Ga naar inhoud

ook arnica druppels gehad?


Gast Tutje

Aanbevolen berichten

Hoi hoi all,

Binnen kort is het zover!! my boobsday! Kijk er zo na uit !!

Volgende week begin ik met Arnica druppels

( Homeopathisch geneesmiddel toegepast bijpijn door kneuzing of verreking, blauwe plekken(tengevolgen van letsel) en pijn na kies of tandextractie)

Maar of het echt werkt.. we zullen wel zien tis niet wetenschappelijk bewezen namelijk.

Na 2 weken dat tehebben gebruikt heb ik voor na po Arniflor zalf( of tewel Vallen en stoten zalf)

Maar nu was ik nieuwschierig welke meiden dit meer hebben gehad ?

Ik krijg snel blauwe plekken namelijk :133: Maar ze zeggen ook dat roodharigen een hele gevoelige huid hebben

Nou ben benieuwd groetjes Tutje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb zelf geen arnica drubbels gebruikt en ik word heel snel blauw (klein stootje en hup grote plek)

Mn arts geloofde er niet zo in tenslotte regeld je lichaam dit echt zelf!

Het ligt er wel aan of je drains hebt gehad of niet, ik heb ze gehad en geen enkel blauw plekje :136:

Meestal is dit namelijk bloed wat ophoopt en nog in je boobies zit!

Kortom ik geloof er zelf ook niet zo in maar als het voor mensen werkt prima toch? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij Bergman wel het advies voor arnica en vitamine c gekregen, ik word nu overmorgen geopereerd bij Plovier (die verder niets erover heeft gezegd) en gebruik het toch maar. Misschien helpt het een beetje, en alles beetjes helpen toch? En misschien werkt het niet echt, maar werkt het alsnog placebo ;) dan heb je er alsnog wat aan haha. En anders: baat het niet dan schaad het niet ;)

Dus ik zag geen reden om het niet te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net wat Saartje zegt, Baat het niet dan schaadt het niet....

Maar ik ben met alles van mening dat jou lichaam zelf geneest etc.

Jij krijgt snel blauwe plekken en ik niet...ik had na mijn bvk ook bijna geen blauwe plekken, klein beetje en die waren heel snel geel terwijl ik van andere foto's zag met alleen maar blauwe plekken. Net zoals jouw lichaam de littekens geneest zal dit ook wel zo zijn.

Maar als jij ze nou gebruikt (omdat je snel blauwe plekken hebt) en ze dan minder worden dan weet je dat het werkt haha....

Als jij je er goed bij voelt gewoon doen.

En vast suc6 met alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ik heb wel arnicadruppels Ingenomen, nou ja arnica d6 pillen dan, want die druppels zijn echt niet te nassen! Zo vies!

Het is homeopathisch, oftewel; niet bewezen dat het werkt..

Ik heb 0 blauwe plekken gehad, maar of het door de arnica komt durf ik niet te zeggen! Ach, baadt het niet dan schaad het niet!

Ik zou zeggen: doen! Hahaha..

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.