Ga naar inhoud

Stress voor de BV


Aanbevolen berichten

Ladies..

Ik zit echt met een probleempje en heb jullie hulp nodig.. (wel echt eerlijk en oprecht)

Mijn bv is over 7 dagen, op 16 mei. Word geopereerd door dr Plovier in Belgie.

En ik vraag me dus af of het allemaal gevoelsmatig is, of dat het echt zo is, en zoja wat ik eraan moet doen?!

Ik heb namelijk het gevoel alsof -nu de datum nadert- alles zo moeizaam gaat en het allemaal zo stressvol is. Hierdoor heb ik het gevoel alsof ik niet echt kan genieten van mijn vooruitzicht.

Sommige dames hebben het op de chat al vernomen maar ik zal het even uitleggen wat er dan zo stressvol is geweest..

Het weekend voor mijn bv wilden mijn vriend en ik al in Belgie zijn. Zodat ik zonder de kinderen me rustig kon voorbereiden op de ingreep van maandag. Toen we dus oppas wilden regelen bleek dat dat weekend mijn schoonouders zoveel jaar getrouwd zijn en het graag met een etentje wilden vieren. Dilemma dus wat veel stress veroorzaakte; "wat zal mijn vriend doen; zou die voor mij kiezen of zou die me laten zitten". Heel veel stress daardoor. Zelfs aan gedacht de relatie te verbreken omdat ik het gewoon zat was. Uiteindelijk heeft ie ervoor gekozen om ons weekend door te laten gaan.

Maar alsnog een oppas probleem. Mijn vader zou wel kunnen, maar dan nog baal ik ervan dat dit niet veel eerder geregeld is. Ik neem mijn vriend kwalijk dat hy vergeten is vd trouwdag. Ik neem hem kwalijk dat hy zo passief is en alles aan mij overlaat. Ik neem hem kwalijk dat hy niet meer voor mij zorgt en ik steeds voor iedereen moet zorgen.. Ik wil gewoon deze week nog kunnen genieten. Maar hoe doe ik dat? Wat is daarvoor nodig? Ik moet nog hotel boeken, een auto huren.. zucht.. En dat allemaal een week van te voren. Ik vraag me af; hebben jullie ook zoveel stress ervaren? Stel ik me aan? Moet ik het relativeren? Hoe moet ik me opstellen? Wat is de juiste houding? Hoe gaat zo'n weekje vóór de Bv er eigenlijk aan toe bij jullie?

Ik hoop dat ik eerlijke antwoorden krijg.. en door mijn 'verhaal' te vergelijken met die van jullie, ik dan misschien wel het gevoel krijg dat het niet eens zo slecht is allemaal. Want ik zit er echt ff doorheen nu... en ik wil echt kunnen genieten maar weet niet hoe..

Kusjes

Latina :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die stress op dit moment heel normaal is. Je word toch geopereerd en dat is toch niet niks. Misschien reageer je daarom nu even iets heftiger op dingen die niet lekker lopen en zie je het even niet meer zitten.

En mannen die zijn gewoon mannen :21:... ik kan die van mij ook wel eens achter het behang plakken :6:

Maar als hij dat weekend voor jou heeft gekozen zit het wel goed toch. Ik zou wel snel dat hotel en oppas gaan regelen als ik jou was dat zal je al een stuk meer rust geven voor jou grote dag.

Heel veel succes en sterkte de komende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind niet dat je je aansteld hoor! Het is ook heel wat allemaal wat er geregeld en gedaan moet worden he in zo'n laatste week en dan moet je het in je eentje doen ook nog dus vind het niet gek! Denk ook niet dat je de enige bent met zo'n laatste stressweek!

Ik zou in ieder geval proberen alvast het hotel te boeken en de auto te huren, dan heb je dat alvast gehad een zorg minder dus :) en dan de kleinere dingen snel proberen te regelen zodat je die laatste daagjes voor je weekend toch nog even van die vooruitzichten kan genieten ^_^

En met je vriend.. ik zou me nu vooral even richten op het feit dat hij ervoor gekozen heeft jullie weekendje door te laten gaan! Hij had het ook af kunnen blazen en dat heeft ie niet gedaan dus dat zegt dan ook wel weer wat toch? :)

Zelf heb ik (gelukkig) die stress niet gehad maar begrijp je wel helemaal hoor! :116: Ik had wel even dat ik vervoer terug moest regelen en dat niemand kon, dus ik kon ook niet genieten dacht dat het lag aan dat ik stiekem toch twijfelde over de operatie ofzo.. maar sinds ik vervoer terug heb geregeld heb ik er al een veel beter gevoel bij!

Dus probeer dat hotel enz. maar zo snel mogelijk te regelen, ik denk dat dat al heel wat zal schelen voor de stress!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Latina,

Ik sluit me aan bij voorgangsters, probeer ff de dingen die nu het belangrijkst zijn te regelen, zoals het hotel en de auto, en dat je op tijd geld hebt. Dat zijn de belangrijkste zaken. Alles komt die laatste week door je hoofd spoken, en op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer. Lijstjes maken en kunnen afstrepen kunnen misschien helpen je hoofd op orde te maken. En omdat je zo gestresst bent reageer je jezelf natuurlijk af, en op wie is dat het makkelijkst, juist je eigen vriend, een vertrouwd iemand. Ik baal ook weleens dat ik altijd aan alles moet denken, en dat t anders misloopt, maar dat blijkt dan altijd nogal mee te vallen. Het gebeurt dan heus wel, maar alleen niet op de manier dat ik wilde. De eerste week zul je je ook een beetje moeten aanpassen als je vriend het huishouden gaat draaien enzo. Probeer het een beetje over je heen te laten komen, je belangrijke dingen doen zodat je hoofd leeg is en je lekker wat kan ontspannen. Heerlijk bad nemen, maskertje enzo.

Succes ermee meid!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Latina,

Ik ben zelf ook mamsie en had ook veel aan mijn hoofd de week voor de bv,maar je moet ook een beetje relativeren. Dat is mijn mening.

Hij heeft voor jou gekozen, terwijl je schoonouders ook een belangrijke mijlpaal in hun leven meemaken en het willen vieren.

Als dat weekendje weg al zoveel stress veroorzaakt, waarom dan niet lekker thuis blijven.

Zodat je je juist lekker kunt voorbereiden in je eigen omgeving en je samen met je vriend nog even lekker kunt genieten en ontspannen.

succes wijffie en maak je zelf niet gek, want je hebt uiteindelijk jezelf ermee.

Misschien makkelijk gezegd, ik ben vrij nuchtere Noord Hollandse LOL.

En nog ff en dan is het al zover en kan je eindelijke genieten van je boobs.

Knuffie,

Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Zie nu pas dat je dit topic gemaakt hebt.

Dat je je overal druk om maakt is harstikke normaal.. er zijn maar weinig vrouwen die zich niet druk zouden maken zo een week voor een belangrijke gebeurtenis in je leven.

Ik neem aan dat je vriend gewoon meegaat nu s'avonds? Of gaat hij toch nog met zijn ouders eten?

Dus gewoon lekker dat hotel boeken, de auto.. pak lekker je spulletjes in niet te veel meer moeilijk na gaan denken!!!

Het is dat ik op vakantie ging anders had ik je zeker wel geholpen dat weet je wel he? En als ik terug ben en je hebt me nodig dan staat mijn inbox open voor je berichtjes!

Of ik moet neergestort zijn met het vliegtuig maar dat hoop ik niet HAHA.

ALLES KOMT GOED!!!

16 Juni heb jij lekker je boobies en dan kun je er van de zomer lekker van genieten!

Daaag xxxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje meisje... Mannen blijven mannen en die zien dat niet!! Dit is jouw ingreep en jouw stress en hij zal dat nooit hetzelfde ervaren zoals jij dat doet.

Echter vind ik wel dat je je niet op moet vreten van de stress, want voor je het weet is het voorbij en weet je niet beter dan dat je boobies hebt.

In principe als je wil dat je vriend wat voor je regelt, zul je het hem op moeten dragen, want anders gaat hij dit vast niet voor je verlichten. Nogmaals, hij ziet dit hoogstwaarschijnlijk niet hetzelfde als jij !!

Daarbij wil je wel deze riem onder je hart steken: Je bent een super meid (ook met je geregel voor dat uitje!) en dat je deze beslissing hebt genomen laat al zien dat jij ook een dame bent die weet wat ze wil! En daar moet je achter blijven staan! En als jij naar dat hotel wil om je rustig voor te bereiden moet je dat gewoon doen. Je kan dat best ook al moet je dat zelf doen! En die schoonouders? Die wachten dan maar twee weken hoor, als ze al zoveel jaar getrouwd zijn, kunnen die twee weken er ook nog wel bij tot jij je weer wat beter voelt!

Ik heb zelfs gewoon tot de dag voor mijn bv gewoon gewerkt! Heb ook geen echte voorbereiding gehad, anders dan wat ik al een hele tijd in mijn koppie had. Ben ook gewoon hup 's avonds de auto in gesprongen, naar amsterdam gereden, overnacht in het hotel en de volgende dag zaten ze erin voor ik er erg in had hoor! Dat gaat zo snel.. Vond het wel fijn zo, ik had totaal geen zenuwen of stress, juist doordat ik er niet veel aan kon denken.. hihi :P

Maar goed meis, YOU CAN DO IT!!!!!! En als je wil klagen, doe je dat maar hier tegen ons haha! Daar zijn we voor.. Je mannetje vindt het vast ook allemaal best spannend en weet goed niet precies wat hij ervan moet verwachten (je gaat toch onder het mes he?!) ... Over twee weken is alles alweer anders en achter de rug en wat zijn nu twee weken op een mensenleven?

Kop op girl! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

update..

dames ik vind jullie zo lief.. met jullie adviezen, tegen eigenlijk een wildvreemde dame..

ik waardeer het enorm!!!

dus..

ik heb jullie advies aangenomen en k heb het hotel geboekt.. 2 nachtjes van zat 14e tot ma 16e

we rijden dus na de operatie naar huis

auto wilde ik huren maar daarvoor moet je een creditcard hebben en die heb ik niet (express niet gedaan, omdat ik anders teveel geld uit ga geven, maar zo zie, in dit soort situaties komt het dus wel goed uit...)

dus nu moeten we iemand vinden met een creditcard

vervelend dat je andere mensen moet lastig vallen! zucht...

verder tja..

voel me nog steeds errug gestressed.. omdat de dagen zo snel voorbij gaan en ik er niet tegen kan dat het niet geregeld is allemaal.. ben een echte perfectionist en hou ervan dat alles goed geregeld is ( dat geeft me rust )

maar geen rust nu dus, omdat er nog dingen zijn die niet geregeld zijn

ik heb het ook erg onderschat denk ik.. misschien had ik er eerder aan moeten beginnen, maar mijn bv datum was eigenlijk ook pas 7 juni maar door een annulering was ik eerder aan de beurt.. ik denk dat dat voor hectiek heeft gezorgd..

maar ja, om nu de bv te verplaatsen.. ze zien me al aankomen.. en de regelzaken moeten toch gebeuren..

oppas is nog steeds ene issue.. dat we eraan zaten te denken de kids mee te nemen.. maar ja.. waar moeten we ze laten als ik naar de kliniek moet.. aaaahhh mijn hoofd zit zo vol, ben de hele dag aan het denken en malen.. en alle keuzes aan het (her)overwegen

en die gewoon haar emoties niet in bedwang kan houden..

ik schrik ook van mezelf.. sterke vrouw, die alles voor elkaar heeft, en nu big time faalt en het niet voor elkaar weet te boksen.. shit shit shit!!

daarnaast is mijn zoontje ook nog eens ziek geworden

vannacht de hele nacht wakker gelegen.. aaaahhhhhhh!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik wel de uitzondering op de regel zijn ....ik wordt ook de 16de geopereerd ben ook mama van 2 kids en ik heb geen stress.... Ik doe gewoon alles wat ik normaal ook doe, werk nog extra deze week en ga maandag gewoon geopereerd worden. Tuurlijk is het super spannend! En misschien ook wel een beetje eng...

Zelfs aan gedacht de relatie te verbreken omdat ik het gewoon zat was. Uiteindelijk heeft ie ervoor gekozen om ons weekend door te laten gaan.

Bovenstaande zinnetje geeft mij aan dat het probleem niet zo zeer aan stress voor je bv is maar meer aan stress die veroorzaakt wordt in je relatie.... Nu zal ik misschien wel overkomen als een bitch, iets wat niet de bedoeling is.

Mijn Advies: gewoon proberen de dingen te doen zoals je ze altijd al doet, regel wat er geregeld moet worden, en na je operatie eens samen met je man/vriend om tafel gaan zitten en praten over je gevoel over deze hele zaak rond om je BV.

Succes en relaxxxxx

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje meisje... Mannen blijven mannen en die zien dat niet!! Dit is jouw ingreep en jouw stress en hij zal dat nooit hetzelfde ervaren zoals jij dat doet.

Echter vind ik wel dat je je niet op moet vreten van de stress, want voor je het weet is het voorbij en weet je niet beter dan dat je boobies hebt.

In principe als je wil dat je vriend wat voor je regelt, zul je het hem op moeten dragen, want anders gaat hij dit vast niet voor je verlichten. Nogmaals, hij ziet dit hoogstwaarschijnlijk niet hetzelfde als jij !!

Daarbij wil je wel deze riem onder je hart steken: Je bent een super meid (ook met je geregel voor dat uitje!) en dat je deze beslissing hebt genomen laat al zien dat jij ook een dame bent die weet wat ze wil! En daar moet je achter blijven staan! En als jij naar dat hotel wil om je rustig voor te bereiden moet je dat gewoon doen. Je kan dat best ook al moet je dat zelf doen! En die schoonouders? Die wachten dan maar twee weken hoor, als ze al zoveel jaar getrouwd zijn, kunnen die twee weken er ook nog wel bij tot jij je weer wat beter voelt!

Ik heb zelfs gewoon tot de dag voor mijn bv gewoon gewerkt! Heb ook geen echte voorbereiding gehad, anders dan wat ik al een hele tijd in mijn koppie had. Ben ook gewoon hup 's avonds de auto in gesprongen, naar amsterdam gereden, overnacht in het hotel en de volgende dag zaten ze erin voor ik er erg in had hoor! Dat gaat zo snel.. Vond het wel fijn zo, ik had totaal geen zenuwen of stress, juist doordat ik er niet veel aan kon denken.. hihi :P

Maar goed meis, YOU CAN DO IT!!!!!! En als je wil klagen, doe je dat maar hier tegen ons haha! Daar zijn we voor.. Je mannetje vindt het vast ook allemaal best spannend en weet goed niet precies wat hij ervan moet verwachten (je gaat toch onder het mes he?!) ... Over twee weken is alles alweer anders en achter de rug en wat zijn nu twee weken op een mensenleven?

Kop op girl! :116:

Mooi gezegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik wel de uitzondering op de regel zijn ....ik wordt ook de 16de geopereerd ben ook mama van 2 kids en ik heb geen stress.... Ik doe gewoon alles wat ik normaal ook doe, werk nog extra deze week en ga maandag gewoon geopereerd worden. Tuurlijk is het super spannend! En misschien ook wel een beetje eng...

Bovenstaande zinnetje geeft mij aan dat het probleem niet zo zeer aan stress voor je bv is maar meer aan stress die veroorzaakt wordt in je relatie.... Nu zal ik misschien wel overkomen als een bitch, iets wat niet de bedoeling is.

Mijn Advies: gewoon proberen de dingen te doen zoals je ze altijd al doet, regel wat er geregeld moet worden, en na je operatie eens samen met je man/vriend om tafel gaan zitten en praten over je gevoel over deze hele zaak rond om je BV.

Succes en relaxxxxx

x

Thnx voor je berichie!!

Ik weet niet of je een uitzondering bent, ik denk dat ieder huisje zijn kruisje heeft he? Dit is nu blijkbaar voor mij heel heftig, voor jou zijn er andere dingen weer heftig.. zit denk ik niet echt een eenduidige lijn in.. En dit topic was voor mij ook bedoeld om het vanuit verschillende invalshoeken te bekijken dmv de reacties.. omdat ik dat nu blijkbaar niet zelf kan opbrengen (relativeren)

En Klopt, je hebt ook ergens wel gelijk denk ik; de stress wordt ook mede veroorzaakt door de relatie (of mijn vriend) zelf.. en dat is ook moeilijk voor mij om objectief naar te kijken, omdat nu natuurlijk de bv centraal staat.. en is het eerder makkelijker om het te wijten aan de bv.. nu komen er natuurlijk allerlei dingen bij kijken, waar ik me niet op voorbereid had.. en zit alles gewoon erg tegen! Ik zou graag meer willen werken, maar de kids hebben al 2 weken vakantie en die zijn 24/7 thuis, dus ook dat speelt mee.. crisis, chaos dus!

Waar word jij trouwens geopereerd?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor je berichie!!

Ik weet niet of je een uitzondering bent, ik denk dat ieder huisje zijn kruisje heeft he? Dit is nu blijkbaar voor mij heel heftig, voor jou zijn er andere dingen weer heftig.. zit denk ik niet echt een eenduidige lijn in.. En dit topic was voor mij ook bedoeld om het vanuit verschillende invalshoeken te bekijken dmv de reacties.. omdat ik dat nu blijkbaar niet zelf kan opbrengen (relativeren)

En Klopt, je hebt ook ergens wel gelijk denk ik; de stress wordt ook mede veroorzaakt door de relatie (of mijn vriend) zelf.. en dat is ook moeilijk voor mij om objectief naar te kijken, omdat nu natuurlijk de bv centraal staat.. en is het eerder makkelijker om het te wijten aan de bv.. nu komen er natuurlijk allerlei dingen bij kijken, waar ik me niet op voorbereid had.. en zit alles gewoon erg tegen! Ik zou graag meer willen werken, maar de kids hebben al 2 weken vakantie en die zijn 24/7 thuis, dus ook dat speelt mee.. crisis, chaos dus!

Waar word jij trouwens geopereerd?

xxx

Vind het erg jammer voor je dat je niet hoopvol lekker kan genieten met gezonde spanning tot volgende week maandag. Meestal komt alles toch wel op z`n pootjes tereccht, ik stress meestal ook om 101 dingen en dat blijkt achteraf dan meestal niet nodig. En jammer dat je aan je vriend niet het steunpunt hebt wat je zou mogen verwachten, succes daarmee!

Ik wordt geopereerd in waalre in het medisch centrum waalre ookwel bekend al quole cliniek door dr. Fresow

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het erg jammer voor je dat je niet hoopvol lekker kan genieten met gezonde spanning tot volgende week maandag. Meestal komt alles toch wel op z`n pootjes tereccht, ik stress meestal ook om 101 dingen en dat blijkt achteraf dan meestal niet nodig. En jammer dat je aan je vriend niet het steunpunt hebt wat je zou mogen verwachten, succes daarmee!

Ik wordt geopereerd in waalre in het medisch centrum waalre ookwel bekend al quole cliniek door dr. Fresow

X

Dankjewel meid..

Ik denk dat als ik zaterdag in het hotel zit.. en ff lekker wat ontspanning heb.. ik wel kan genieten!

inmiddels de auto gehuurd.. zie wel hoe ik dat doe met de creditcard bij het ophalen vd auto.. desnoods betaal ik contant de borg

heb iig nu hotel + auto geboekt

morgen sport beha kopen

we komen er wel, langzamerhand..

succes maandag he, zal aan je denken! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles komt goed meis! :54:

Denk aan je hart!! Doe maar wat rustig, anders heb je je boos dalijk niet eens meer nodig!!! Nogmaals voor je het weet ben je twee weken verder en is alles achter de rug en zelfs met stress, leven je kindertjes nog, je mannetje weer gerust en jij ook! Maar dan wel MET boobs! ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles komt goed meis! :54:

Denk aan je hart!! Doe maar wat rustig, anders heb je je boos dalijk niet eens meer nodig!!! Nogmaals voor je het weet ben je twee weken verder en is alles achter de rug en zelfs met stress, leven je kindertjes nog, je mannetje weer gerust en jij ook! Maar dan wel MET boobs! ;)

:116:

Jij bent echt lief :102:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE 11/5/11

Vandaag heb ik besloten dat het beter is als mijn vriend niet mee gaat tijdens het 'weekendje weg' vóór de operatie. Hij vormt op dit moment -met zijn gedrag (waar ik liever niet teveel in detail ga)- een te grote stressfactor. Wat ik wel gezegd wil hebben, is dat zijn gedrag niet alleen te maken heeft met de operatie. Hij is wie hij is, en ik heb er nooit iets aan gedaan. Ik kies dan ook nu wél voor mijzelf. Toen ik dit had besloten..viel er meteen een last van mijn schouders af. Ik voel de rust enigszins weer terugkeren. Hij mag van mij op de kinderen passen zaterdag en zondag, ze vervolgens maandagochtend naar school brengen en dan naar Brussel/Overijsse rijden om mij op te halen na de operatie. Bij thuiskomst hoop ik dan ook dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt en voor mij en de kinderen zorgt. En zodra ik hersteld ben, zal ik moeten nadenken of ik wel of niet verder met de relatie wil. Op dit moment zie ik dat nl. niet zitten, maar ik wil geen overhaaste beslissingen nemen.

Ik wil alle lieve dames bedanken die mij via dit forum of andere wijze mij allerlei tips e.d. hebben gegeven. Toppers!

Nu op, naar 16 mei! :01:

Liefs

Latina :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE 11/5/11

Vandaag heb ik besloten dat het beter is als mijn vriend niet mee gaat tijdens het 'weekendje weg' vóór de operatie. Hij vormt op dit moment -met zijn gedrag (waar ik liever niet teveel in detail ga)- een te grote stressfactor. Wat ik wel gezegd wil hebben, is dat zijn gedrag niet alleen te maken heeft met de operatie. Hij is wie hij is, en ik heb er nooit iets aan gedaan. Ik kies dan ook nu wél voor mijzelf. Toen ik dit had besloten..viel er meteen een last van mijn schouders af. Ik voel de rust enigszins weer terugkeren. Hij mag van mij op de kinderen passen zaterdag en zondag, ze vervolgens maandagochtend naar school brengen en dan naar Brussel/Overijsse rijden om mij op te halen na de operatie. Bij thuiskomst hoop ik dan ook dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt en voor mij en de kinderen zorgt. En zodra ik hersteld ben, zal ik moeten nadenken of ik wel of niet verder met de relatie wil. Op dit moment zie ik dat nl. niet zitten, maar ik wil geen overhaaste beslissingen nemen.

Ik wil alle lieve dames bedanken die mij via dit forum of andere wijze mij allerlei tips e.d. hebben gegeven. Toppers!

Nu op, naar 16 mei! :01:

Liefs

Latina :116:

Meid, wil hier alleen even zo reageren:

Je bent een kanjer dat je dit voor jezelf kunt beslissen!!!!!!!!!! En dat er 'een last van je schouders' valt zegt eigenlijk best veel (ik herken mezelf nogal in jouw verhaal)..

Ik wens je heel veel succes met dit en natuurlijk met je aankomende bv !!

Hele dikke kus

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, wil hier alleen even zo reageren:

Je bent een kanjer dat je dit voor jezelf kunt beslissen!!!!!!!!!! En dat er 'een last van je schouders' valt zegt eigenlijk best veel (ik herken mezelf nogal in jouw verhaal)..

Ik wens je heel veel succes met dit en natuurlijk met je aankomende bv !!

Hele dikke kus

Lotus :116:

Dankjewel meid..:53:

Nu nog zien hoe ik het weekend door kom daar..

Misschien zondag drankje doen hè!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lieverd..

Wat goed van je dat je voor jezelf hebt gekozen meis :116:

Hoop voor je dat je vriend na je bv goed voor je zorgt en dat jullie er samen nog uit komen!!

Maar eerst maar eens ff je bv he, nu ga je boobs krijgen :D !!

Hoop dat je nu zonder stress naar je bv kunt !!

Zet hem op meissie !! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.