Ga naar inhoud

AnoukdeW : 12 mei 2011 : Dr.Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Anouk, 20 jaar. ik heb in april een consult gehad met dr.Koopmann. 12 mei kon ik al geholpen worden. Ik vond dr.Koopmann een erg aardige man, hij geeft advies en is kort maar krachtig en duidelijk. Ik zou van AA gaan naar 425cc = een volle C maar mijn borstspier zat te vast dus is het 375 cc geworden. Ik ben donderdag geholpen en ik moet eerlijk zeggen dat het gaat met de pijn. Helaas is de linkerborst opgezwollen en die doet me dus meer pijn dan de rechterborst. Het trekt maar ook pijnscheuten. Beautycoach Roos vertelde mij dat ik het weekend last zou krijgen van spierpijn. Dit is ook het geval. Slapen op de rug gaat, de linkerborst doet pijn met omhoog komen. Naar het toilet gaan, opstaan etc doe ik zelf. Aankleden nog met hulp van mijn moeder. De borsten voelen nog hard aan, logisch natuurlijk maar wat een verschil dan hiervoor. Ik vind het fijn om ervaringen van anderen te lezen hier en wat ik nog kan verwachten...ik moet woensdag terug komen voor controle vanwege de zwelling in de linkerborst. Een week later de hechtingen eruit. Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anouk

Gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs:

ik hoop dat het niets is om je zorgen over te maken.

Succes met je controle...en heel veel succes met herstellen!

Ja, dr. Koopmann is een hele aardige man: ik heb 14 jaar geleden mijn 1ste bv bij hem gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Xanaa,

Hoe heb jij het ervaren in Heerenveen?

Door wie ben jij geholpen?

Is alles naar wens gegaan bij jou?

Groetjes, Anouk

Hi Anouk,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik ben ook in Heerenveen geweest voor de mijne, fijne kliniek he :136:

Sterkte met je herstel!

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.