Ga naar inhoud

Staren naar decolete


Aanbevolen berichten

Haha ja erg he wij staren naar elke boobie die voorbij komt :P

Ik heb dan totaal geen decollete maar merk wel dat mannen soms stiekem eerst kijken naar mn borsten en dan naar mij :P

Mn vriend zit soms ook gewoon te staren en ik maar praten dan vraag ik: Vind je dat ook? Hij: He?

Hiervoor had ik het totaal niet dus vind het helemaal niet erg :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk zelf ook naar de borsten bij een vrouw! Geef ze eens ongelijk, het zijn ook leuke dingen ;) (Ik ben gewoon hetero ;))

Het ligt er wel een beetje aan wie! Ik had laatst een gesprek voor mijn studie met een chirurg en bij hem vond ik het erg onprofessioneel dat hij zo naar mijn borsten keek :S..

En verder mag er zeker naar gekeken worden :P.. Voor 4000 euro kun je bijna huilen als ze het niet doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij valt het ook op dat ze eerst naar men boobs kijken en dan pas naar men gezicht.

Maar net wat Nicole zegt, doe het zelf ook hihihi En inderdaad als je zoveel geld uitgeeft, zou je zo inderdaad kunnen gaan huilen als niemand het zou opmerken hihihi

Had vorige week een kennismaking gesprek op de basisschool waar de kleine naar toe gaat en de vrouw die het gesprek voerde zat wel steeds met der ogen in men decolleté. Dat vond ik dan wel weer een aparte gewaarwording hahaha zeker tijdens zo'n soort gesprek :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok daar zit weer wel wat in natuurlijk, maar stom genoeg vind ik dat dus allemaal wel “meevallen”. Zelf vind ik ze niet HUGE ogen hihhihi best bescheiden boobies denk ik dan hahaha :106:

Maar goed denk dat je zelf sneller went eraan hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.