Ga naar inhoud

Poesky : 20 mei 2011 : Dr. Danau : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

gisteren heb ik mijn borstvergroting laten doen bij dokter danau.

het was een prothesewissel en een vergroting.

er stak al 300 cc in en nu 600cc.

iedereen was er heel vriendelijk,

eerst hebben ze me naar mijn kamer gebracht daar moest ik wachten op dr danau , normaal was mijn operatie om half 11 maar dr danau had vertraging met zijn vlucht om tien na 11 was aangekomen .

hij was heel vriendelijk en stelde me gerust, hij zei dat alles goed zou komen :-)

dan heeft hij me afgetekend en dan mocht ik naar de operatiekamer.

om 1 uur lag ik terug op mijn kamer .

volgens mijn vriend ben ik flauw gevallen maar daar weet ik niks meer van.

ik had niet veel pijn , en vandaag ook niet , al goed :-)

ik ben heel tevreden met het resultaat hoe het nu al is.

ik zal 1 van de dagen de foto's er op zetten

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poesky,

Van harte gefeliciteerd met je boobs....

600cc is het dubbele,maar welke cup had je hiervoor?

Hoe lang geleden was je eerste vergroting?

Nou wens je een goed herstel!!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poesky,

Gefeliciteerd!!! :64: Wow, 600cc, dr. Danau is blijkbaar ook een grote borsten dokter hihi

Wens je een voorspoedig herstel toe! Heb je ze ook achter/dual plane?

Liefs, :54:

PS: ik verplaats je topic even naar de operatieverslagen borstprothesewissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej, gefeliciteerd!!

Ik ben zeer benieuwd naar het werk van dr. Danau. Ik zou eerst ook door hem geholpen worden,

maar ben uiteindelijk door dr. Plovier geopereerd.

Had jij al resultaten van dr. Danau gezien?

Net als Plovier houdt ie dus van big boobs hihi

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo;

dank u iedereen :lol:

ja ze zijn ook achter de spieren geplaatst, ik had ervoor een c cup

ik had nog geen foto's gezien van d danau zijn werk maar omdat hij bij dokter plovier werkt dacht ik dat

het wel een goede chirurg moet zijn, en 8 juni vertrekt mijn vriend naar het buitenland met zijn werk dus kon ik niet voor 8 juni bij dr plovier. ja hij werkt ook in de be-clinic.

groetjes :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poesky,

Wow, schrok eerlijk gezegd een beetje van je foto's, maar vermoed dat er nog wel een pak zwelling bij zit? Ben benieuwd hoe ze er binnen een weekje uitzien. Wat vind je er zelf van, ben je tevreden? Wou je ze zo groot?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

ze zijn idd groot maar dat was ook bedoeling ik wou er echt grote dus ik ben er heel blij mee

ze zijn wel achter de spier geplaatst , en ze zullen ook nog zakken.

met mijn vorige borstvergroting vond ik ze te klein dus ik dacht nu ik ga ze goed groot nemen want het is toch veel geld dat je eraan uitgeeft en ik heb geen goesting om ze nog een derde keer te laten vergroten als ze nu te klein moesten zijn. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ff bij je fotos gespiekt, en ze zijn inderdaad ergg groot ! :1bouncingboobs:

Maargoed er zit nog zwelling bij, ben ook benieuwd hoe ze er na een maandje uitzien.

welke cupmaat wilde je uitkomen...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
  • 3 years later...

Beste Dames ,

 

Ik heb een consult met DR.Danau ,

ik zat zo deze oude topic te lezen en wat ben ik blij om te horen dat hij van big boobs houd.

Mijn droom is altijd geweest om grote borsten te hebben nu heb ik 300 cc veel te klein en al oud 8 jaar geleden gedaan bij het bergman kliniek,overigens ook nog sinds laat erbij een bubbel double effect.

Kan iemand mij vertellen over de resultaten bij deze doktor ik ga het bij de belgianbreastclinic laten uitvoeren als de intake goed gaat.

Komen er extra kosten bij als je groter wilt gaan ik wil graag 500 cc of 600 cc zo hoef ik nooit meer spijt te krijgen dat ik zo klein ben gegaan.

 

ik hoop op reacties van jullie.

 

liefs lisa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.