Ga naar inhoud

BVK : mamalou : Oriëntatiefase


Gast mamalou

Aanbevolen berichten

Gast mamalou

Hallo,

Ik ben voornemens mijn borsten, cup 80 G, te laten verkleinen. Ik ben inmiddels 15 kilo afgevallen en mijn borsten alleen in omvang van 85 naar 80 gegaan, maar de cup G is dus gebleven tot mijn teleurstelling.

Ik ben 45 jaar, en na jaren twijfel is nu de maat vol. Altijd kom ik na mijn borsten. Pijn in de bh's, waarvan je niet vrolijk wordt als je weer een paar mooie en goede hebt aangeschaft, 80-90 euro's.

Met sporten altijd pijn, met de warmte striemen en irritatie, nekpijnen.

Ik ga komende week langs mijn huisarts en dan bespreken hoe en wat.

Ik woon in Nootdorp, en zal naar de Reinier de Graaf in Delft of Voorburg verwezen worden. Mijn vriendin, zelfde als ik, gaat over 2 weken voor een consult.

Wie heeft ervaring met de artsen in dit ziekenhuis. En wordt de operatie niet altijd vergoed, lees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

jeetje nou meid veel succes met je besluit.

een hele goeie zou ik zeggen!!! en ik spreek onderhand uit ervaring!!! :106:

ik ben nu 43 jaar en had het achteraf veeeeeeel eerder moeten doen....hoe cliche.......... :blush:

lees vooral de operatieverslagen bvk"s!!!!!!

sta ik zelf ook bij.......... :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In jouw geval word het wel vergoed hoor, als je er last van hebt zeker. Don't worry :141:

Heb geen ervaring met dat ziekenhuis, word zelf in Zwolle geopereerd en heb daar ook nog nooit iemand over gesproken. Best frustrerend natuurlijk ;)

Succes met de voorbereidingen in ieder geval, meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamalou

Yep, de 1e stap is gezet. vanochtend naar de huisarts en net een afspraak gemaakt op 22 juni in het Reinier de Graaf in Voorburg.

Huisarts vond het prima dat ik al aardig ben afgevallen, maar ja, sinds vorig jaar toch wel eer 7 kilootjes erbij. Die gaan er weer af, zeker weten.

Knop moet om en als je iets hebt om naar uit te kijken gaat het lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mamalou,

Welkom op het forum!

Ik zag dat je 2 keer een voorsteltopic had aangemaakt, dus ik heb ze voor het overzicht even samengevoegd!

Heel veel plezier hier en alvast veel succes op 22 juni!

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken er maar op dat het vanaf nu wel donders snel gaat. Het leek nog gisteren dat ik naar de huisarts ben geweest, haha :P

Veel succes op 22 juni! Dan lig ik waarnschijnlijk m'n roes uit te slapen, haha :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.