Ga naar inhoud

Lien1987 : 9 juni 2011 : Dr. De Frene : AZ St.-Augustinus : Veurne


Aanbevolen berichten

Hallo,

Even effe voorstellen.

Ik ben Lien 23 jaar,

Ben fiere mama van een flinke zoon Ayco is nu 2.5jaar! Ben ook al 7 jaar gelukkig samen met m'n vriend.

'k zit al een paar jaar na te denken over een bv,heb nu een A70. En na m'n zwangerschap zijn m'n borsten er niet op verbeterd...

5 mei ben ik voor de 1ste keer op consultatie gegaan bij DR.De Frene Bob in Veurne! Ik voelde me direct op m'n gemak heb super veel uitleg gekregen.... mijn beslissing was vlug gemaakt!

12 mei was m'n 2de afspraak,ik mocht m'n maatje kiezen :D wat was da leuk zeg! :D en dan meteen ook een afspraak gemaakt voor m'n operatie :D die zal doorgaan op 9 juni! :D

Dus nu is het volop aftellen naar 9 juni!!! :D Maar 'k moet eerst iets minder leuk laten doen namelijk een mammografie die gebeurt op 23 mei! :( Pff zie er verschrikkelijk tegen op!!!

Ohja alles voor m'n grote droom!! :)

Ben super blij dat ik hier terecht ben gekomen,heb hier al veel informatie kunnen vinden!!

Vele groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lien,

Wat gaat het ineens allemaal snel voor jou!!! Super. Ik vind het wel vreemd dat jij een mammo moet laten nemen gezien je jonge leeftijd...

Mag ik ff vragen hoeveel jij betaald voor je Bv, ben namelijk ook nog zowat op zoektocht... En ik zie het niet zitten om fortuinen uit te geven (heb ook een gezinnetje met 2 kids).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lien,

Wat gaat het ineens allemaal snel voor jou!!! Super. Ik vind het wel vreemd dat jij een mammo moet laten nemen gezien je jonge leeftijd...

Mag ik ff vragen hoeveel jij betaald voor je Bv, ben namelijk ook nog zowat op zoektocht... En ik zie het niet zitten om fortuinen uit te geven (heb ook een gezinnetje met 2 kids).

Groetjes

Ja idd,het gaat allemaal heel snel :D Idd,maar de dr zei dat hij dat het liefst altijd laat doen ook als je zo'n jonge leeftijd hebt...

Ik betaal 3600€ met alles in,consultaties,verdoving,na verzorging... alles zit erin! Vind je dat veel?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lien,

Welkom! :D

Wat fijn dat je al zo snel terecht kan! :136: Zal even je titel een beetje aanpassen naar de norm van het forum en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen borstvergroting. Maakt het net weer iets echter! Word je geopereerd in het AZ St.-Augustinus? Dan zet ik dit ook bij in je titel.

Veel aftelplezier en veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lien!

Ik denk dat je een goeie beslissing hebt genomen om bij dr. Defrene te gaan.

Zelf ga ik naar zijn collega, dr. Casaer, en heb al goeie dingen gehoord over hen. :)

P&S van hier op het forum is door hem geopereerd en zeer tevreden :)

Ja ik ben zelf nog maar 18 en ik moet ook een echografie laten doen !

(is dit dan nog ietsje anders dan mammografie of is dat gwn een ander woord?)

Ook al ben ik zo jong, maar ja dan ben je meteen op je gemak zeker :)

Nog 3 weekjes voor jou ^^

grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lien!

Ik denk dat je een goeie beslissing hebt genomen om bij dr. Defrene te gaan.

Zelf ga ik naar zijn collega, dr. Casaer, en heb al goeie dingen gehoord over hen. :)

P&S van hier op het forum is door hem geopereerd en zeer tevreden :)

Ja ik ben zelf nog maar 18 en ik moet ook een echografie laten doen !

(is dit dan nog ietsje anders dan mammografie of is dat gwn een ander woord?)

Ook al ben ik zo jong, maar ja dan ben je meteen op je gemak zeker :)

Nog 3 weekjes voor jou ^^

grtjs x

Hey hey,

Ja,denk ook wel dat ik een goeie beslissing genomen heb! Ik ken een paar mensen die het daar ook laten doen hebben en zeer tevreden zijn,en ik voelde mij erg op m'n gemak bij hem!

Mja echografie is niet het zelfde of mammo,echografie is met gel dat ze met een cameratje over je borsten gaan,en mammo is dat je met je borst ''geplet'' wordt haha ooh man je kan niet geloven hoe ik er tegenop zie!! Kzou ook veel liever een echo willen...

Wanneer wordt jij geopereerd?? :)

Mannekes ik ben volop aan het aftellen :D :D

Hey Lien,

Welkom! :D

Wat fijn dat je al zo snel terecht kan! :136: Zal even je titel een beetje aanpassen naar de norm van het forum en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen borstvergroting. Maakt het net weer iets echter! Word je geopereerd in het AZ St.-Augustinus? Dan zet ik dit ook bij in je titel.

Veel aftelplezier en veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Ok :)

Ik wordt idd in dat zh geopereerd :)

groetjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ja,denk ook wel dat ik een goeie beslissing genomen heb! Ik ken een paar mensen die het daar ook laten doen hebben en zeer tevreden zijn,en ik voelde mij erg op m'n gemak bij hem!

Mja echografie is niet het zelfde of mammo,echografie is met gel dat ze met een cameratje over je borsten gaan,en mammo is dat je met je borst ''geplet'' wordt haha ooh man je kan niet geloven hoe ik er tegenop zie!! Kzou ook veel liever een echo willen...

Wanneer wordt jij geopereerd?? :)

Mannekes ik ben volop aan het aftellen :D :D

Aah zoo :)

Waarom zie je daar zo tegenop dan? Ik vind het gewoon vervelend om weer eens tijd te moeten vrijmaken, maar op zich ontzie ik da nie ^^

En ja ik voelde me bij Casaer ook direct op men gemak :) Das wel belangrijk he :)

Ik word op 1 juni geopereerd ! Een weekje vroeger dan gy hihi :) ben ook al volop aan 't aftellen ! Spannend he :)

En mag ek es vragen wat er bij jou ingaat van cc's en hoe ze geplaatst zullen worden?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:wacko:

Ja idd,het gaat allemaal heel snel :D Idd,maar de dr zei dat hij dat het liefst altijd laat doen ook als je zo'n jonge leeftijd hebt...

Ik betaal 3600€ met alles in,consultaties,verdoving,na verzorging... alles zit erin! Vind je dat veel?

Groetjes

Ikzelf zou toch liever onder de 3000 euro blijven... Pffff blijft toch veel geld hé. Jammer dat moeder natuur niet eerlijk verdeelt :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:wacko:

Ikzelf zou toch liever onder de 3000 euro blijven... Pffff blijft toch veel geld hé. Jammer dat moeder natuur niet eerlijk verdeelt :wacko:

ja het is idd heeeeeeeeeeel veel geld... maar 't is iets dat ik echt wil hebben,waar ik al heel lang meezit! het zal pijn doen als ik het moet betalen maar ik krijg er iets super moois voor in de plaats :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla,

sorry dat ik zo laat antwoord maar ik moest gaan werken :)

Ik zie er zo tegenop omdat het naar schijnt veel pijn doet... Ohja we zullen het wel overleven zeker :D

Oh kzou willen in je plaats zijn! als het aan mij ligt mogen ze mij morgen al opereren ben al lang genoeg aan het wachten :D

't zou ongeveer 250 cc zijn maar de dr zei van nu weten we een maat maar we kunnen ze nog altijd iets groter doen en aanpassen aan je lichaam hij wilde ook niet te groot omdat ik nogal mager ben.... (46kg)

en ze worden geplaatst voor de spier en van jou?

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla,

sorry dat ik zo laat antwoord maar ik moest gaan werken :)

Ik zie er zo tegenop omdat het naar schijnt veel pijn doet... Ohja we zullen het wel overleven zeker :D

Oh kzou willen in je plaats zijn! als het aan mij ligt mogen ze mij morgen al opereren ben al lang genoeg aan het wachten :D

't zou ongeveer 250 cc zijn maar de dr zei van nu weten we een maat maar we kunnen ze nog altijd iets groter doen en aanpassen aan je lichaam hij wilde ook niet te groot omdat ik nogal mager ben.... (46kg)

en ze worden geplaatst voor de spier en van jou?

Groetjes xxx

Hallo Mommy,

mijn vrouw is een goeie maand terug ook geopereerd door Dr Defrene,maar in ieper.

340cc voor de spier,super tevreden van,perfect gedaan.

Overdreven veel pijn heeft ze niet gehad hoor,je gaat er heus niet dood van :rolleyes:

En..hoe zegn ze het weer,wie mooi wil zijn moet...........

Haha

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lien,

Heeft dr. De Frene iets gezegd over hoeveel jaar je implantaten meegaan. Raadt hij aan om om de 10 jaar te wisselen?

Krijg jij sedatie of algemene narcose?

Groetjes

Hey,

Hij zei dat het zeker 15jaar meegaat tenzij je nog van plan bent om 6 kinderen te kopen zei hij dan zou ik nog even wachten :D

en ik krijg algemene narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mommy,

mijn vrouw is een goeie maand terug ook geopereerd door Dr Defrene,maar in ieper.

340cc voor de spier,super tevreden van,perfect gedaan.

Overdreven veel pijn heeft ze niet gehad hoor,je gaat er heus niet dood van :rolleyes:

En..hoe zegn ze het weer,wie mooi wil zijn moet...........

Haha

Grtz

Hey hey,

ik ben niet bang voor de pijn die volgt hoor na de operatie maar ben bang voor de mammografie dat ik moet laten nemen hihi heb nie echt bang voor de operatie en alles die erna komt...valt goed mee wel wat vlindertjes in de buik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Even effe voorstellen.

Ik ben 23 jaar,

Ben fiere mama van een flinke zoon is nu 2.5jaar! Ben ook al 7 jaar gelukkig samen met m'n vriend.

'k zit al een paar jaar na te denken over een bv,heb nu een A70. En na m'n zwangerschap zijn m'n borsten er niet op verbeterd...

5 mei ben ik voor de 1ste keer op consultatie gegaan bij DR.De Frene Bob in Veurne! Ik voelde me direct op m'n gemak heb super veel uitleg gekregen.... mijn beslissing was vlug gemaakt!

12 mei was m'n 2de afspraak,ik mocht m'n maatje kiezen :D wat was da leuk zeg! :D en dan meteen ook een afspraak gemaakt voor m'n operatie :D die zal doorgaan op 9 juni! :D

Dus nu is het volop aftellen naar 9 juni!!! :D Maar 'k moet eerst iets minder leuk laten doen namelijk een mammografie die gebeurt op 23 mei! :( Pff zie er verschrikkelijk tegen op!!!

Ohja alles voor m'n grote droom!! :)

Ben super blij dat ik hier terecht ben gekomen,heb hier al veel informatie kunnen vinden!!

Vele groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lien,

Ik heb ook contact opgenomen met Dr de Frene. 20 juni heb ik een consult en als dat meevalt word ik geopereerd op 4 augustus (ook in Veurne). Ik twijfel nog steeds een beetje om niet naar de Wellness kliniek te gaan omdat het daar natuurlijk stukken goedkoper is. Je leest naast enkele negatieve commentaren toch ook positieve dingen. Maar het is voor mij wel erg ver rijden. Moest er dan toch een complicatie optreden is het wel veel makkelijker als je dicht bij huis kan geholpen worden hé.

Heb je nog niet te veel zenuwen? Weet je al wat je krijgt (anatomisch, rond, hoeveel cc, voor of achter spier...)?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lien,

Ik heb ook contact opgenomen met Dr de Frene. 20 juni heb ik een consult en als dat meevalt word ik geopereerd op 4 augustus (ook in Veurne). Ik twijfel nog steeds een beetje om niet naar de Wellness kliniek te gaan omdat het daar natuurlijk stukken goedkoper is. Je leest naast enkele negatieve commentaren toch ook positieve dingen. Maar het is voor mij wel erg ver rijden. Moest er dan toch een complicatie optreden is het wel veel makkelijker als je dicht bij huis kan geholpen worden hé.

Heb je nog niet te veel zenuwen? Weet je al wat je krijgt (anatomisch, rond, hoeveel cc, voor of achter spier...)?

Groetjes

Oh super zeg!!! Je zal er zeker geen spijt van hebben! Is een super lieve dokter,geeft heel veel uitleg! Iemand die ik super goed ken is nu de 26ste geopereerd en ik moet zeggen ze zijn echt super mooi en echt natuurlijk!!

Scheelt het dan zoveel van prijs?

Ik krijg peervormige prothesen,ze zullen ongeveer 240cc zijn en tis voor de spier :)

Ik moet nu nog 10x keer slapen en dan is het voor mij eindelijk zover het kan echt niet snel genoeg gaan!! :D

Laat zeker weten wat je van hem vind hé :)

Wel jammer dat het nog zolang duurt voor je consultatie hé... Kon hij niet vroeg :D

Waar woon jij wel juist?

Vele groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het scheelt toch 1600 euro :wacko: . Dat is toch een aardig verschilletje. Ik ga op consultatie in Brugge, dat is het dichtste voor mij. Dr De Frene doet daar enkel consultaties op maandag en aangezien pinkstermaandag daar nog tussenvalt.... Maar we hebben geduld. Ik heb de operatiedatum al vrijblijvend vastgelegd. Nu is het afwachten hé. Ik hou je zeker op de hoogte. Ik heb voorlopig ook nog een afspraak in Genk staan. Ik zal zien na dr de Frene of ik die annuleer of niet.

Ik heb wel al een consultatie gehad bij Dr Myny. Die adviseerde mij 220cc achter de spier. Is het niet zo dat dr. de Frene bijna altijd met die anatomische protheses werkt voor de spier. Al die foto's op de website zijn toch zo. Ze zien er wel heel natuurlijk uit. Dat vind ik wel belangrijk. Hier op het forum in de gallerij vind je wel veel foto's terug van borsten die ik persoonlijk niet zou willen. Het moet bij m'n lichaam passen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het scheelt toch 1600 euro :wacko: . Dat is toch een aardig verschilletje. Ik ga op consultatie in Brugge, dat is het dichtste voor mij. Dr De Frene doet daar enkel consultaties op maandag en aangezien pinkstermaandag daar nog tussenvalt.... Maar we hebben geduld. Ik heb de operatiedatum al vrijblijvend vastgelegd. Nu is het afwachten hé. Ik hou je zeker op de hoogte. Ik heb voorlopig ook nog een afspraak in Genk staan. Ik zal zien na dr de Frene of ik die annuleer of niet.

Ik heb wel al een consultatie gehad bij Dr Myny. Die adviseerde mij 220cc achter de spier. Is het niet zo dat dr. de Frene bijna altijd met die anatomische protheses werkt voor de spier. Al die foto's op de website zijn toch zo. Ze zien er wel heel natuurlijk uit. Dat vind ik wel belangrijk. Hier op het forum in de gallerij vind je wel veel foto's terug van borsten die ik persoonlijk niet zou willen. Het moet bij m'n lichaam passen.

groetjes

Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt of ze voor of achter de spier geplaatst worden.

Mijn vrouw heeft ook anatomische voor de spier van Dr defrene en ze zien er héél natuurlijk uit!

Ja zoals je zelf zegt,het scheelt natuurlijk 1600€,maar het verschil zal hem wel ergens zitten hé.En wat je ,allez volgens mij toch :141: ,vooral moet onthouden,is dat je maar 1lichaam en 1paar borsten hebt. Wat een droom kan worden kan ook soms een nachtmerrie worden e,en dan ben je met die 1600e niet veel e.Allez,tis natuurlijk iedereen zn eigen keuze hé!

Grtjs,en veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het scheelt toch 1600 euro :wacko: . Dat is toch een aardig verschilletje. Ik ga op consultatie in Brugge, dat is het dichtste voor mij. Dr De Frene doet daar enkel consultaties op maandag en aangezien pinkstermaandag daar nog tussenvalt.... Maar we hebben geduld. Ik heb de operatiedatum al vrijblijvend vastgelegd. Nu is het afwachten hé. Ik hou je zeker op de hoogte. Ik heb voorlopig ook nog een afspraak in Genk staan. Ik zal zien na dr de Frene of ik die annuleer of niet.

Ik heb wel al een consultatie gehad bij Dr Myny. Die adviseerde mij 220cc achter de spier. Is het niet zo dat dr. de Frene bijna altijd met die anatomische protheses werkt voor de spier. Al die foto's op de website zijn toch zo. Ze zien er wel heel natuurlijk uit. Dat vind ik wel belangrijk. Hier op het forum in de gallerij vind je wel veel foto's terug van borsten die ik persoonlijk niet zou willen. Het moet bij m'n lichaam passen.

groetjes

Ja idd het zijn anatomische prothesen :D en kvind dat ze van De Frene er heel natuurlijk uitzien!! :) verlang zo nog 11 keer slapen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 31 mei voor de 1ste keer mammografie laten doen... ik was verschrikt!!! de bibber stond op m'n lijf hihi

Maar al bij al is het super goed meegevallen! Deed zeker geen pijn!!

En het allerbelangrijkste van al! Alles was dik in orde! Er was niks te zien!! JOEPIE!!! :D

Nu kan ik echt wel beginnen aftellen naar 9 juni!!!

Nog 8 keer slapen!!!!!!!!!!!! Whoehoew!! :D :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allé ik ben blij dat dat meegevallen is voor jou!!! Amai, jij moet echt niet lang meer wachten...

Hoe lang neem je verlof na je operatie?

Het is mss een indiscrete vraag, dus als je niet wil antwoorden geen probleem... Maar willen jullie graag nog een kindje? En zo ja, heb je geen schrik dat je (nieuwe) borsten dan van vorm zouden veranderen door de bv?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allé ik ben blij dat dat meegevallen is voor jou!!! Amai, jij moet echt niet lang meer wachten...

Hoe lang neem je verlof na je operatie?

Het is mss een indiscrete vraag, dus als je niet wil antwoorden geen probleem... Maar willen jullie graag nog een kindje? En zo ja, heb je geen schrik dat je (nieuwe) borsten dan van vorm zouden veranderen door de bv?

groetjes

Ik heb verlof van 9 juni t/m19 juni! Ik hoop dat het lang genoeg is... want ik moet nog redelijk veel heffen op m'n werk...

hihi tuurlijk wil ik daarop antwoorden :D We weten het eigenlijk niet of we nog een kleintje willen soms wel soms niet toch zeker niet de 1ste 5 jaar :) Ik had da gevraagd aan de pc en da zou normaal geen probleem mogen zijn... hij zei moest je nu nog van plan zijn om nog 6 kinderen te krijgen dan zou ik nog even wachten maar 1tje zou je niet mogen zien aan je borsten! :)

als we nog kinderen willen dan zal het zeker maar 1tje worden dus :)

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.