Ga naar inhoud

Welnesskliniek dr.Verdonck of Bergmankliniek dr.Stevens


Gast poekie83

Aanbevolen berichten

Gast poekie83

Beste meiden,

Ik ben hier voor het eerst op dit forum.Ik wil graag een borstvergroting,omdat er na veel afvallen in het verleden en 2 zwangerschappen niets meer over is van mijn toenmalige D/E cup!

Ik ben me dus een beetje aan het orienteren,maar word soms ook een beetje bang van die horrorverhalen die ik weleens hoor en lees,zoals de complicaties en dat je er ziektes van kunt krijgen....

Maar graag zou ik jullie ervaringen over deze chirurgen willen(dr.Verdonck en dr.Stevens). En als jullie chirurgen aanbevelen hoor ik dat ook graag!

Alvast bedankt!,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm mischien heb je mijn andere antwoord nog niet gelezen en dan is mijn antwoord een beetje vaag :-)

Ik heb woensdag mijn bv door dr Stevens, dus daarna laat ik je weten hoe het is gegaan.

Heb je al een consult gehad?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Hey Fleur,

Ja haha begon op dit forum,maar toen dacht ik ach ook maar die andere....

Ik heb onderhand al 3x bv gehad,heb al paar x afgebeld voor consult zoals bij dr van Onselen van t accz,want dan hoorde ik daar weer gekke verhalen over.

Net zoals wellnesskliniek in Belgiewaar ik dus 4juli consult heb.Daar is aanbieding maar denk ik weer meteendat je afgeraffeld word.

Dus ik heb ondertussen bijna cup F,haha

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drie keer al een bv, waar ben je de andere keren geopereerd dan? Was je daar niet tevreden over? Je zou hier kunnen zoeken op dr Plovier, zit in Overijse geloof ik, niet duur en erg goed als ik heel veel dames op dit forum moet geloven. Naar welke cup wil je nu toe dan?

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Trouwens heb ook veel over dr Plovier gelezen,maar schijnt wel bekend te staan dat die van groot houdt.Zou naar n C+ of kleine D willen en jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haahha ok gelukkig, dacht al meid waar wil je heen met maat voor je borsten.

Ja hij houdt van groot geloof ik, maar jij bepaalt lijkt mij.

Ik wil naar een volle D, krijg 400cc. Heb met een bh van mijn dochter en zakjes rijst s`avonds op de bank gezeten en die maat beviel me best :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee poekie,

Ik ben zelf bij Welnesskliniek geweest en ben wel tevreden, bij Dr Damen !

Er worden veel dames hier op t forum door hem geopereerd of zijn door hem geopereerd met mooie resultaten.

Denk niet omdat de prijs laag is dat je wordt af geraffeld zo heb ik t niet ervaren.

je moet maar eens goed rond kijken hier en lezen.

Ik mag zaterdag mijn band af doen en dan kan ik mijn Boobs zien!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben zelf door van Onselen geholpen, en een vriendin van mij ook. Ik ben nu ruim 3 maanden po en ik kan alleen maar zeggen dat deze man vakwerk afleverd!! Ik heb met meerdere dames contact gehad die door dezelfde arts zijn geopereerd en ik heb nog niets negatiefs gehoord hier op deze site over deze chirurg!!

De verhalen die je hoort dat zijn verhalen. Ik denk dat je pas kunt oordelen als je op consult ben geweest en verhalen persoonlijk aanhoort. Zo is Marriebarrie geholpen door dr Rotti, nou daar gaan ook de vreemdste verhalen over rond maar zij is heel tevreden en had er een goed gevoel bij!!

Dokter Plovier . . . tja daar hoor je veel positieve dingen over, maar ik heb hier ook borsten gezien die door hem gemaakt zijn waar ik mijn bedenkingen bij heb over zijn kunnen en daar zijn nogal wat verhalen te vinden hier op de site qua betalen dat ze daar heel vreemd en soms behoorlijk onbegripvol in handelen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk!!

Het geen wat ik je hiermee wil zeggen is, dat je op je eigen gevoel af moet gaan, want als je goed gaat zoeken . . . valt er over iedere arts wel iets negatiefs te vinden.

Heel veel succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O chimpie spannend zeg wanneer ben je geholpen?Erg veel pijn gehad?

nog bedankt voor je berichtje...groetjes

Hee poekie,

25 mei ben ik geholpen, precies 1 week geleden! ja behoorlijk wat pijn gehad... Nu nog wel wat maar t is te verdragen, wordt met de dag beter!

Wanneer wil je BV laten doen?

En ben je al een beetje wijzer geworden hier op t forum?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Hey Renate,

Hartelijk bedankt voor je bericht,jouw borsten zijn inderdaad erg mooi geworden!En ook heel natuurlijk en dat vind ik erg belangrijk.En wat je zegt,is ook zo moet op mn eigen gevoel afgaan!Ik heb nu volgende week consult bij bergmankliniek dr.Stevens en 4juli bij WK dr Verdonck,hoewel mn gevoel ook meer uitgaat naar de bergmankliniek ookal is die 2x zo duur!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Hey Fleur,

Hoe gaat het nu met je?is het je tegen of meegevallen nu bijna week later. Mooie foto,zeker natuurlijk en joh worden alleen maar mooier hoor na paar weken! Ik moet woensdag op gesprek dus ben erg benieuwd maar gek dat ze low profile hebben gezegd wat voor argument gaven ze daarvoor?Want dat zullen ze bij mij dan ook wel zeggen!

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

ik ben bij dr. verdonck geweest in de wellnesskliniek en ... niks dan lof !! Dr verdonck is een super vriendelijke jonge dokter die zeker geen standaardverhaaltje opdreund !! hij heeft wel de voorkeur om ze achter de spier te plaatsen ! het herstel is lastiger maar het resutaat is mooier ! maar hier heeft iedereen een eigen mening over natuurlijk !

het onthaal en de verzorging in de kliniek is me ook 100% meegevallen !

en het resultaat : echt schitterend ! ik had dit 20jaar eerder moeten doen , dat had me heel wat ellende bespaard !

succes met je keuze !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.