Ga naar inhoud

Sexybrasil : 5 mei 2011 : Dr. Laban : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hier een verslag over mijn borstvergroting

Ik ben 28 jaar en moeder van een dochter van 4 jaar.Mijn borsten zijn nooit groot geweest,maar na mijn zwangerschap zijn ze nog erger geworden.Ik wou al zo lang een borstvergroting ondergaan,maar ik durfde nooit de stap te nemen.

Dit jaar heb ik gewoon mijn stoute schoenen aangetrokken en ben naar het velthuiskliniek gegaan voor een consult met dokter laban.Ik heb lang gezocht en gelezen en ik heb besloten voor velthuiskliniek te gaan. Ik ben op consult geweest en was heel erg tevreden,heb meteen een afspraak gemaakt voor de operatie.dat werd dus 5 mei.

Ik ben heel erg zenuwachtig geweest voor de operatie.Ik ben nog nooit onder narcose geweest en daar was ik erg bang voor.

Dag van de operatie 5 mei

Ik moest al heel vroeg aanwezig zijn,om 7:15 gelukkig woon ik maar een half uurtje van het velthuiskliniek in hilversum.

Ik zou om 8:00 geopereerd worden..Ik kon de nacht ervoor bijna niet slapen was zo zenuwachtig niet normaal,maar goed om 7;15 was ik bij de kliniek.

Ik hoefde niet lang te wachten,kwam een vrouw me halen en ik mocht afscheid nemen van mijn vriend.

Ik heb mij omgekleed en ben op bed gaan liggen,toen kwam de anethesist en ging me een paar vragen stellen,erg aardig man,daarna kwam de dokter om te tekenen en vragen hoe ik me voelde toen was ie weg.werd ik meegenomen naar de operatiezaal,het was koud toen hebben ze een dekken om me gelegd,Ik zei tegen de anethesist dat ik erg bang was,toen zei ie dat ik niet hoefde te zijn ,hij vroeg wat voor werk ik deed en sinds toen weet ik niks meer,ik werd wakker in de uistlaap kamer met de verpleegter.Ik voelde me goed een beetje duizelig,ik had helemaal geen pijn,ik kon wat eten en drinken en dan mocht ik naar huis.Thuis aangekomen ben ik gaan liggen en heb wat geslapen .toen de verdoving eenmaal uitgewerkt was ,begon de pijn.ik moet eerlijk zeggen ik heb 4 dagen echt last gehad niet normaal,maar ja was ook eeb beetje mijn eigen schuld ik heb de medicijnen niet ingenomen,omdat ik van veel meiden had gelezen dat ze ziek van werden,dus heb allen paracetamol ingenomen al de tijd.ik heb veel uitgerust maar kon echt slecht slapen de eerste week.

Week 2

Het gaat echt steeds beter,ik moet zeggen dat ik nog wel erg spierpijn heb vooral als ik heb geslapen en wakker wordt.ik ben nog wel moe,maar pijn heb ik niet echt.

Ik blijf gewoon een paar weken thuis,om lekker bij te komen en laten genezen.

Ik ben vrijdag terug geweest bij de kliniek om de hechting eruit te halen, de verpleegster vond erg goed uitzien,allen aan de rechtekant van mijn borst zat nog geen korst op en nu nog steeds niet,ze zei dat geen probleem was.Ik hoop dat het goed zit.Maar ik ben erg gelukkig mee,is echt heel mooi geworden ik heb 375 cc dual plane gekregen.Ik was eerst bang dat te groot zou worden omdat ik 1,53 ben en weeg 49 kilo,Maar is helemaal niet te groot ik ben heel gelukkig mee.Ik zou fotos plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

he proficiat met je 1bouncingboobs.gif

erg zeg die eerst week zo veel last gehad ma ja je moet er iets voor over hebben he rolleyes.gif

rustig aandoen en je goed laten verwennen

geniet er van

groetjes

Dankwel math voor je berichtje.

Gelukkig voel ik me weer beter xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.