik weet er niets meer van. Is denk ik als na een bevalling, dan ben je de pijn ook snel vergeten. hahaha

Ik wacht het allemaal wel af en laat het over me heen komen.

groetjes Fredy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Bedankt voor je berichtje. Weet je dat ik me totaal geen pijn herinner van mijn 1ste keer. Het is natuurlijk ook wel erg lang geleden voor mij (28 jaar). Ik heb laatst aan mijn moeder gevraagd of zij nog wist hoe ik toen was. Zij zei dat ik erg weinig last gehad had. Zal wel, ik weet er niets meer van. Is denk ik als na een bevalling, dan ben je de pijn ook snel vergeten. hahaha

Ik wacht het allemaal wel af en laat het over me heen komen.

groetjes Fredy

Heel veel succes morgen!over 6daagjes lig ik om het zelfde tijdstip op de tafel bij Plovier....!

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Bedankt voor je berichtje. Weet je dat ik me totaal geen pijn herinner van mijn 1ste keer. Het is natuurlijk ook wel erg lang geleden voor mij (28 jaar). Ik heb laatst aan mijn moeder gevraagd of zij nog wist hoe ik toen was. Zij zei dat ik erg weinig last gehad had. Zal wel, ik weet er niets meer van. Is denk ik als na een bevalling, dan ben je de pijn ook snel vergeten. hahaha

Ik wacht het allemaal wel af en laat het over me heen komen.

groetjes Fredy

Je heb best kans, dat het dan allemaal niet zo een pijn heeft gedaan bij jou, anders wist je het vast nog wel.

Ik wist het nog wel hoor hahaha, en van mn bevallingen ook, pfffff.

Maarja mn dochter was ook ruim 9 pond, auw.

Ben je erg zenuwachtig, of valt het mee?

Succes morgen, komt allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Diesel.

Ik ben een klein beetje nerveus, maar is normaal denk ik voor een operatie. En wat de bevallingen betreft, wij hebben 3 kinderen, waren bij de geboorte allemaal bijna 8 pond (en dat bij mijn 54 kg) maar ik heb altijd gezegd: ik krijg liever een kind dan dat ik naar de tandarts ga. Ik vond de bevallingen niet erg.

Ik ga er vanuit dat het goed gaat hoor en dan maar een paar dagen pijn. Als ik dan weer hopelijk jaren een paar mooie borsten heb, heb ik dat er wel voor over.

groetjes Fredy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi fedy, jij bent vandaag aan de beurt!

wat spannend!

ik duim voor een voorspoedig herstel.

Ik hoop dat jouw 400cc net zo mooi worden als die van mij!

Wat heerlijk een wissel na 28 jaar.

Ik draag vandaag een 80C sportBh dus ik ben benieuwd welke maat jij straks hebt.

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Het is achter de rug, ben net thuis gekomen.

Ging om 10 voor half 1 de ok in en lag om 5 voor half 3 weer op mijn kamer. Kwart over 4 al klkaar om naar huis te gaan.

Gelukkig totaaal niet misselijk geweest en ook de terugreis is voorspoedig gegaan.

Dr. Plovier is een aardige tijdje bezig geweest met het verwijderen van de oude protheses. Erg veel kapsel en de protheses verkalkt. Maar alles is perfekt gegaan, Hij heeft 475 cc protheses teruggeplaatst. Ik schrok daar in eerste instantie wel van zo groot, maar hij zei dat het echt prachtig was geworden. (had van te voren wel afgesproken dat hij voor natuurlijk moest gaan ook als dat zou betekenen dat de borsten misschien wat kleiner zouden blijven) Natuurlijk voel ik wel dat er veel gebeurd is in mijn borsten, maar tot nu toe is het goed uit te houden met de pijn. Meer spierpijn.

Zo zijn jullie een beetje op de hoogte en ga ik lekker ff een hapje eten, ben ik wel aan toe.

groetjes Fredy :1boobs::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.