Ga naar inhoud

Nicole 1984 : consult : 7 juni '11 : ACCZ


nicole1984

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik wil me even voorstellen, ik ben nicole 26 jaar oud moeder van 2 kids en zoals de meeste hier unhappy.

Ik knok al 12 jaar met mijn lijf wat borsten betreft. Ik heb altijd al een a cuppie gehad en na mijn 2 kinderen nog net AA .

Wat niet bepaald mooi is. Ik ga niet direct een bv doen moet eerst sparen, maar orienteer me wel al. Nou heb ik 7 juni een consult bij

accz, en hoorde er hele goede verhalen over.Tot dat ik gisteren ergens een stuk tegenkwam ook een of ander forum, en daar zei iemand ze kon in haar kring slechte ervaring over vertellen en ze raadde het de mensen af om daar na toe te gaan.. Kan iemand me hun ervaringen over ze vertellen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoort vaak via via slechte verhalen. Om echt te achterhalen wat daar van aan is of niet, kan je beter proberen uit te vissen wie er minder goede ervaringen had met die kliniek en bij die meid/meiden persoonlijk te rade gaan. Zo kan je zelf kan besluiten of je het verhaal er achter ernstig genoeg vindt om voor een andere kliniek/arts te opteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben bij ACCZ op consult geweest bij dr van Onselen.

Hij doet veel bvs per jaar en vond hem erg kundig overkomen. Ook heb ik veel mooie resultaten van hem gezien.

Ik wilde geen anatomische prothesen, maar anders was ik zeker door hem geopereerd.

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nicole,

Ik heb morgen een afspraak bij ACCZ (dr van Onselen), heb al een consult bij Boerhaave gehad.

ik laat je weten hoe het is gegaan en waar ik beter vond. Maar weet je over elke kliniek zijn goede en slechte verhalen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier !!

Je leest (bijna) over elke kliniek wel slechte verhalen,

ga inderdaad op je eigen gevoel af !! Jou gevoel moet goed zijn!

En anders kun je altijd een kijkje nemen bij dr.plovier :D

over hem kun je echt niks negatiefs vinden!!

welke cupmaat zou je graag willen?

Succes met je keuzes..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii 18...

Mag ik vragen wat je er ongeveer voor betaald heb en van welke cup naar welke?

Ik kan geen indicatie vinden op de site, ben er wel heel nieuwsgierig na. Als ik zijn foto bekijk

hij doet het echt mooi en natuurlijk. Bedankt voor de tip.

Wat ik zou willen? ik heb geen idee ben maar klein als het zou staan toch echt een c

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nicole, bij Plovier betaal je tssn 2600-3000 euro, de meeste hier hebben aan 2700 euro. Ik weet dat Eurosilicone 2600 is, Sebbin en Cereform 2700, en ik vermoed dat de rest tot 3000 euro anatomische ofzo zijn? Heb alleszins nog niemand gezien hier die aan die prijs bij Plovier is geweest, dus 2700 euro is standaard :D

Plovier houdt van "grote" borsten ja, hij zal je ook duidelijk zeggen dat veel meisjes spijt hebben achteraf dat ze niet meer cc hebben genomen, MAAR, als jij echt zelf niet groter wil dan x aantal cc, dan doet hij dat ook niet :) Hij vraagt je ook "liefst kleiner en natuurlijker of groter en onnatuurlijker?" De keuze ligt nog altijd volledig bij jou. Heb zelf 350cc gevraagd en heb ze dual plane, ik kom nu voorlopig mooi uit op een C'tje (in sportbeha, waarschijnlijk D in gewone bh's) en kom van een miezerig A-cupje.

Plan zeker een consult bij Plovier!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole,

Dus heb ik vandaag een consult bij ACCZ gehad en het is echt goed gegaan. Ik had eerst een gesprek met de assistente (heel leuke vrouw), ze heeft mijn vragen beantwoorden toen mocht ik passen en passen. Na een tijdje kwam dr van Onselen en ging accord met mijn keuze. Ik vond het consult veel beter dan bij Boerhaave en de prijs is ook lager. Ik ga 3400 betalen (anatomisch 380 cc ,dual plane).

:101:

Liefs

Monica

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi monica!

Super zeg!! Ook fijn om te weten dat het je goed bevallen is!

Wanneer is DE datum?

Aangezien ik nog moet sparen en het ga aanvechten met cz (weet zal zonder resultaat zijn)

Kan ik op mijn dode gemak jou volgen. Ben echt benieuwd!!

x nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi scarlite!

Klinkt ook heel interessant!!

Heb het mijn man vertelt en we overwegen het, ook na de resultaten die ik zie van hem.

En ja scheelt idd ook even qua prijs, maar is een heel eind rijden voor ons. Wij zijn van limburg

en als ik de route bekijk zijn we toch een dikke anderhalfuur onderwerg. Opzicht niet zo,n drama

teminste haha ik heb paar jaar geleden ongeluk gehad dus hoe langer ik in de auto zit hoe banger en

vooral dan ''buitenland'' als je niet weet hoe het verkeer daar is. We bekijken vanavond de site en dan

hebben we het over. Ik denk wel dat ik een consult wil! Is dat vrijblijvend of betaal je voor een consult?

Bedankt voor de tip!!

x nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole,

Mijn datum is precies over een maand (20 juni) :5: .

Ik heb ook lang gespaard voor mijn bv.

Het is mijn grootste droom.

Ik ga ook naar het buitenland voor mijn bv want ACCZ heeft een kliniek in Duitsland.

Liefs

Monica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi monica,

Ik kwam terecht op je forum en zie dat je ook geopereerd gaat worden door van Onselen..

zelf word ik ook door hem geopereerd en wel op 6 juni aanstaande :rolleyes: ik krijg 430cc anatomisch high profile dual plane

Ben erg benieuwd en nu wel heel zenuwachtig...

Ik hou je topics in de gaten hoor

Groetjes, Sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Nu heb ik nog een vraag hahaha..

mijn man had van gekkigheid cz gebeld omdat sparen enzo er niet in zit voor ons op dit moment

en ze zeiden tegen hem er zou een kans kunnen bestaan...dus moest naar de huisarts en heb een verwijbrief gekregen

maar dan wel voor een chirurg in het ziekenhuis? Terwijl ik er mee naar accz wou gaan. Heeft iemand ervaring met cz en afwijzigingen, en

medische adviseurs?

X nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat CZ het vergoedt!!

cosmetische operatie vergoeden ze tegenwoordig niet meer.

bij mij deden ze al heel erg moeilijk voor een wissel.

Terwijl de chirurg al in de aanvraag gezet had dat ze slecht waren.

3 x afgewezen!!!

tót ik met een echo op de proppen kwam met het bewijs dat ze écht slecht waren.

Toen heb ik alleen het verwijderen vergoedt gekregen, plaatsen van nieuwe prothesen moest ik zelf betalen!

14 jaar geleden deden ze nog niet zo moeilijk....toen heb ik de hele operatie vergoedt gekregen: 6 dagen opname in ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

sorry door vervelende omstandigheden ben ik er niet meer geweest...

Ik sta eigenlijk ook heel erg open voor arenborghoeve...maar ik lees

dat je zelf groter moet pakken als wat ze je aanraadt, hoe wil ik weten wat me staat?

Want zover ik weet past zei ze niet zoals bij accz..ik ben 1,64 ..slank, wel losse buik van de zwangerschappen.

en ik denk aan een c cup?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.