Ga naar inhoud

Bibike BV Velthuiskliniek of elders


Bibike

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Bibike, ik ben 35 jaar jaar, heb twee kindjes en overweeg een borstvergroting. Ik heb momenteel cup 80A en ben een beetje uit verhouding :38: . Ik heb namelijk echt een appelfiguur, maar dan zonder borsten, hihi. Ik wil al heel lang een bv, maar dacht eigenlijk dat ik de stap nooit zou gaan zetten. Maar nu onze kinderwens vervuld is, ik de zwangerschapskilo's weer kwijt ben maar alsnog veel kleren me niet staan omdat mijn figuur zo vreemd is, wil ik de stap toch zetten.

Ik wil niet al te grote borsten, maar ik wil de juiste verhouding vinden. Ik gok zo dat cup C goed bij me zou passen. Ik wil de bv aan het eind van dit jaar laten doen, komt het beste uit qua werk en dan heb ik nog even tijd om te sparen. Leek me ook wel een origineel kerstcadeau voor mezelf :3: . Ik heb nog geen consult gehad, maar als ik de verschillende verhalen lees en de sites van de klinieken bekijk dan denk ik dat de Velthuiskliniek Eindhoven mijn voorkeur heeft. Maar ik zal daarnaast ook nog bij 1 of 2 andere klinieken een consult vragen zodat ik het wel kan vergelijken. Gelukkig heb ik daar nog tijd genoeg voor. Aangezien ik niet veel borstweefsel heb denk ik dat een prothese achter de spier of dual plane het meest voor de hand liggen zal zijn. Waar ik me het meeste op verheug is het kunnen kopen van gewone, mooie, niet opgevulde BH's.

Mocht iemand tips hebben, dan hoor ik deze graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuiskliniek schijnt inderdaad erg goed te zijn, ik wilde er zelf ook naartoe (en dan naar doker van Tits)

Na wat "research" op dit forum en internet ben ik toch uitgekomen bij dokter Plovier van BEclinic in Overijsse, Belgie.

De chirurgen zijn beide erg goed, maar het prijsverschil is enorm (4100 tegen 2700)

Snuffel maar wat rond op dit forum. Velthuiskliniek vind ik wel een goede keuze hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Je hebt nog even de tijd om je lekker in te lezen en te laten informeren.

Velthuis klinieks staat heel goed bekend. Stond ook op mijn lijstje.

Uiteindelijk ben ik door dr demeyere geholpen van de artemdiskliniek.

En het is idd een mooi kerstcadeautje voor jezelf.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo welkom op de forum

Ik kan je velthuiskliniek echt aanrader,ik ben ook geopereerd bij velthuiskliniek in hilversum door dokter laban.ik heb 375cc dual plane gekregen en ik ben heel gelukkig mee.je betaald wel meer dan bij andere kliniek maar is het zeker waard.xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bibike,

Welkom! :D

De winter is een ideale tijd voor een bv! Lekker knusjes thuis herstellen en dan klaar voor de komende lente/zomer, topjesseizoen!!! :101:

Wil je veel lees- en postplezier wensen op het forum en veel succes met je aankomende consulten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!! :D

Ja lijkt me ook ideaal om je te laten helpen in de winter, lekker op de bank hangen en goed herstellen inderdaad

dan ben je er klaar voor in de zomer :D !!

Gelukkig heb je nog ff de tijd om verschillende consulten te doen!!

Kijk lekker rond op dit forum, je vind er genoeg !

Veel plezier hier en succes met je consulten!

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Ik heb net contact gehad met de Velthuiskliniek en op 17 augustus heb ik een consult met dr. van Tits. Ik wil ook nog bij een andere kliniek een consult zodat ik kan vergelijken. Ik heb gebeld met de Valkenhorstkliniek maar daar kan ik niet tijdens onze vakantie terecht voor een consult dus ik moet volgende week even op het werk kijken wanneer ik een middagje vrij kan pakken in september. Maar goed, dat komt nog wel. Wellicht ga ik ook nog naar de WK in Genk overwogen, maar daar moet ik me eerst nog meer in verdiepen (m.n. de siliconen die ze gebruiken, want de prijs is natuurlijk wel prachtig).

Oh, ik verheug me er echt op! Ik vind het ook wel heel spannend, maar dat hoort er bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy,

Welkom op het forum!!

Ideale periode inderdaad voor een BV :D

Tot die tijd lekker hier lezen en posten, info genoeg te info en vooral erg gezellig hier ;)

Misschien ook leuk een consult te plannen bij Dr. de Meyere (prijs: 3000) of bij Dr. Plovier (prijs: 2700).

WK heb ik niet zulke beste verhalen over gelezen... Zou je ook zeker niet laten beïnvloeden door de prijs.

Succes met je komende consult(en)!

Liefs Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

anders moet je mij ook even afwachten,

ik heb volgende week mijn consult velthuis kliniek hengelo en ga daar ook mijn operatie laten doen,

ik kan je wel op de hoogte houden over hoe de kliniek werkt enz zodat je een beter beeld krijgt van de

velthuis organisatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Feminine: dank je, dat is een goed idee. Ik wil me ook niet laten leiden door de prijs, ik wil naar een kliniek waar ik me goed bij voel. Ik denk dat dat het geval is bij de Velthuiskliniek, maar dat is tot nu toe alleen op basis van hun site, ervaringsverhalen van dit forum en het telefoontje eerder vandaag. Maar ik wil wel verder kijken dan alleen die kliniek, gewoon om er zeker van te zijn dat ik voor de juiste ga. De prijs van de WK Genk houdt me juist tegen omdat het wel érg goedkoop is. Maar ja, het wil niet zeggen dat het daar niet goed is natuurlijk... Nou ja, ik zal wel zien. ik ga eerst eens even zoeken waar dr. de Meyere werkt om te kijken of dat een optie voor me is.

@Twix: dat zou ik heel fijn vinden! Heel veel succes alvast bij je consult, ik ben benieuwd.

Ik laat me overigens pas net voor de Kerst opereren, eerder kan ik niet zo lang vrijnemen (i.v.m. mijn werk). Ik heb natuurlijk nog wel een aantal weken vrij in de zomer, maar ik mag nu nog niet geopereerd worden omdat ik nog niet zo lang geleden bevallen ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, mijn consulten zijn gepland. Ik heb allereerst de Velthuiskliniek Eindhoven gebeld, daar kan ik 17 augustus terecht. Ze hadden eerder wel plek hoor, maar hun advies is om eerst een half jaar te ontzwangeren, vandaar. Het was een erg prettig gesprek waarin die dame meteen een hele vragenlijst met me doornam. Ze vroeg me bij wie ik op consult wilde en ik heb (dankzij dit forum) aangegeven bij dr. van Tits te willen gaan. Prima, is geregeld.

Het lijkt me echter wel goed ook elders te kijken, dus ik heb op 1 juli een consult gepland in Sittard, bij de privékliniek van de plastisch chirurgen die daar werken. Ik ga op consult bij dr. Debarts (nog nooit van gehoord of over gelezen trouwens). Vervolgens ga ik ook nog op 14 juli naar de Valkenhorstkliniek, bij dr. Malfeyt.

Eventuele ervaringen over bovenstaande chirurgen hoor ik uiteraard graag. Ik heb het al aan twee collega's verteld en zij reageerden erg positief. Een van hen raadde me aan nu al mijn BH's op te vullen (alsof ik dat niet al deed :blush: ) zodat het straks niet zoveel opvalt. Ik heb een super push-up van Maidenform besteld en deze kreeg ik vandaag binnen. En OMG, ze lijken wel twee maten groter nu. Kan ik alvast wennen (en mijn omgeving ook), hihi.

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik bereid me er op voor dat ik 3 verschillende meningen te horen krijg dus tegen die tijd kom ik jullie lastig vallen met vragen om advies...

Ik heb zelf wel al ideeën natuurlijk. In tegenstelling tot de meeste dames hier, ben ik niet heel erg slank. Ik ben 1.68 en weeg 73 kilo. Ik heb cup 80/85 A dus dat is erg uit verhouding. Maar omdat ik niet de slankste ben (nooit geweest en zal ik ook nooit worden, is gewoon mijn bouw niet) heb ik denk ik wel zeker 3 cm huid/vet aan de bovenkant van mijn borsten. Ik zou wel willen weten tijdens de consulten of een plaatsing op de spier tot de opties behoort. Natuurlijk lees ik overal voor- en nadelen van de verschillende methoden en dat maakt het lastig: wat is wijsheid. Ach ja, ik heb nog een half jaar om daarover na te denken :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou, ik heb mijn eerste consult gehad en het was niet leuk :angry: . Ik ben bij een jonge arts geweest in het ziekenhuis van Sittard. Toen ze hoorde dat ik het pas over een paar maanden wil laten doen, leek ze meteen al haar interesse te verliezen. Ze heeft wel even gekeken naar mijn borsten en gaf aan dat ze een beetje onder ontwikkeld waren zoals ik al dacht. Nu is het niet zo dat ik niks heb (heb een klein handje vol) maar in verhouding tot mijn toch wel forse bouw vallen ze echt in het niet. Ze gaf aan dat ik nét op het randje zat, want ze twijfelde of ze met weefsel expanders aan de slag moesten :blink: . Nou, toen had ik het niet meer. Ze vertelde verder dat ze hoe dan ook zeker onder de borstspier moesten en alleen via de borstplooi geplaatst konden worden. Op mijn vraag of het via de tepelhof zou kunnen omdat ik hele lelijke littekens maak, zei ze dat dat geen optie was. Ook wilde ze in eerste instantie niets laten passen ('want de operatie was nog zóoooo ver weg). Ze vroeg me welke cup ik in gedachten had, maar ik heb aangegeven dat ik dat erg moeilijk vind, ik heb immers nog nooit grote borsten gehad. Het enige dat ik wil, is dat ik meer in verhouding ben. Maar of ik beter in verhouding ben met een B, C of D cup weet ik niet. Toen heeft ze toch de koffer met Natrelle pasprotheses gepakt (voorheen McGhan geloof ik). Ze liet me twee prothese passen, maat 2 en 3 en zij vond de laatste wel passen. Ik was nog niet echt enthousiast, het was nog steeds erg klein. Ze dacht dat ze toch wel zéker 275 cc moesten plaatsen. Nu heb ik er niet veel verstand van, maar met mijn bouw en huidige borsten lijkt me dat wat weinig. Ze vroeg me ook nog of ik altijd zo'n dikke buik had of dat ik die nog weg zou gaan trainen. Tja, ik ben nu eenmaal een appeltje en heb een buikje, ook als ik niet net bevallen ben. Anyway, de rest moest ik maar lezen in de folder en ze vroeg me of ik wel wist dat het 4 1/2 duizend euro kostte die ik hélemaal zelf moest betalen. Duhhhh. Ik moest in september nog maar eens een afspraak maken met een andere chirurg.

We stonden binnen 10 minuten weer buiten. Ach ja, ik weet nu in ieder geval waar ik het niét laat doen.

Sorry voor mijn cynische toon, maar ik ben echt een beetje teleurgesteld en hoop dat de andere twee consulten beter gaan *zucht*.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kan me helemaal voorstellen waarom je teleurgesteld bent...je ben gewoon niet gehoord en zelfs de grond in getrapt over je "dikke buik" :17: Jezus zeg.

Glamrock ook lid hier op het forum heeft ook zon soort consult meegemaakt bij de bergman kliniek. Ze is uiteindelijk geholpen door Dr. Plovier en daar is het helemaal goed gekomen.

Ik ga daar trouwens ook mijn borstvergroting laten doen binnenkort.

Passen geeft trouwens een vertekend beeld. Wat ik heb gedaan is foto's opgezocht waarop de borsten staan waarvan ik ze mooi vind en denk dat ze bij mijn lichaam passen. Dan heb je meer kans dat je krijgt wat je wilt.

Ik ken je verder niet maar ik denk gezien je lengte en gewicht dat je minimaal een D cup moet hebben. Ik heb hier geleerd dat een nep D kleiner oogt dan een natuurlijke D

275 cc lijkt me zeker te weinig voor jou bouw. Ik ben slank gebouwd en heb er nu 200 ongeveer in zitten en ik ben ook niet in verhouding. Nu gaan er bij de wissel 500 cc in.

Misschien kan je hier een beetje in de fotogalerij rondneuzen er zitten echt hele mooie BV'bij.

Ik hoop dat je snel een PC vind die jou een goed gevoel geeft. Dat je andere consulten maar beter mogen gaan.

En als dat niet zo is ....Ik zeg ...Dr. Plovier :3:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben Bibike, ik ben 35 jaar jaar, heb twee kindjes en overweeg een borstvergroting. Ik heb momenteel cup 80A en ben een beetje uit verhouding :38: . Ik heb namelijk echt een appelfiguur, maar dan zonder borsten, hihi. Ik wil al heel lang een bv, maar dacht eigenlijk dat ik de stap nooit zou gaan zetten. Maar nu onze kinderwens vervuld is, ik de zwangerschapskilo's weer kwijt ben maar alsnog veel kleren me niet staan omdat mijn figuur zo vreemd is, wil ik de stap toch zetten.

Ik wil niet al te grote borsten, maar ik wil de juiste verhouding vinden. Ik gok zo dat cup C goed bij me zou passen. Ik wil de bv aan het eind van dit jaar laten doen, komt het beste uit qua werk en dan heb ik nog even tijd om te sparen. Leek me ook wel een origineel kerstcadeau voor mezelf :3: . Ik heb nog geen consult gehad, maar als ik de verschillende verhalen lees en de sites van de klinieken bekijk dan denk ik dat de Velthuiskliniek Eindhoven mijn voorkeur heeft. Maar ik zal daarnaast ook nog bij 1 of 2 andere klinieken een consult vragen zodat ik het wel kan vergelijken. Gelukkig heb ik daar nog tijd genoeg voor. Aangezien ik niet veel borstweefsel heb denk ik dat een prothese achter de spier of dual plane het meest voor de hand liggen zal zijn. Waar ik me het meeste op verheug is het kunnen kopen van gewone, mooie, niet opgevulde BH's.

Mocht iemand tips hebben, dan hoor ik deze graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben een tijdje geleden op consult geweest bij de Velthuiskliniek Eindhoven.

Bij dr van Tits. Hele aardige man, maar dat zullen ze allemaal wel zijn.

Had er via de site en bij het consult goed gevoel bij.

Liet mij eerst vertellen. Ook wat ik wilde. Daarna mocht ik passen en pas als ik mijn wensen kenbaar had gemaakt, vertelde hij wat mogelijk was. Zowel wat technisch haalbaar was, maar ook wat nog mooi zou staan als ik het natuurlijk wilde houden.

Dus tot nog toe is de Velthuiskliniek Eindhoven zeker een aanrader. Over het resultaat kan ik nog niets zeggen, omdat ik pas in augustus geopereerd wordt.

Succes bij het kiezen hoor!

Jooma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg!!

Hoe jij op je consult bent behandeld vind ik echt verre van netjes!!

Wat een trut zeg!! Sorry dat ik het zo zeg... maar je zou wel gek zijn als je daar je operatie laat doen!!

275 cc is veel te weinig inderdaad voor jou bouw en zeker als je omvang 80/85 hebt !!

Persoonlijk zou ik voor een D/E cup gaan! Wat Jess zegt: Prothesen boobs zijn altijd kleiner als echte boobs! Ik heb een E maar ziet er echt niet zo uit! Ik zou gewoon doen wat jij wilt hoor meis, niet een maat kiezen omdat zij denkt dat het mooi voor je is!! Weet je wat een goed idee is? Foto's uitkiezen van borsten hier op het forum en dan meenemen tijdens je consult, kun je laten zien wat je mooi vind!

Moest ik doen voor me consult, want mijn pc werkte niet met passessies! Bovendien vertekenen die erorm, je past de prothesen boven op je eigen borst in een bh, en je zegt dat je zelf al een handje vol hebt!

4500 euro vind ik ook wel erg veel! Zou zeker eens eeen kijkje nemen bij dr.plovier!

Kost 2600 euro en hij maakt echt mooie boobs, hij zou zeker wel raad weten met jou :D !

Welness kliniek zou ik zelf ook nooit heen gaan, ze hebben een lage prijs, maar ze doen net alsof het een aanbieding is, terwijl de prijs altijd zo laag is! Zijn ook wel enkele negatieve verhalen over hun!

Denk er goed overna meissie, maar je moet jezelf echt niet zo laten afschepen!

Hoop dat je andere consulten beter gaan!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr. Malfeyt van de Valkenhorstkliniek. Dit is me een stuk beter bevallen dan het consult in het ziekenhuis. Ik kreeg ook een heel ander advies. Ik ben inderdaad erg uit verhouding, maar heb ook een erg brede borstkas. Het blijkt dat ik heel brede siliconen nodig heb om dit in de breedte te vullen, 15,5 tot 16 cm maar liefst. Maar om dit te krijgen, zou ik uitkomen op een 85 DD. Dit is wel erg groot. Hij adviseert 450 cc Eurosiliconen, rond en medium profile. Deze zijn 14,1 cm breed. Net niet breed genoeg dus, maar wel al een forse verbetering ten opzichte van nu. En druppelvormige is niet mogelijk aangezien deze nog minder breed zijn.

Als ik het daar laat doen, plaatst hij de via de borstplooi op de spier of dual plane (waarschijnlijk dat laatste). Mijn borstplooi zal flink verlaagd worden. Ik zou na de operatie 2 drains krijgen en een speciale BH. Ik moet daar ook een nachtje blijven (is daar standaard). Het kost daar 3500 euro. Als ik wil, kan ik ook kiezen voor Mentor of Allergan, dit wordt dan wel wat duurder.

Klinkt op zich dus allemaal goed. Nu nog het consult bij de Velthuiskliniek afwachten en dan een definitieve keuze maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed om te horen dat duit consult goed is gegaan.

wanneer heb je je andere consult?

85 dd klinkt heel groot, maar echt het wejnt zo snel.

ik dacht ook 75E dat is goor, maar als ik het nu zie en voel valt het reuze mee.

zou nu eerder groter gedaan hebben dan kleiner.

succes met het maken van je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dalin-kids, op 17 augustus ga ik naar de Velhuiskliniek. Ik heb ook een goed gevoel over de Valkenhorstkliniek, er is echter niet zoveel over te lezen. Ik heb ook nog nagedacht over de maat en neig toch naar een D cup, zeker als ik een omvang van 80 heb (ligt een beetje aan de BH die ik draag). Dan denk ik dat ik uitkom op een implantaat van 500 cc. Lijkt enorm, maar deze zijn eigenlijk nog net niet breed genoeg voor mijn brede borstkas. De arts zei dat het mooi is als ze aan de zijkanten net iets uitsteken. Klonk wat vreemd maar als ik de foto's in de galerij bekijk klopt dat inderdaad. Maar om dat effect te bereiken zou ik nog grotere implantaten moeten nemen en dat wordt me denk ik wat te gortig...

Maar ik krijg er echt zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben ook bij de velthuis kliniek geweest

en ben daar zeer tevreden over consult,tweede consult en de operatie zelf ook

de nazorg als je geopeert bent

je kunt ze dag en nacht bellen en je krijgt goede medicijen mee voor de pijn als je wat wil weten hoor ik het wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natasha, van jouw aanbod om vragen te beantwoorden ga ik gebruik maken :7: .

In welke plaats ben jij geopereerd en door wie? Is het in de Velthuiskliniek gebruikelijk dat je drains krijgt?

Voelde jij je na de operatie fit genoeg om naar huis te gaan of had je liever nog willen blijven?

Dat nachtje blijven klinkt namelijk wel aantrekkelijk. Ik heb namelijk 2 kleine kindjes die vast en zeker heel veel willen knuffelen als ik thuiskom en ik weet niet of ik dat de dag van de operatie kan. Maar ja, de dagen erna zullen niet veel beter zijn vrees ik, dus dat mag niet doorslaggevend zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.