Ga naar inhoud

Met welke litteken creme smeer jij?


Aanbevolen berichten

Gisteren toch maar de dermatrix gehaald,hoefde ik hem tot mijn verbazing niet af te rekenen??

We sturen de rekening gelijk naar de verzekeraar kreeg ik als antwoord?

Ik zal toch niet straks van mn verzekeraar de rekening terug krijgen met het verzoek deze over te maken?

Nou ja, ik kan het me niet anders voorstellen,niemand krijgt dit vergoed toch?

is vaak afhankelijk vh soort verzekering en hoe hoog je eigen risico bedraagt..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Heb vrijdag een recept mee gekregen van mijn pc voor een litteken creme : dermatix gel. Ik kom net bij de apotheek weg.

15 ml, 30,- en de prijs voor 60 ml is 110,-

Vind dit aardig prijzig, dus dacht, laat ik hier eens vragen waar ook wel mee gesmeerd word.. Hoeveel creme heb je eigenlijk nodig, en voor hoelang? Snap dat de littekens bij de 1 sneller vervagen dan bij de ander...

:116:

hai meis ik heb ook dermatix maar hoede er helemaal niets voor te betalen man ik wist niet dat ie zo duur was ik hoop niet dat ik nog een dikke rekening thuis gestuurd krijg hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na al de heisa hier afgelopen weekend, dep ik nu het rechterlitteken dagelijks in met isobetadine en stop het daarna af met een pleister. Links ben ik gewoon de dermatix blijven smeren. Hoewel rechts altijd duidelijk groter was dan links is het nu (gek genoeg)eerder omgekeerd, rechts is ook veel lichter nu maar of dat nu aan die isobetadine toe te schrijven is of puur toeval is...

Poepsimpel, een stuk goedkoper en misschien toch wel het proberen waard <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb van de Be)Clinic een voorschrift gekregen voor Pleisters.

Ben deze gisteren gaan halen bij de apotheek. (37,66 euro)

Hat gaat over BAPSCARCARE T (silecone therapy for scars)

Gr Mag ze beginnen gebruike als het wondje zeker dicht is.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.