Ga naar inhoud

Shaartje : Mommy make over : DR. de Blecourt


shaartje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na 2 kids lijk ik nog steeds zwanger en hangen mijn borsten heel erg. voor mijn zwangerschappen had ik altijd een volle c cup en nu een triest B cupje...

28 Juni Heb ik een eerste consult bij Dr. de Blecourt in het Vlietland ziekenhuis in Schiedam.. iemand ervaringen met deze plastische chirurg?

Ben ook nieuw op het forum en zal me nog een beetje wegwijs moeten maken! haha

Groetjes Shaartje

Ps: misschien een hele stomme vraag maar hoe regelen jullie de operties mbt jullie werk?? Hoor je hiervoor gewoon vrij te krijgen? of ga je de ziektewet in? Ik heb werkelijk geen idee!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shaartje, nou ik weet hoe jij je voelt. Heb ook een mommy make over achter de rug. Heb geen ervaringen met de pc.

Veel succes en aftellen maar naar je consult :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shaartje, nou ik weet hoe jij je voelt. Heb ook een mommy make over achter de rug. Heb geen ervaringen met de pc.

Veel succes en aftellen maar naar je consult :)

Groetjes!

Hoi hoi!

Bedankt voor je reactie!

Hoe is de mommy make over jou bevallen? Viel het mee? of viel het tegen? (herstel, pijn etc.)

Ja, ik ben echt aan het aftellen! Ik wil het zo graag! Mensen vragen me wel eens of ik weer zwnager ben! Nou, dan zak ik echt door de grond! (en dat terwijl ik al 30 kilo ben afgevallen!) Dat buikje blijft... ik train me suf maar het helpt allemaal niets!

En wat heb jij laten doen? ook een lift en vergroting en buikwandcorrectie?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaartje, graag gedaan :)

Ik ben nu 4 dagen PO. De pijn is er nog maar minder. Heb geen borstlift gedaan maar een vergroting. Van deze ingreep heb je het meeste last. Ik ben blij dat ik op de steun kan rekenen van familie. Mijn dochtertje is bij de schoonouders en mijn vriend is constant bij me om me te helpen. Zoals koken, me goed leggen in bed, naar het toilet brengen, wassen,... Maar vandaag heb al de trappen gedaan. Wel helemaal buiten adem en pijn in mn onderrug. Waarschijnlijk door heel de tijd voorovergebogen te wandelen en liggen.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaartje, graag gedaan :)

Ik ben nu 4 dagen PO. De pijn is er nog maar minder. Heb geen borstlift gedaan maar een vergroting. Van deze ingreep heb je het meeste last. Ik ben blij dat ik op de steun kan rekenen van familie. Mijn dochtertje is bij de schoonouders en mijn vriend is constant bij me om me te helpen. Zoals koken, me goed leggen in bed, naar het toilet brengen, wassen,... Maar vandaag heb al de trappen gedaan. Wel helemaal buiten adem en pijn in mn onderrug. Waarschijnlijk door heel de tijd voorovergebogen te wandelen en liggen.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust :)

Groetjes!

Oh ok! Het is voor jou dus ook nog heel kort geleden! Hoop voor je dat de pijn gauw minder wordt! Ja er is mij ook verteld dat je sowieso de eerste week volledig afhankelijk bent van familie. Mijn man wil de eerste week thuis blijven en mijn moeder wil ook komen om te helpen met huishouden, koken en de kids...

Spannend hoor! Ik ben zo benieuwd wat er voor mij mogelijk is!

Voor jou veel sterkte en een spoedig herstel!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Shaartje!

Mijn moeder is 2 jaar geleden bij Blecourt gegaan en dit is 1 drama geweest! Hij heeft haar borsten letterlijk en figuurlijk misvormd! Nu gaat ze naar dr. Wu in het Ruwaard van putten ziekenhuis. Een vriendin van mij is ook geopereerd bij Blecourt en heeft ook veel klachten na 2 jaar...stekende en aanhoudende pijn. Mijn moeder is van mening da thet echt een zakkenvuller is en heeft ook alles gelukkig vergoed gekregen. Als je haar borsten ziet, wordt je niet vrolijk! Ik raad hem je ten sterkste AF!

Ik ben zelf geopereerd bij Nio 3 weken geleden, en ben 100% over hem te spreken! Succes verder

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shaartje,

Ik heb vorig jaar september ook een bwc en borstlift (met vergroting) laten doen, en geen moment spijt ervan gehad. Ja, de eerste dagen zijn heel pijnlijk, vooral als je prothese achter de spier komt. Ik had voornamelijk last van de borsten, buik viel heel erg mee, voelde alleen gevoelig bij lachen en hoesten enzo (mijn buikspieren zijn ook gereeft= aan elkaar genaaid). Foto's van mijn lift kan je in de galerij zien. Als je graag foto's ziet van mijn buik dan moet je ff een priveberichtje doen dan krijg je mijn wachtwoord.

Succes met alle voorbereidingen, spannend allemaal he.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Shaartje,

WELKOM :)

een hele stap zo een mommy make over,dapper zeg!

ik heb hem zelf niet gehad,maar er zijn er wel hier op het forum hoor,als je even kijkt onder kopje Mommy make over

http://www.borstenforum.com/forum/154-mommy-make-over/

wat heb je zelf in gedachten qua je borsten?

en ben je al bij meedere op consult geweest,om te vragen of een BWC echt nodig is,ik had ook dat idee,dat ik een BWC nodig had,maar ben toch geholpen met een liposculpture,en ben daar heel blij om,vind een BWC toch echt een van de grotere risico operatie,s hoor,is niet niks allemaal.

veel sucses met je consult en gebruik de zoekfunktie eens om de arts te vinden,voor ervaringen :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shaartje,

Ik heb vorig jaar september ook een bwc en borstlift (met vergroting) laten doen, en geen moment spijt ervan gehad. Ja, de eerste dagen zijn heel pijnlijk, vooral als je prothese achter de spier komt. Ik had voornamelijk last van de borsten, buik viel heel erg mee, voelde alleen gevoelig bij lachen en hoesten enzo (mijn buikspieren zijn ook gereeft= aan elkaar genaaid). Foto's van mijn lift kan je in de galerij zien. Als je graag foto's ziet van mijn buik dan moet je ff een priveberichtje doen dan krijg je mijn wachtwoord.

Succes met alle voorbereidingen, spannend allemaal he.

Groetjes van Ingrid.

Ja! echt heel spannend! Morgen heb ik een consult en ben zo benieuwd wat ze met me kunnen! haha Ja wil graag je ww even spieken! Ben heel benieuwd!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Shaartje,

WELKOM :)

een hele stap zo een mommy make over,dapper zeg!

ik heb hem zelf niet gehad,maar er zijn er wel hier op het forum hoor,als je even kijkt onder kopje Mommy make over

http://www.borstenforum.com/forum/154-mommy-make-over/

wat heb je zelf in gedachten qua je borsten?

en ben je al bij meedere op consult geweest,om te vragen of een BWC echt nodig is,ik had ook dat idee,dat ik een BWC nodig had,maar ben toch geholpen met een liposculpture,en ben daar heel blij om,vind een BWC toch echt een van de grotere risico operatie,s hoor,is niet niks allemaal.

veel sucses met je consult en gebruik de zoekfunktie eens om de arts te vinden,voor ervaringen :6:

greetzz moontje

Hoi Moontje!

Thanks voor je reactie! Ja ik vind het allemaal super spannend! En een buikwandcorrectie is helaas de enige oplossing voor mij... Heb 2 kids gehad (2 flinke ook ng! haha allebei 10 pond!) en daardoor een flinke lap vel overgehouden. Ik noem het altijd mijn gordijntje! haha Ik train me suf maar dat vel blijft!

Ik heb morgen een consult bij Dr. deBecourt in het Vlietlandziekenhuis en ik ben 3 weken geleden bij de ACCZ kliniek geweest.., daar werd mij 480cc geadviseerd. Zelf lijkt het me best groot, maar Dr. Kruppa zegt dat het prima bij mijn lijf past en dat kleiner niet genoeg "vult".

Dus ik ben heeeeel benieuwd wat Dr. de Blecourt morgen zegt...

Groetjes Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shaartje!

Mijn moeder is 2 jaar geleden bij Blecourt gegaan en dit is 1 drama geweest! Hij heeft haar borsten letterlijk en figuurlijk misvormd! Nu gaat ze naar dr. Wu in het Ruwaard van putten ziekenhuis. Een vriendin van mij is ook geopereerd bij Blecourt en heeft ook veel klachten na 2 jaar...stekende en aanhoudende pijn. Mijn moeder is van mening da thet echt een zakkenvuller is en heeft ook alles gelukkig vergoed gekregen. Als je haar borsten ziet, wordt je niet vrolijk! Ik raad hem je ten sterkste AF!

Ik ben zelf geopereerd bij Nio 3 weken geleden, en ben 100% over hem te spreken! Succes verder

xxx

Hoi hoi!

Bedankt voor je reactie! Ik schrik best van je reactie, aangezien Dr. de Blecourt best goed bekend staat... (hij was ook op tv bij "gewoon mooier" en zijn recenties zijn over het algemeen goed)

Ben trouwens wel blij dat je reageert hoor! Vind het allemaal best wel eng en het gaat niet over een brood dat je koopt bij de bakker maar om mijn lijf, en daar ben ik best zuinig op! hahah :141:

Mag ik vragen waar je moeder niet tevreden over is? en je vriendin? Is er iets mis gegaan?

Groetjes,

Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Saartje,

2 jaar geleden is mijn moeder naar blecourt gegaan voor een prothesewissel, aangezien ze er bij mijn moeder gewoon uit moesten vanwege het feit dat ze er te lang in zaten.

Hij heeft bij de operatie haar borstspier te ver "doorgesneden" (als ik dat zo mag noemen) waardoor haar prothesen naar verloop van tijd niet goed meer zaten (ze gingen schuiven). Ze heeft nu aan beide borsten aan beide kanten 2 punten...je zou er eigenlijk een foto van moeten zien, maar ik denk niet dat ze dat op prijs stelt. Toevallig is ze vandaag weer op consult geweest bij Wu en hij gaf aan dat dr. Blecourt grove fouten heeft gemaakt. Dat een chirurg fouten maakt dat kan ieder mens gebeuren, maar het niet willen toegeven dat is het ergste wat er is. 2nd opinion hebben uitgewezen dat dit wel degelijk zijn schuld is geweest, vandaar dat het ook gewoon vergoed werd. Wu geeft zelf aan het wel te kunnen corrigeren en dat het allemaal wel geod komt. Verder vertelde die vriendin van mij dat ze de laatste tijd nogal last heeft van aanhoudende steken in haar borst, na 2 jaar te zijn geopereerd lijkt me dat toch wat raar. Ook al staat hij goed bekend en heeft hij zulke goede recenties...ik zeg je in ieder geval wat er met mijn moeder is gebeurd en ik wens je dat echt niet toe. Ik geloof ook wel dat hij hele mooie resultaten heeft, anders zou hij niet meer werkzaam zijn. Ik vind alleen dat wanneer een chirurg een fout maakt, hij het gewoon moet toegeven ipv dat je als antwoord krijgt dat het niet aan hem ligt.

Ik wil je absoluut niet bang maken hoor! Maar denk er in ieder geval over na.

Succes in ieder geval en ik volg je met je topic!

Groetjes Syl

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shaartje, ik wil je net mijn wachtwoord toesturen, maar krijg het bericht dat ik jou geen pm kan sturen? Zit je inbox vol ofzo?

Groetjes van Ingrid.

Hoi Ingrid,

Volgens mij had ik in mijn instelling iets aangevinkt waardoor ik geen pb kon ontvangen! <_< Als het goed is nu wel!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister op consult geweest bij Dr. de Blecourt in het Vlietlandziekenhuis!

Een hele vriendelijke man.

Hij gaf me duidelijke uitleg over wat ik wel en niet kan verwachten en alle verdere uitleg eromheen!

Hij heeft alles opgemeten en alles was eigelijk meteen duidelijk!

Zo duidelijk zelfs dat mijn man en ik er 's avonds nog even over gepraat hebben en we hebben er allebei een goed gevoel bij!

Dussss.... ga ik straks even bellen voor de volgende afspraak om alles te regelen! Heb de volste vertrouwen erin dat hij mijn buik en borsten weer mooi kan maken!

Spannend hoor dat wel!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En? Al gebeld? Inderdaad spannend hoor! Ik weet nog wel dat ik het zowiezo al spannend vond, ik op consultatie bij een plastisch chirurg. Die naam plastisch chirurg klinkt al zo "heavy" vond ik. Maar het zijn allemaal maar gewone mensen :-) Ze zijn er om ons nog mooier te maken ;-) Ben benieuwd wanneer je geopereerd kunt worden.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, datum ligt nog niet vast, maar heb net gebeld en 12 juli heb ik weer een afspraak om definitief alles te meten en het aantal cc's te bepalen enz! En als het goed is hoor ik dat dan! Maar weet ook niet precies of dat hetzelfde gaat als in een kliniek. Aangezien ik in het ziekenhuis geopereerd wordt! Konden jullie een datum kiezen? Ik ga in Augustus eerst nog even lekker op vakantie (mét hangbuik en theezakjes! dat wel <_< hahaha) en in september nog een weekendje weg en daarna wil ik het wel graag laten doen!

Maar hoe doen jullie dat met je werk eigenlijk? Ga je daarvoor gewoon de ziektewet in? Op mijn werk weten ze wel dat ik dit wil laten doen, maar ik weet niet of ik zodra ik een datum heb, ik gewoon moet zeggen dat ik dán geopereerd wordt... (snappen jullie hem nog?)

Sjees! vind het ook heeeeeel spannend allemaal! Zeker omdat ik nu e knoop doorgehakt heb en het écht laat doen!

WAHHHAAAA! straks gewoon weer strak(ker) in mijn vel! Kan niet wachten! :109:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shaartje,

Oh, dus 12 juli ga je alles vast leggen. September is wel een lekkere maand om geopereerd te worden. Ik zou eigenlijk 1 sept. aan de beurt zijn, maar dat werd later 29 sept. (omdat ik heel ziek was geweest en mijn conditie 0.0 was). Begin september lijkt me lekker, want dan is het meestal nog wel lekker weer om buiten in de schaduw op een zonnebed te liggen. Heb je voldoende hulp geregeld, want je kunt de eerste dagen echt bijna niks hoor! Moet je ook een paar dagen in het ziekenhuis blijven of niet?

Ikzelf heb gewoon tegen mijn baas gezegd dat ik op die datum geopereerd werd. Ik kon er wel mee in de ziektewet, maar dat werkt in Belgie anders, als je arts een afwezigheidsbriefje schrijft voor de werkgever kan je daarmee in de ziekekas. Niet voor alle operaties wordt trouwens zo'n briefje geschreven, voor een borstvergroting bv niet.

Jaaa het balletje is nu echt aan t rollen he, spannend hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal!!!

Even een update:

Ik heb inmiddels 2 consulten gehad bij Dr. de Blécourt en het gaat gebeuren!!!!! Zo Blij!!!

Wat gaat het worden:

volledige buikwandcorrectie: inclusief spieren naar elkaar toe naaien, navel verplaatsen en lipo van de flanken/heupen om de overgang van de wond naar heupen mooi te laten verlopen.

Borstvergroting met ronde eurosiliconen, 325cc-350cc (bepaalt hij tijdens de ok wat het mooiste staat), medium profile en dual plane geplaatst. Ik zal 2 nachten in het ziekenhuis blijven... (ook wel een geruststellende gedachte)

Ik ben zoooooooo blij!!! :1bouncingboobs::136: Heb inmiddels het bedrag betaald en wacht nu dus op DÉ datum! Als het goed is word ik binnen nu en 2 weken gebeld met de datum! Het wordt in ieder geval na 18 september. Eerst nog even lekker op vakantie en een weekend weg!

Oooohhh meiden ik heb er zo'n zin in! Eindelijk van mijn vreselijke lap vel en theezakjes af!!! :59: IK KAN NIET WACHTEN!!! haha Maar wat lijkt het dan allemaal nog ver weg he?! Liever gister als vandaag! haha

Iemand nog tips waar ik rekening mee moet houden voor of na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Joehoe Saartje, nu is het allemaal duidelijk, spannend e! Ik weet nog wel mijn gevoel als ik van de pc vandaan kwam, helemaal in jubelstemming :-)

Je zou eens kunnen kijken op het buikwandcorrectieforum, daar heb ik trouwens ook mijn dagboekje staan met heel veel foto's ook erin. Soms moet je wel niet schrikken daar, want ik vind er ook bij die niet zo heel mooi zijn. Het grootste probleem bij een bwc die bijna iedereen heeft is vocht. Dat houd je echt weken vast, bij mij was het meeste pas na 3 maanden weggetrokken. Lekker proberen te zorgen dat je de eerste dagen als je uit het ziekenhuis bent veel hulp hebt, want je kunt niet veel. Alhoewel ikzelf ook niet stil kon zitten hoor. Mijn ouders/schoonouders waren hier omdat ik uit het ziekenhuis was, die zaten lekker koffie te drinken en te kletsen, en ik deed intussen stiekum een wasje die klaar was in de droger... hihi. Maar mijn tip is toch om het heel rustig aan te doen, het is een grote operatie (ook lange narcose, ikzelf ben 5 uur onder zeil geweest, kreeg dan wel een lift erbij). Hopelijk hoor je heel snel je datum, dan kan je echt gaan aftellen!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

JJJAAAAAAAAA!!!!!

Eindelijk heb ik dan de datum dat "het" voor mij gaat gebeuren!!! 26 September is mijn dag!!! Ik ben zo blij, nu al nerveus en heb er erg veel zin in! Ik kan echt niet wachten gewoon!!!!

Maar ook wel wat zorgen, gaat alles wel goed komen ik droom de gekste dingen en ben bang dat het mislukt!

Maar goed, nog 4 weken (jeetje wat lijkt dat nog ver weg!) en dan springen we gewoon in het diepe!!

Spannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het wordt nu inderdaad allemaal heel echt! Ben al druk met het regelen van wat nazorg van familie. want de pc had gezegt dat je je voelt alsof je door een trein overreden bent! haha

Maar alles wordt goed geregeld met mn kids enzo.... kan natuurlijk sowieso niet tillen! Jeetje wat spannend allemaal! hhaha

Heb met mijn man nog even smakelijk zitten lachn en grapjes maken over na de operatie! Ik zei al tegen hem! Je zal een hoop voor me moeten doen, misschien wel mn billen afvegen als ik naar het toilet ben geweest! hahaha

Ach dat zijn gewoon allemaal zenuwen en het is nog zó ver weg!! Jeet je, maar ook zo dichtbij! haha Overal waar ik kom kijk ik naar borsten, platte buiken enz! haha voorheen keek ik ook niet echt naar lingerie want het "staat me toch niet" maar nu.....!!! Ik zou nu al alles willen kopen! hahaha doe ik nog niet hoor want weet natuurlijk nog niet precies op wat voor maat ik uitkom, maar het liefst koop ik alle lingerie winkels leeg! hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.