Ga naar inhoud

monroe : 1 juni 2011 : Dr. Vanstraelen : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

Bedankt voor de vele foto's, informatie en operatieverslagen!! Ik heb al enorm veel gehad aan deze site maar ben verder nog in ontdekkingsfase naar de werking ervan...

Groetjes

Monroe

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi...

Welkom hier

heb je topic naar de operatieverslagen borstvergroting verhuisd aangezien je al een datum hebt!

Ben je al op consult geweest?

Op welke cupmaat wil je komen en welke kliniek ga je?

Spannend allemaal he!

Gelukkig hoef je niet meer zo heel lang te wachten

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Monroe.,

Ik ben ook in Wilrijk geopereerd, in het St-Augustinus. Wel door een andere pc (Dr. Jo Vanoorbeek). Succes met je bv, weet je al welk profiel en de plaats enzo?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi...

Welkom hier

heb je topic naar de operatieverslagen borstvergroting verhuisd aangezien je al een datum hebt!

Ben je al op consult geweest?

Op welke cupmaat wil je komen en welke kliniek ga je?

Spannend allemaal he!

Gelukkig hoef je niet meer zo heel lang te wachten

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben inderdaad al op consul geweest en heb toen verschillende pasprotheses geprobeerd maar vind het verschrikkelijk moeilijk om het juiste aantal cc te kiezen. Ik heb hier ook al veel gelezen en gekeken en er is echt geen vergelijking te maken van vergroting met hoeveel cc's ? PC heeft me verteld dat de dag zelf nog altijd het aantal cc kan gekozen worden. Ik heb wel aangegeven dat ik wel goed en krachtig wil vergroten :141: We zouden ronde prothesen gebruiken, geplaatst achter de borstspier via de borstplooi, waarschijnlijk dus 300 of 325 cc.

Ik vond jouw BV heel mooi maar net iets te groot voor mij. Welke maat heb jij juist 75? D? E?

Knuffel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja t is allemaal lastig he die cc's.. Het is wel zo dat een passessie enorm vertekent..

Dus ik zou altijd voor wat meer cc gaan! Achter de spier of dual plane verlies je nog eens 40cc..

En t went allemaal zo snel..

Ik heb nu een e, al zou je t niet zeggen!

Succes met alles

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid,

Dr. Vanstraelen heeft zijn praktijk vlak bij St-Augustinus en opereert in Middelheim maar de BV doet hij gewoon in zijn privépraktijk. Ik had een goede referentie van hem en ben daarom naar hem gestapt. We zouden ronde prothesen gebruiken, geplaatst achter de borstspier via de borstplooi, waarschijnlijk 300 of 325 cc. Ik twijfel alleen nog over het aantal cc. Ik probeer vergelijkbare foto's te vinden maar weet niet of me dit vooruit gaat helpen. Er zit geen logica in vergroting tov gebruikt aantal cc vind ik.

Welke maten heb jij ?

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom en inderdaad dit is echt een supersite.

Ik heb mijn bv ook 1 juni alleen bij de Bergman kliniek in Den Haag. Kan niet wachten ben zo ongeduldig :-)

Gr Fleur

Hallo Fleur, dat wordt samen aftellen dan hé :43: . Ik kijk er ook naar uit. Heb al heel lang complexen over mijn kleine boezem en heb eindelijk de stap durven zetten. Nu kan het niet snel genoeg gaan.

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja t is allemaal lastig he die cc's.. Het is wel zo dat een passessie enorm vertekent..

Dus ik zou altijd voor wat meer cc gaan! Achter de spier of dual plane verlies je nog eens 40cc..

En t went allemaal zo snel..

Ik heb nu een e, al zou je t niet zeggen!

Succes met alles

liefss

Liefste mii18, bedankt voor de tip ! Kan nog wat verder zoeken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monroe,

Spannend he zo'n consult. En die twijfels over de cc's heel herkenbaar. Maar als je twijfelt over 300 of 325 zou ik voor de grootste gaan. Je went zo snel aan je borsten en 25 cc is niet veel verschil.

En pasprothese geven vind ik een vertekend beeld.

En vergelijken met anderen borsten van 300 of 325 cc is zo moeilijk omdat het ook afhankelijk is hoe de natuurlijke situatie is.

Maar goed nu kun je lekker aftellen naar 1 juni!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid,

Dr. Vanstraelen heeft zijn praktijk vlak bij St-Augustinus en opereert in Middelheim maar de BV doet hij gewoon in zijn privépraktijk. Ik had een goede referentie van hem en ben daarom naar hem gestapt. We zouden ronde prothesen gebruiken, geplaatst achter de borstspier via de borstplooi, waarschijnlijk 300 of 325 cc. Ik twijfel alleen nog over het aantal cc. Ik probeer vergelijkbare foto's te vinden maar weet niet of me dit vooruit gaat helpen. Er zit geen logica in vergroting tov gebruikt aantal cc vind ik.

Welke maten heb jij ?

Knuffel

*** Aha, dat wist ik niet, ik ging ervan uit dat hij ook in het St-Augustinus opereerde. Ikzelf heb een borstlift gehad met 450 cc prothese high profile en zit daarmee nu op een 80E. Je kunt mijn foto zien in de galerij. Ja, die cc's zijn lastig he. Ik wilde eigenlijk eerst 350 cc, maar las hier ook dat die pasprothesen een vertekend beeld gaven, en heb toen op t volgend consult toch ook nog de 400 cc en 450 gepast. Ik heb besloten om minimaal voor 400 cc te gaan, en aan de pc overgelaten om evt. tijdens de operatie te beslissen om toch die 450 te nemen. En dat heeft hij gedaan omdat hij het toch heel goed bij mijn postuur vond passen. Nou, ik ben er heel erg blij mee dat die dat heeft gedaan! Ik had foto's laten zien dus hij wist wat ik voor ogen had. Overigens heb ik gelijk een buikwandcorrectie gehad ook, dus een mommy-makeover zoals ze noemen. Ben echt supertevreden!

Succes met het toeleven naar je operatie!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo ladies,

Ik heb jullie advies nodig. :unsure: Ik ben nu 12 dagen na BVG. Ik heb pijn gehad maar de pc zei dat dit normaal was omdat mijn huid erg aant rekken is. Deze pijn werd steeds minder en minder tot dag 10. Dan ben ik wat actiever beginnen zijn en sinds dan heb ik enorme pijnscheuten. Ik maak me ongerust of is dit normaal? Ik moet morgen terug gaan werken en ben bang dat ik teveel pijn ga hebben.

Alvast bedankt voor jullie reactie !!!

Monroe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fleur,

Inderdaad een beetje licht huishoudelijk werk gedaan, naar de winkel, met ons dochtertje naar de dansles, enz. Zij was heel hangerig omdat ik haar vorige week toch wat minder aandacht heb kunnen schenken.

Neem jij nog altijd pijnstillers? Ik was hier mee gestopt... ben niet zo een pillenman. Misschien is dat te vroeg?

Groetjes,

Monroe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dingen die je opnoemt doe ik ook, dat moet geen problemen geven. Niets zwaars tillen of zwaar huishouden hè, twee weken lijkt best wat maar de prothese hebben echt nog langer nodig om in te kapselen enzo. Ik zet het voor mezelf ook maar even neer :-) vergeet soms ook even dat ik gewoon nog rustig aan moet doen.

Lijkt me niet dat je te vroeg bent gestopt, ik had Tramadol gekregen en van het weekend nog gebruikt. Meer voor mijn rug, door op mijn rug te slapen krijg ik er zo`n last van. Ik had er zaterdagavond 1 genomen voor de nacht, hoopte er beter door te slapen. Nou niet dus, dus ben er nu ook maar mee gestopt.

Heb je nog erg pijn? Anders zou ik wel even de kliniek bellen. Ik zie dat je weer bent werken, hoop dat het goed gaat meid.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Fleur,

Ik heb vandaag contact gehad met PC en hij zegt dat de zenuwuiteinden beginnen met herstel en dat dit een branderig gevoel kan geven. Hij vind het niet nodig om terug op consultatie te gaan. EN raar maar waar, voel me precies beter nu! :64: Ik ga toch nog tot het weekend wat Brufen of Dafalgan slikken hoor. Nog 2 daagjes en we kunnen terug wat relaxen, kijk er naar uit.

Ik wens je alleszins een heel goede en fijne nachtrust toe !!

Vele groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.