Ga naar inhoud

Even voorstellen, Joyzz


Joyzz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Joyce...ben 22 jaar en zit al zeker 6 jaar te denken aan een bv.

Omdat ik mijn nare gevoelens over mijn borsten en dit nog nooit met iemand heb besproken, wil ik dat hier doen met meiden die al de nodige ervaringen hebben.

Ik ben er door googlen, en veel opzoeken achter gekomen dat ik tubulaire borsten heb (80B).

Daarom heb ik ze ook nog nooooooooit in "slechte"toestand aan mijn vriend laten zien war ik toch al 4 jaar mee ga.

Hij ziet ze alleen ALS mijn tepels stijf zijn en ik op mijn rug LIG.

Door mijn ontzettende schaamte er voor, heeft verder nog nooit iemand ze gezien. en heb er ook nog nooit met iemand over gesproken dat ik tubulaire borsten heb.

Ik maak nu nu al druk hoe het zal gaan als ik naar een consult toe ga...

Is dat alleen? of misschien mijn moeder? in ieder geval niet mijn vriend. Hij mag ze echt nooit zo zien. :74:

Ik weet niet of dit mag, maar deze link is van een ander meisje van dit forum : http://www.mijnalbum.nl/Album=OUFFHFTL

Het zijn sprekend mijn borsten, net een foto van mij.

Ik hoop echt dat ik tips krijg, en hoe alles in zijn werking gaat.

Ik ben er in ieder geval wel heel zeker van dat ik er iets aan wil laten doen, want mijn zelfvertrouwen lijdt er verschikkelijk onder.

Bijvoorbeeld, als ik intiem ben met mijn vriend, moet ik in mijn tepels blijven knijpen om ze niet slap te laten worden(en op denduur, zijn ze gevoelloos)...Ik wil absoluut geen bepaalde standjes doen, en heb heel vaak mijn handen voor me borsten.

Dit moet veranderen :24::69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyzz

Allereerst welkom op het forum.

Ik denk dat hier een wereld voor je open gaat omdat er meerdere meiden zijn hier met precies het zelfde als jij.

Ze zullen zich vanzelf wel melden!

Ik wens je veel succes met je zoektoch.

eb je al een iedee waar ,bij welke arts,en hoe groot je ze ongeveer wilt??

Heel veel leesplesier hier!!

groetjes marianne

PS als je de zoek term tubulaire borsten intypt komen er vast wel wat verhalen zoals die van jou naar boven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyce, Welkom!

Ik weet hoe je je voelt en geloof me je bent heus niet de enige die zo onzeker is over haar borsten, maar super knap dat je deze

stap al hebt durven nemen om wat contact op te zoeken. Ik ben hier ook net nieuw op, maar heb al een hoop gelezen en bij deze leden

hoef je je echt nergens voor te schamen om iets te vragen of wat dan ook.

Ik ben 20 jaar en wilde vanaf het moment toen ik van de dokter in de 2de van de middelbare school hoorde dat mijn borsten niet meer zouden groeien,

ze laten vergroten. De stap was voor mij niet zo moeilijk aangezien mijn moeder en 2 tantes het ook hebben laten doen.

Ik heb 18 april mijn eerste consult gehad in het Maxima medisch centrum in Eindhoven bij Dr. Wilmink. Mijn vriend ging mee

en ik vond het ook idd heel eng om in ontblood bovenlichaam te staan voor de dokter in het bijzijn van mijn vriend.

Gelukkig viel dit ontzettend mee. De dokter gaf me bij binnenkomst meteen een goed en vertrouwd gevoel.

ALs jij op consult gaat moet jij dit doen waar je je goed bij voelt. Ik vond het in ieder geval heel fijn om iemand bij te hebben

die ook zijn/haar mening kan geven. Na mijn eerste consult zat ik namelijk nog erg te twijfelen over de maat, dus vond ik het heel fijn dat ik het

met mijn vriend er nog over kon hebben. Ik ben 13 mei voor een 2de keer gegaan over de maar en deze keer met een vriendin. Ik had zoiets van

zij kan nu alleen maar mijn kleine borsten zien en weet zo dadelijk ook pas echt het verschil na de bv.

Ik hoor van sommige mensen uit mijn omgeving dat ze het best vroeg vinden, mijn leeftijd. Maar ik heb zoiets van hoe eerder ik het doe, hoe sneller ik zekerder ben van mijn lichaam

en hoe langer plezier ik er van zal hebben!

Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal~!

liefs

Hallo allemaal,

Ik ben Joyce...ben 22 jaar en zit al zeker 6 jaar te denken aan een bv.

Omdat ik mijn nare gevoelens over mijn borsten en dit nog nooit met iemand heb besproken, wil ik dat hier doen met meiden die al de nodige ervaringen hebben.

Ik ben er door googlen, en veel opzoeken achter gekomen dat ik tubulaire borsten heb (80B).

Daarom heb ik ze ook nog nooooooooit in "slechte"toestand aan mijn vriend laten zien war ik toch al 4 jaar mee ga.

Hij ziet ze alleen ALS mijn tepels stijf zijn en ik op mijn rug LIG.

Door mijn ontzettende schaamte er voor, heeft verder nog nooit iemand ze gezien. en heb er ook nog nooit met iemand over gesproken dat ik tubulaire borsten heb.

Ik maak nu nu al druk hoe het zal gaan als ik naar een consult toe ga...

Is dat alleen? of misschien mijn moeder? in ieder geval niet mijn vriend. Hij mag ze echt nooit zo zien. :74:

Ik weet niet of dit mag, maar deze link is van een ander meisje van dit forum : http://www.mijnalbum.nl/Album=OUFFHFTL

Het zijn sprekend mijn borsten, net een foto van mij.

Ik hoop echt dat ik tips krijg, en hoe alles in zijn werking gaat.

Ik ben er in ieder geval wel heel zeker van dat ik er iets aan wil laten doen, want mijn zelfvertrouwen lijdt er verschikkelijk onder.

Bijvoorbeeld, als ik intiem ben met mijn vriend, moet ik in mijn tepels blijven knijpen om ze niet slap te laten worden(en op denduur, zijn ze gevoelloos)...Ik wil absoluut geen bepaalde standjes doen, en heb heel vaak mijn handen voor me borsten.

Dit moet veranderen :24::69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

ik heb ook tubulaire borsten, net als jij, maar heb het maar in de eerste graad dus niet zooooo erg, maar toch, zit er mee in en kwil ze ook groter. Ik ga op 29 augustus door dr Plovier in Overijse geopereerd worden. Hij zal er ongeveer 400cc bijsteken, maar ook zal hij binnenin de borst wat weefsel losmaken om de tubulaire vorm eruit te halen, dit was totaal geen probleem vertelde hij. Als je nog geen chirurg heb, kan ik je dr. Plovier wel heel hard aanraden, ben zelf al 2x op consultatie geweest en voelde me meteen goed bij hem, en kheb ook al heeeeeel veel mooie resultaten van hem gezien.

Mijn vriend mag de mijne wel zien, omdat ik hem voor 100% vertrouw en hij mij een supergoed gevoel geeft, en hij het probleem ook wel begrijpt... Wij zijn ook 4 jaar samen.

Als je nog vragen zou hebben mag je ze altijd stellen hoor! =)

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyz!

Ook ik heb tubulaire borsten :) Weet wel niet welke graad.. Ik herken me VOLLEDIG in jouw verhaal hoor. Ik toonde mijn borsten ook nooit in klaarlichte dag aan m'n vriend. Had ook het liefst dat m'n tepels stijf stonden, liggende positie, donkere kamer, en in de douche hield ik ze meestal zelf vast.

Hij heeft ze ook voor de eerste keer echt "gezien" de dag van de operatie toen dr. Plovier de foto's nam en lijnen kwam tekenen, was wel eng maar ik dacht fuck it, ik krijg toch nieuwe mooie borsten :P Enkel m'n zus had m'n borsten al gezien, niemand anders.

Vanwaar ben je en welke chirurg spreekt je het meest aan? Heb je al wat rondgekeken welke protheses je wilt, plaatsing enz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyzz,

Welkom hier! :D

Er zijn hier meerdere meiden die hetzelfde hadden als jij en het is bij allemaal heel mooi geworden, dus dat geeft toch hoop hé!? Weet je al waar je eventueel op consult wilt gaan?

Even een vraagje, heb je dat meisje van het forum ook gevraagd of je haar link mocht plaatsen, zoniet dan zou ik die wel terug weghalen, misschien vind ze dit niet zo fijn, snap je?

Wens je iig veel lees- en postplezier op het forum en veel succes met je consult(en)!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

ik herken je verhaal ook hoor. Ik was ook 24 jaar onzeker over mijn borsten.

Ik heb geen tubulaire borsten, maar had wel kleine borsten, die totaal niet bij mijn lichaam pastten!

En schaamde me hier ook erg voor.

Ik ben 6 weken geleden door dr. Plovier geopereerd en ben nog nooit zo zelfverzekerd en gelukkig geweest. :wub:

Heel veel succes met je zoektocht!

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis..

Jeetje wat een verhaal zeg.. :(

Leef echt met je mee, vind het heel naar voor je !!

Groot gelijk dat je er iets aan gaat laten doen, en echt, er gaat een wereld voor je open!!

Na je bv zul je je zo zelfverzekerd en sexy voelen, eindelijk je borsten kunnen laten zien aan je vriend

en je niet meer hoeven schamen!! Dat verdien je ook echt!

Ik zou je ook echt dr.plovier aanbevelen, ik ben zelf ook bij hem geweest

en echt, hij maakt prachtige boobies!! Je zult echt tevreden zijn..

Komt goed meis, sterkte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.