Ga naar inhoud

HELP!Borstvergroting of borstlift met prothesen???????????????????????


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Sarah, 30 jaar en moeder van 2 kinderen.

Ik heb voor mijn zwangerschappen hele mooie borsten gehad, vaak werd er gedacht dat ik siliconen.

Helaas, zijn ze niet zo mooi gebleven, na 2 prachtige kinderen en 2 keer 7 maanden borstvoeding.

Ik zit nu in een dilemma. Ik heb geen kleine borsten, ongeveer 75C denk ik. Ben ook nog laatste jaar 13 kilo afgevallen

waardoor ik bijna op mijn oude gewicht zit. Mijn borsten moeten naar mijn mening niet zozeer groter, maar opgevuld

worden, waardoor je die bolling in je borst weer krijgt. Het is vooral aan de bovenkant, leeg. Mijn tepels zijn wat verzakt,

maar ik vind het ook weer geen echte hangborsten als het ware.

Nu heb ik heel wat aan dit forum gehad, heb ook eindeloos zitten lezen. Heb net een afspraak gehad bij Beaucare Dr.Vrambout.

Van tevoren heb ik 3 voorbeelden van hun eigen site uitgeprint, omdat ik mijn borsten daar op vond lijken. De operaties, waren

waarschijnlijk van Dr.Plovier. Het ging in alle gevallen om een borstvergroting.

Toen hij mijn borsten bekeek, zei hij dat hij toch een borstlift zou voorstellen met implantaten van max 300cc, voor het opvullen.

Maar ik liet hem de foto;s zien, en toen wist hij niet wat hij moest zeggen. Hij zei, dat de foto's waarschijnlijk van de week na de operatie waren,

en dat ze dan nog lekker hoog zaten, maar na verloop van tijd zouden die tepels ook zakken en gaan hangen. En dan zou ik spijt krijgen.

Hij liet mij toen een foto zien van een borstlift, vergelijkbaar met mijn borsten,volgens hem. Maar die borsten op de foto, waren echt zware hangborsten

en ik zei dat ik het totaal niet vond lijken op die van mij. Toen kwam de prijs, borstlift 3600 en borstlift met

prothesen 5000 euro!!!!!!!!!!!!!! Nou ik schrok echt van de prijs, aangezien op hun eigen site de max.prijs 4450 of zoiets is. En dan zeggen ze dat

dat voor hele complexe uitgezakte borsten is.

Hij nam wel de tijd en was wel vriendelijk, want ik las zoveel negatieve dingen, dat ik me helemaal aan het voorbereiden was op het gesprek.

Ik had ook al een afspraak gemaakt met Dr.Plovier, maar aangezien hij deze week op vakantie ging, kon ik pas 20 mei bij hem terecht.

Ik ben echt benieuwd wat zijn mening is, aangezien ik echt een heel goed gevoel bij hem heb, ondanks dat ik hem niet heb gesproken.

Maar ik lees echt alleen maar goede dingen over hem.

Mijn zus heeft namelijk ook een borstlift met prothesen onlangs gehad en haar mening was, dat als het zonder lift kan, dat ik dat moet doen.

Haar borsten waren namelijk heel klein en uitgezakt en zij had helemaal niets meer. Dus zij heeft siliconen van Mentor, hoog profiel, 400 cc.

Ze is wel geschrokken van de littekens. En daarom twijfel ik heel erg. Die littekens. Ik kan nergens foto's vinden, na een jaar of 2. Zodat ik een idee

heb hoe zichtbaar het blijft.

Ik weet dus niet wat een beetje gangbare prijzen zijn voor borstlift incl siliconen. Ik zat echt met die prijs van een vergroting in mijn hoofd,

dus dat vond ik meevallen. Maar bij Beaucare kan je bij wijze van, 2 borstvergrotingen bijna krijgen, voor de prijs van 1 borstlift met siliconen.

En of iemand mij meer kan vertellen over de littekens.

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben zelf ook bij beaucare gweest en geholpen door dr.plovier!

Ik zou ook gewoon eens bij hem gaan kijken idd ! Kijken wat hij ervan zegt..

Als je zonder lift kunt, zou ik het zeker doen!

De littekens die je ervan over houdt, zijn idd best veel!!

Maar het is ook zonde om er prothesen in te laten stoppen zonder lift,

en dan geen mooi resultaat te krijgen...

dus wacht ff je consult af bij dr.plovier, kijken of hij wat anders zegt..

heb je misschien ook een foto?

Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarah,

Ik heb begin maart een borstlift met protheses gehad.

Beetje hetzelfde verhaal als jou. Ik had na mijn zwangerschappen ook nog steeds 75D. In mijn kleding/bh zag het er allemaal nog prima uit, maar zodra ik mijn bh uitdeed kon ik wel janken.

Het waren geen theezakjes maar twee leeg gelopen ballonnen :( Inderdaad zoals bij jou, zonder vulling...

Ik ben toen naar de Bergman Kliniek gegaan voor consult. Zij adviseerde mij een borstlift.

Dit doordat ik niet veel grotere borsten wilde, maar wel weer mooie volle stevige borsten.

Het zou wel zonder lift kunnen, maar dan had er heel veel cc ingemoeten. En ik wou echt niet veel groter dan een E. En mijn voorkeur ging er naar uit dat mijn borsten er wel natuurlijk uit zouden zien na de operatie. Ook verwachtte ze dat mijn borsten met heel veel cc hoogstwaarschijnlijk weer zouden gaan hangen.

Ik heb een borstlift met ankermethode en 340 cc gekregen. Ze heeft plaatsing dual plane gedaan, en ben er helemaal happy mee :)

Tuurlijk je hebt wel meer littekens, en ja dat vind ik ontzettend jammer!!

En het is ook pijnlijk als je soms op het forum leest dat littekens zo lelijk zijn. Maar weet je het kan mij niet 'meer' schelen, want in mijn kleding/bikini's en bh's ziet het er prachtig uit!

En met ong 1,5 jaar moet je er echt met je neus bovenop, wil je ze nog kunnen zien :18:

Het is idd wel veel geld :(

Bij twijfel zou ik als ik jou was bij meerdere klinieken op consult gaan, en je goed laten informeren. Je kan trouwens ook een borstlift met prothese met de lollymethode krijgen he, dan heb je nog minder litteken. Helaas kon dit bij mij niet ....

Sterkte ermee!

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Sarah,

Als het kan dan zou ik voor een vergroting zonder lift kiezen, maar als je dan megaveel cc's nodig hebt of je tepels komen te laag te staan dan is een lift mooier vind ik. Ik zou ff een consult plannen zodat een pc er zijn oordeel over kan geven, en misschien nog eens second opinion ook. Ik heb zelf een lift laten doen gelijk met een vergroting, maar ik kon niet anders, ik had echt heel erg theezakjes, en mijn tepels stonden helemaal onderaan en wezen naar beneden. Ik ben heel tevreden met mijn lift en de littekens beginnen nu echt heel mooi te verbleken, ik ben nu 7 maanden po. Foto's van mijn lift kan je in de galerij zien.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je..voor een arts is het makkelijk praten..doe maar een lift...

zou daar pas echt aan beginnen als het echt niet anders kan,dat ze dus enorm hangen,en bv je tepels heel ver neer beneden hangen.

Anders is een borstlift echt overbodig en zonde.

Dat kan altyd nog.

Jammer dat je geen foto hebt,dan kunnen we ook even meekijken hoe het er echt uitziet.

Ik ben zelf 41,en had ook een lege c en dat werd goed opgevuld,en van hang is absoluut geen sprake,en heb ze nu al anderhalf jaar!

En idd de prijs is ook niet mis van een lift....:wacko:

En nog 1 voordeel van enkel een bv,bij mij zie je de littekens niet meer nu!Helemaal weg!:101:

Zou zkr naar een andere arts gaan voor een consult.

gr Vlinder xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sarah,

Lastig he?! Vond ik namelijk ook...ik heb 31 maart 560cc gekregen omdat ik liever geen lift wilde. Later nog heel even getwijveld hoor of ik niet toch voor een lift had moeten gaan...maaaaaar nu helemaal happy met me boobies..bekijk anders eens mijn foto's ;-)

succes met de beslissing :116: liefs Audje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben zelf ook bij beaucare gweest en geholpen door dr.plovier!

Ik zou ook gewoon eens bij hem gaan kijken idd ! Kijken wat hij ervan zegt..

Als je zonder lift kunt, zou ik het zeker doen!

De littekens die je ervan over houdt, zijn idd best veel!!

Maar het is ook zonde om er prothesen in te laten stoppen zonder lift,

en dan geen mooi resultaat te krijgen...

dus wacht ff je consult af bij dr.plovier, kijken of hij wat anders zegt..

heb je misschien ook een foto?

Succes :116:

Hoi,

Ja inderdaad ik wacht nog het gesprek af met Plovier, dan weet ik het zeker.

Zie alleen tegen die lange rit op naar Brussel. Maar ja....je moet er wat voor over hebben.

Gr.Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarah,

Ik heb begin maart een borstlift met protheses gehad.

Beetje hetzelfde verhaal als jou. Ik had na mijn zwangerschappen ook nog steeds 75D. In mijn kleding/bh zag het er allemaal nog prima uit, maar zodra ik mijn bh uitdeed kon ik wel janken.

Het waren geen theezakjes maar twee leeg gelopen ballonnen :( Inderdaad zoals bij jou, zonder vulling...

Ik ben toen naar de Bergman Kliniek gegaan voor consult. Zij adviseerde mij een borstlift.

Dit doordat ik niet veel grotere borsten wilde, maar wel weer mooie volle stevige borsten.

Het zou wel zonder lift kunnen, maar dan had er heel veel cc ingemoeten. En ik wou echt niet veel groter dan een E. En mijn voorkeur ging er naar uit dat mijn borsten er wel natuurlijk uit zouden zien na de operatie. Ook verwachtte ze dat mijn borsten met heel veel cc hoogstwaarschijnlijk weer zouden gaan hangen.

Ik heb een borstlift met ankermethode en 340 cc gekregen. Ze heeft plaatsing dual plane gedaan, en ben er helemaal happy mee :)

Tuurlijk je hebt wel meer littekens, en ja dat vind ik ontzettend jammer!!

En het is ook pijnlijk als je soms op het forum leest dat littekens zo lelijk zijn. Maar weet je het kan mij niet 'meer' schelen, want in mijn kleding/bikini's en bh's ziet het er prachtig uit!

En met ong 1,5 jaar moet je er echt met je neus bovenop, wil je ze nog kunnen zien :18:

Het is idd wel veel geld :(

Bij twijfel zou ik als ik jou was bij meerdere klinieken op consult gaan, en je goed laten informeren. Je kan trouwens ook een borstlift met prothese met de lollymethode krijgen he, dan heb je nog minder litteken. Helaas kon dit bij mij niet ....

Sterkte ermee!

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Xanaa,

Wat leuk voor je, dat je eindelijk je nieuwe boobies hebt. Bij mij is het inderdaad ook zo.

Met BH zijn ze goed, maar zonder BH is het n iet zo dat ze naar beneden wijzen. Maar ik vind het

gewoon niet mooi. Het maakt me onzeker, vooral natuurlijk als je intiem bent met je partner. Hij zegt

er niets over, maar hij is van mening dat als ik er mee zit, moet ik er iets aan doen.

Bij mij had de pc het over max 300 cc en die lollypop methode.( litteken rondom de tepel en een rechte streep

naar beneden toch?)

Ik zal even zsm een foto maken, dan kan je het beter beoordelen.

Maar ik kan jou album niet openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit je zus trouwens ook op het forum? Hoe lang is het geleden dat zij geopereerd is?

Nee zij zit niet op het forum. Zij woont sinds een tijd in het buitenland en heeft haar operatie daar laten doen.

Er waren wat complicaties bij haar, haar ene borst ziet er goed uit en de andere niet zo. Daar was minder vocht na de operatie onttrokken of iets dergelijks en daarna was het een hele opening in de borstplooi. Ik heb ze nog steeds niet gezien. Maar zij heeft het ergens in februari dit jaar laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Sarah,

Als het kan dan zou ik voor een vergroting zonder lift kiezen, maar als je dan megaveel cc's nodig hebt of je tepels komen te laag te staan dan is een lift mooier vind ik. Ik zou ff een consult plannen zodat een pc er zijn oordeel over kan geven, en misschien nog eens second opinion ook. Ik heb zelf een lift laten doen gelijk met een vergroting, maar ik kon niet anders, ik had echt heel erg theezakjes, en mijn tepels stonden helemaal onderaan en wezen naar beneden. Ik ben heel tevreden met mijn lift en de littekens beginnen nu echt heel mooi te verbleken, ik ben nu 7 maanden po. Foto's van mijn lift kan je in de galerij zien.

Groetjes van Ingrid.

Hoi,

Nee ik wil geen grotere borsten, maar voller. Dus om dan voor veel cc's te gaan, wil ik ook niet. Ik ga ook denk ik naar andere pc's. Nee die van mij wijzen niet naar beneden, hij had het over een lollypop methode dacht ik. Dus rondom de tepel en streep naar beneden. Maar ik kan jouw foto's niet bekijken. Wachtwoord nodig.

Wel fijn dat je huid snel aan het genezen is. Daar ben ik benieuwd naar, de genezing en littekenvorming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sarah,

Lastig he?! Vond ik namelijk ook...ik heb 31 maart 560cc gekregen omdat ik liever geen lift wilde. Later nog heel even getwijveld hoor of ik niet toch voor een lift had moeten gaan...maaaaaar nu helemaal happy met me boobies..bekijk anders eens mijn foto's ;-)

succes met de beslissing :116: liefs Audje

Ben benieuwd hoe dat er uitziet. Kan je foto's niet openen. Wachtwoord is vereist. Ik zit echt steeds in een soort achtbaan van gedachtes. Je bent bang dat je de verkeerde keuze maakt. Ik ben ook klein, en hele grote borsten zouden niet in verhouding zijn met mijn postuur en lengte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** In de galerij hier op het forum kan je alles zien zonder wachtwoord. Je ziet onder mijn naam een foto van mij in nachtkleedje, en daaronder 3 symbooltjes, als je die met het boompje pakt dan komt je automatisch bij mijn foto's uit. Ik heb ook de lollypop-methode gehad trouwens.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarah,

Ja bij mij was het ook niet zo dat ze naar beneden wezen. Mijn borsten waren nog wel groot maar helemaal leeg en plat. In de galerij kan je foto's zien van 3 borstliften. Ingrid heeft inderdaad de lollymethode, haar littekens zie je nu al bijna niet meer. Ik moet het nog even tijd geven, t is bij mij net 2 mnd geleden. Maar ik zie het steeds beter en mooier worden :)

Wat jammer voor je zus dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb een dikke antibioticakuur gekregen na de borstlift ivm infecties etc....

Gelukkig hoef je nog niks te beslissen en kan je nog goed informatie inwinnen. Gewoon heel veel vragen en topics lezen op het forum hihi...

Ben wel heel benieuwd hoe het uiteindelijk bij je zal verlopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sarah,

Hier precies hetzelfde wat ik me afvraag! Ook bijna 30, mama van 2 kids. Inmiddels zit ik een stuk onder mijn gewicht dan voor de zwangerschappen en dat doet mijn borsten ook niet veel goeds. Ik heb ook dat de tepels niet naar beneden wijzen, maar wel dat ze erg plat zijn. Zou het liefst alleen een vergroting willen, maar wil natuurlijk ook wel een mooi resultaat. Wanneer heb jij je intake bij Dr. Plovier?

Groet Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hoi Sarah,

Ik heb begin maart een borstlift met protheses gehad.

Beetje hetzelfde verhaal als jou. Ik had na mijn zwangerschappen ook nog steeds 75D. In mijn kleding/bh zag het er allemaal nog prima uit, maar zodra ik mijn bh uitdeed kon ik wel janken.

Het waren geen theezakjes maar twee leeg gelopen ballonnen sad.gif Inderdaad zoals bij jou, zonder vulling...

Ik ben toen naar de Bergman Kliniek gegaan voor consult. Zij adviseerde mij een borstlift.

Dit doordat ik niet veel grotere borsten wilde, maar wel weer mooie volle stevige borsten.

Het zou wel zonder lift kunnen, maar dan had er heel veel cc ingemoeten. En ik wou echt niet veel groter dan een E. En mijn voorkeur ging er naar uit dat mijn borsten er wel natuurlijk uit zouden zien na de operatie. Ook verwachtte ze dat mijn borsten met heel veel cc hoogstwaarschijnlijk weer zouden gaan hangen.

Ik heb een borstlift met ankermethode en 340 cc gekregen. Ze heeft plaatsing dual plane gedaan, en ben er helemaal happy mee smile.gif

Tuurlijk je hebt wel meer littekens, en ja dat vind ik ontzettend jammer!!

En het is ook pijnlijk als je soms op het forum leest dat littekens zo lelijk zijn. Maar weet je het kan mij niet 'meer' schelen, want in mijn kleding/bikini's en bh's ziet het er prachtig uit!

En met ong 1,5 jaar moet je er echt met je neus bovenop, wil je ze nog kunnen zien :18:

Het is idd wel veel geld sad.gif

Bij twijfel zou ik als ik jou was bij meerdere klinieken op consult gaan, en je goed laten informeren. Je kan trouwens ook een borstlift met prothese met de lollymethode krijgen he, dan heb je nog minder litteken. Helaas kon dit bij mij niet ....

Sterkte ermee!

Liefs Xanaa

Hoi Xanaa,

Ik heb net zo'n zelfde operatie gehad als jij bij de Bergman. Zou ik het ww van jouw fotoalbum mogen? Ik ben zo benieuwd hoe het is geworden. Ik vind die littekens jammer maar geen drama denk ik. Uitgezakte borsten is lelijker dan een paar streepjes toch?

gr.Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.