Ga naar inhoud

Marilyn op zoek naar borstlifting/PC (Dr.Nolens, Hasselt?)


Marilyn87

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Al veel achter de schermen meegelezen, maar nu wordt het tijd voor het echte werk :-)

Op mijn 16de (ben nu 24) liet ik een maagbandje plaatsen. 40 kilo minder en zoveel jaren later heb ik eindelijk een bwc ondergaan.

Mijn borsten waren mijn grootste complexen, maar bwc kreeg ik terugbetaald en zou zwaarder zijn dus vandaar eerst bwc.

Nu is mijn bwc 5 weken achter de rug en is het zo meegevallen dat ik niet langer wil wachten met een borstlifting.

Maar bij welke pc??? Pc van bwc is geen optie (aangezien hij enkel bwc doet).

Ik hoor vele goede reacties van Dr Nolens in Hasselt (zou liefst in de buurt blijven) maar vind zijn naam niet veel terug ivm lifting.

Iemand ervaring of foto's van Dr Didier Nolens liftingwerk? Of iemand die weet hoeveel zijn vraagprijs is (met prothese, want dat zal nodig zijn)

Alvast bedankt!

Marilyn

PS: Ik weet niet echt of dit topic juist staat in dit voorstelplekje, maar aangezien het mijn eerste berichtje is... En zo weten jullie ook weer wat meer over mij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marilyn

Welkom hier :D

Je kunt bovenaan bij search de naam of kliniek intypen en dan vind je alle resultaten over hem..

Ik ken de pc of kliniek niet.. Misschien andere meiden hier wel!!

Verder heb ik ook niet echt een idee welke pc goed is voor een lift..

Hoop dat je hier antwoorden kunt vinden!! :)

Succes met zoeken :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.