Ga naar inhoud

Vertellen aan vriendinnen of niet??


Aanbevolen berichten

Hallo meiden !

Binnen een goeie drie weekjes is het eindelijk aan mij :1bouncingboobs: woehoew !!

Ik ben er IEDER MOMENT VAN DE DAG mee bezig, en zou er zo graag eens van praten met mijn (vier) vriendinnen van mijn klas.

Eigenlijk had ik me voorgenomen om het niét te zeggen, en dan gewoon achteraf eerlijk te zijn als ze het me vroegen

(want wie weet merken ze het niet eens he)

Nu ben ik wel bang dat ze het tóch gaan zien achteraf en dat het dus geen nut heeft om het nu de hele tijd te verzwijgen...

(één van hen weet namelijk al dat ik met een serieus borstencomplex zit)

(is ook vervelend om dan smoesjes te verzinnen enzo)

Ik ken die meisjes echter slechts van september en ben ergens bang voor negatieve reacties ...

(zo van : "dat had ik nu toch echt niet verwacht hoor van jou, Hanne..." ofzo )

We komen wel echt goed overeen, het zijn echt lieve meiden, maar ze zijn zo een beetje alternatief,

en ik weet nu eenmaal al dat ze plastische chirurgie maar niks vinden... (heb ik al een paar keer zo opgevangen in onze gesprekken)

En ik wéét dat ik me er niets van moet aantrekken als ze slecht reageren, dat het dan geen echte vriendinnen zijn enzo;...

Maar ik weet ook dat ze me niet zomaar gaan laten vallen, we zijn een goeie groep. Ik ben gewoon bang dat ze me anders gaan bekijken...

Hoe hebben jullie dit aangepakt???

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verteld maarja bvk is net weer wat anders dan bv he..

Ik denk dat je het je vriendinnen wel kan vertellen, als je zelf voelt dat de vriendschap goed zit dan kan je het toch vertellen?

Je zenuwen en spanningen kan je dan met hun delen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt vr je mening Lianne!

Kdenk wel dat je gelijk hebt, maar ik zou niet willen dat ik achteraf denk:

"had ik het nou maar gewoon niet verteld..."

bv als ze toch nx zouden merken.. maar ja das bijna onmogelijk zeker da ze niks merken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanneke,

Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Zit je te twijfelen om het toch niet te doen terwijl je wel zou willen.. gewoon voor je houden..

Maar langs de andere kant.. als vriendinnen daarna raar gaan doen.. dan weet je wel waar je aan toen bent!

Successss :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!!

Ik zat een beetje met hetzelfde probleem! Dacht steeds: zal ik het wel of niet vertellen??

Uiteindelijk heb ik het alleen aan mn beste vriendin verteld, en aan de rest niet.

Achteraf ben ik hier blij om, ik heb geen zin in starende blikken de hele tijd (en die krijg je!!).

Mijn vriendin die het weet, die kijkt ook steeds even naar mn boobs. Ze zegt dan ook sorry hoor, maar het

gaat automatisch hahahaha. Van haar vind ik het niet erg, maar ben echt heel blij dat ik niets heb verteld aan de

rest van mijn vrienden.

Het valt ze niet op nu, of ze durven er niets van te zeggen ;)

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

ik heb dat ook aan niemand verteld !

gewoon vanaf nu je BH steeds wat meer opvullen !

en na de Bv niet onmiddellijk met je borsten te koop lopen maar wat hoger gesloten losse truitjes dragen ! en tegen de zomervakantie kan je er dan lekker mee pronken !

succes met je beslissing ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

ik heb dat ook aan niemand verteld !

gewoon vanaf nu je BH steeds wat meer opvullen !

en na de Bv niet onmiddellijk met je borsten te koop lopen maar wat hoger gesloten losse truitjes dragen ! en tegen de zomervakantie kan je er dan lekker mee pronken !

succes met je beslissing ,

anne

Ja maar dat opvullen is ook nie alles he !

Ik loop nu rond met van die kipfiletjes in mijn beha die ik vastmaak met plakband want anders (en nu nog) schieten ze er soms gewoon uit, dat is pas gênant !! :P

En zelf mét het opvullen krijg ik nog geen grote cup tevoorschijn, ik kan het gewoon niet goed denk ik :P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ook hier zat ik een beetje mee! Maar ook net als jou wisten een paar meiden dat ik niet blij was met mijn borsten (toen kende ik ze ook een jaar) uiteindelijk wisten alleen mijn beste vriendinnen het en ze reageerde heel goed!!

Nu weet alleen heel de klas het omdat het toch wel opvalt hihi maar dat is anders ;)

Ik voelde me er goed bij om het te vertellen dus alleen doen wat goed voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hanneke,

ik heb het wel aan vriendinnen verteld maar niet aan de rest van mijn familie. Alleen mijn ouders en schoonfamilie weet het.

En mijn vriendinnen reageerden positief!!

Veel succes...En denk eraan het is jouw keuze zij hoeven het niet goed te vinden zolang jij je er maar goed bij voelt!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden !!

@ Marisjuh:

Hoe reageerde de rest van de klas daar dan op?

Want net zoals mij ben je ook wel nog piepjong he, (dan bedoel ik nog maar NET oud genoeg om een BV te kunnen doen)

en ik denk wel dat het een groot verschil uitmaakt hoor, als je het tegen je vriendinnen van 18 of tegen je vriendinnen van 28/38 moet zeggen, snap je !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke,

Ik ben zelf ook nog student, en zat er ook mee om het wel of niet te vertellen. Ik heb het toen eerst tegen 2 vriendinnen in de klas verteld, en die reageerden zó positief!

Toen had ik het geluk dat een week later het onderwerp ´borsten´ ter sprake kwam, wat mij een mooie opening gaf. Ik heb het toen verteld, wel een beetje zo van "nou euhhh...ik...ik heb eigenlijk niet echt borsten, dus heb ik maar besloten om een borstvergroting te laten doen..."

Waarop ik van twee andere meiden (van wie ik het ECHT niet verwacht had) de reactie kreeg: "ohhh wat gaaf, dat wil ik eigenlijk ook!".

Maar ieder mens is anders, ik ben een echte flapuit en het interesseert me niet zoveel wat anderen ergens van vinden, maar ik kan me voorstellen dat als je dat niet hebt het een gevoeliger onderwerp is. Ik denk wel dat het voor jezelf fijn is om het tegen één of twee te vertellen, dan kun je je zenuwen enzo ook een beetje ventileren.

En bedenk: je zit maar een jaar of vier bij ze in de klas,en je borsten heb je nog heeeeel lang.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nou ze hebben nooit iets aan me gevraagt maar hebben wel achterom mn rug zitten rondvragen, zelfs een goeide vriendin hadden ze gesms't of ik iets had laten doen...

Maar na een weekje was het weg en ik heb nooit iets gehoord en ze zijn ook nooit naar me toe gekomen wat i wel jammer vind want dan had ik het gewoon eerlijk verteld ^_^

Ik heb me er vrij weinig van aangetrokken, zelf kwam ik erachter dat ze het ook wel wilde doen... kortom jaloers denk ik? :blush:

Maar het klopt wel hihi je boobies zijn voor lang en met die meiden maar even :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je topic even verhuisd :D

Ik zou je zelf er ook lekker niks van aantrekken wat ze er dan ook van zeggen!!

Die bv doe je echt voor jezelf toch?

Ik zou het gewoon vertellen en de mensen die stom reageren, weet je gelijk wat je er aan hebt !!

Succes meis :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Bij deze wou ik jullie laten weten dat ik het vandaag aan mijn vriendinnen verteld heb.

Ik had het er wel moeilijk mee, maar de reacties waren allemaal positief.

Nu is er echt een heleboel stress van mijn schouders gevallen hoor ! Hoef ik tenminste niet meer geheim te doen enzo..

Dus kan ik het iedereen aanraden die twijfelt :)

liefs ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi Hanneke,

Ik heb het ook direct aan mijn vriendinnen verteld hoor! Ook positieve reacties. Ik had er zelf totaal geen moeite mee het te vertellen, ben een ontzettend open persoon en het interesseerde mij echt niks wat anderen ervan vonden.

Maar het is fijn als mensen je kunnen steunen in de week na je operatie, want dan kan je vrij weinig zelf :)

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn zeg :D !!!!

Hihi ik was ook zo zenuwachtig toen ik het ging vertellen, en heb er 2 afspraken over gedaan voordat het eruit kwam..

Maar goed het is natuurlijk jou keus, en als ze een echte vriendin van je zijn dan steunen ze je, en dat doen ze gelukkig ook !

Nou weer een last van je schouder afgevallen, gelukkig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je positieve reacties hebt gekregen, zeker omdat je zo zenuwachtig was!

Supergoed dat je het verteld hebt, nu kun je het tenminste erover hebben met je vriendinnen.

Nu op naar de operatie hè! Had je al een datum?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je positieve reacties hebt gekregen, zeker omdat je zo zenuwachtig was!

Supergoed dat je het verteld hebt, nu kun je het tenminste erover hebben met je vriendinnen.

Nu op naar de operatie hè! Had je al een datum?

xx

Ja ik ben echt super opgelucht !

Jaja, 1 j uni ! Nog 13 daagjes!! ^^ x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb me daar echt druk omgemaakt. Ineens had ik de beslissing genomen mijn vriendinnen te bellen. Tot mijn grote verbazing heeft iedereen positief gereageer en toen kwam ik er ook achter dat veel meer meiden daarover nadenken! Ik heb het alleen aan mijn vriendinnen verteld en aan mensen die het aan me vroegen. En tot nu toe zegt iedereen: Als jij je daardoor beter voelt is het toch prima?! Ik heb me dus meer zorgen gemaakt dan de bedoeling was!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb me daar echt druk omgemaakt. Ineens had ik de beslissing genomen mijn vriendinnen te bellen. Tot mijn grote verbazing heeft iedereen positief gereageer en toen kwam ik er ook achter dat veel meer meiden daarover nadenken! Ik heb het alleen aan mijn vriendinnen verteld en aan mensen die het aan me vroegen. En tot nu toe zegt iedereen: Als jij je daardoor beter voelt is het toch prima?! Ik heb me dus meer zorgen gemaakt dan de bedoeling was!

xx

Haha, ben toch blij dat ik de enige niet ben die er zo over mee in zat ! :P

Leuk he als ze positief reageren :)

Nu ja, niet iederéén zal positief reageren natuurlijk, maar als je beste vrienden en familie achter je staan,

maakt de rest niet zoveel meer uit vind ik ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ben toch blij dat ik de enige niet ben die er zo over mee in zat ! :P

Leuk he als ze positief reageren :)

Nu ja, niet iederéén zal positief reageren natuurlijk, maar als je beste vrienden en familie achter je staan,

maakt de rest niet zoveel meer uit vind ik ;) x

Haha ja dat is waar! Ik hoorde laatst dat iemand het over ene Nicole had die haar borsten had laten vergroten. Die heb ik ook meteen aangesproken dat hij wel even het lef mocht hebben om het te zeggen als ik erbij zat! Maar ook hij reageerde heel positief :P.. Tot nu toe geen rare reacties, maar het maakt ook allemaal niet uit! Ik heb dikke tieten en ben er blij mee :P.. ze roddelen ook over je als je het meisje bent die een ketting om moet om te weten wat voor en achter is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.