Ga naar inhoud

litteken


Aanbevolen berichten

hallo iedereen.ik zit ergens mee.ik zit nu in mijn 2e week naar de borstvergroting.de hechting is eraf gegaan.maar ik heb nog steeds geen korst aan de rechtekant van mijn borst.Is dat erg heeft iemand ervaring mee en wanner kan ik de littekencreme smeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi SexyBrasil,

een korst hoef je ook niet percee te hebben-krijgen hoor,dus maak je daar geen zorgen om,en smeren mag je over het algemeen gezien ruim nadat je littekentjes dicht zijn,zeker niet als nog beetje open is,want dan weekt de huid los van elkaar,heb je die info niet meegekregen van je arts/kliniek waneer je precies mag smeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook geen korstjes hoor. Mijn arts vertelde dat het in principe helemaal niet nodig is om te smeren. De huid geneest van zelf.

Maar ik ben na een paar weken wel gewoon gaan smeren maar toen wist ik wel zeker dat helemaal dicht was.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 3 maanden ook gestopt met smeren.. Vond het niet helpen naar mijn idee :P

ze bleven paarsig, nu na 9 maanden vallen ze nog amper op gelukkig :D

je mag gaan smeren met creme als je littekens helemaal dicht zijn en je geen korstjes meer hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.