Ga naar inhoud

Schatje, ik moet je iets vertellen..


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik heb onlangs een beetje in de knoop gezeten. Ik heb een erg leuke jongen ontmoet waar ik graag serieus mee wil worden. Natuurlijk komt er dan een moment waarop je samen in bed ligt en hij je shirt omhoog probeert te trekken. Ohjee wat nu. Ik heb me er eerst uit gered met "nee ik ben preuts". Hij vond het maar een beetje vreemd, zeker omdat ik een nogal uitbundig persoon ben dus erg geloofwaardig kwam het niet over. Vervolgens begon hij me ook nog eens allemaal complimentjes te geven over mijn borsten, hij vond ze heel mooi, rond, stevig etc.. Ik voelde me bijna schuldig ik dacht ach hij moest eens weten! Het lag op het puntje van mijn tong om te zeggen "Dankje ze zijn nep!!". Maar ik heb mijzelf nog met moeite in kunnen houden gelukkig. Ik wist natuurlijk helemaal niet hoe hij op zoiets zou reageren en hoe alles zou lopen tussen ons, of hij wel écht serieus was. Daarom heb ik nog een weekje gewacht en toen ik met een slok op samen op de bank lag na het ontmoeten van zijn beste vrienden en zijn ouders besloot ik dat het wel tijd was. Dus ik heb er iets van gemaakt als "Kun je een geheimpje bewaren? Ik heb ze laten doen!". Hij reageerde heel erg lief erop en zei als jij je daar prettig bij voelt dan kan ik er alleen maar achter staan, als je er maar geen spijt van hebt.. Wat heerlijk en wat een opluchting! En na deze confessie is hij mijn borsten nog steeds mooi blijven noemen dus er is niets aan het handje. Maar nu vroeg ik mij af hoe jullie dat gedaan hebben? Heb je het wel eens helemaal niet verteld aan iemand en merkte die het dan? Of vervelende reacties op gekregen? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs,

Joya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha...ik was al járen getrouwd toen ik een BV heb laten doen.

Dus mijn man was volledig op de hoogte.

Hij heeft er altijd achter gestaan...hij wist hoe belangrijk het voor mij was!

Hij vond mijn kleine tietjes ook mooi hoor <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee meid,

wat n leuk verhaal hihi!!

ik ga nu al 4 jaar met mijn vriend, en weeet al heel lang

dat ik ontevreden was met mn boobs!

en uiteindelijk toch laten doen en hij stond er helemaal achter!

ook een hele opluchting hoor! ;)

en vind ze ook prachtig! :) geeft je toch een geweldig gevoel he :blush:

Voor de meiden die het hun vriend niet durven vertellen,

Wees er gewoon trots op en vertel het als je er goed bijvoelt!

Als hij echt van je houdt neemt hij je zoals je bent en vind je toch wel

beeldschoon!! ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ook hier al jaren getrouwd, en manlief staat er ook helemaal achter (en vond t inderdaad ook helemaal niet nodig :wacko: )

Maar ik vind t altijd zo stom als iemand zegt dat het neppers zijn. Het zijn toch gewoon je eigen borsten, met een hulpmiddel erin om ze mooi stevig te maken. Soms doen ze net of er 2 plastiek tieten op je geplakt zitten ofzo. Ik ben er gewoon stiktrots op, en ik zou het gewoon gelijk eerlijk zeggen, het is jouw keus, en gelukkig heeft je vriendje er geen problemen mee. Hij heeft er zelf ook veel plezier van e :1big_boobs:

Mijn man zei altijd dat het van hem niet hoefde, maar hij is er nu toch ook wel zot van hoor hihi.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ventje en ik hebben de BV samen ondergaan. 't Is te zeggen ik de pijn, hij de slapeloze nachten van mijn gesnurk omdat ik op mijn rug moest slapen. Wanneer hij mijn boobies ziet zegt hij vaak dat hij niet snapt dat sommige mannen dat niet mooi kunnen vinden. Fijn dat ook jouw vriend zo achter je staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik natuurlijk ook meegemaakt. Op een gegeven moment moet je het vertellen.

Alleen ik zou ook nooit zeggen dat het neppers zijn. Want ze zijn toch echt van ons meiden...alleen wat opgevuld meer niet :3:

Gelukkig staat je vriend erachter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het voelt gewoon als vanjezelf he! Ik heb niet het idee dat ik siliconenborsten heb hihi.....

Gelukkig stond mijn mannetje ook helemaal achter me en vond het eerst ook absoluut niet nodig! Daar is hij nu op terug gekomen en vind ze prachtig :blush:

Maar ik zou het ook moeilijk vinden om het zoals jou 'het' tegen een nieuw vriendje te zeggen.

Eigenlijk is dat helemaal niet nodig en moeten we er gewoon super trots op zijn! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Mijn vriend en ik zijn nu bijna vijf jaar samen en hij stond er ook helemaal achter.

Zijn ex had het ook laten doen toen ze samen waren en hij kon me dus al heel wat vertellen.

Toen ik een meevallertje had heb ik niet getwijfeld en ben meteen op consult gegaan :43:

Voor de rest heb ik het alleen m'n vader verteld en hij stond er ook helemaal achter.

M'n moeder is streng gelovig en vindt niet dat je aan een gezond lichaam moet sleutelen... <_<

Ik heb het nu ook aan wat vriendinnen van vroeger van de middelbare school verteld en die waren héél verbaasd.

Ze zeiden dat ik het niet nodig had en er altijd al goed uitzag en dat het er als van ouds uitziet (daar had ik ook bij de PC om gevraagd :D).

En op het werk viel het ook een collega op toen hij foto's had gezien van mij op FB.

Dus ik heb hem meteen verteld van m'n BV en hij zei ook dat het helemaal niet opvalt in gewone kleding, maar wel met een strak hempje dus (in sportbh!)

Hij meteen honderduit vragen en ik alles beantwoorden :P

M'n vriend vindt dat ik het van te voren gewoon aan iedereen had kunnen vertellen en dat ik er veel te geheimzinnig over doe, maar als ze er nu achteraf naar vragen zeg ik het gewoon eerlijk en ik krijg, tot nu toe, altijd positieve reacties :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

Ik heb een bvk laten doen. ik had 2 jaar een relatie. ik verteld e hem toen van de bvk in eerste instantie vertelde hij mij als jij je daar gelukkig en prettig bij voelt en als je gezondheid daar beter op word moet je dat zeker doen. ik was zo blij dat hij er toen zo op reageerde. het maakt je dan toch onzeker van een cup g na een cup c. hj dichter ik bij de operatie kwam hoe meer afstand mijn vriend toen van mij nam. tot op 4 maart hij de sterker er uit trok. met als reden. je denkt toch niet dat ik je ga steunen met je operatie en bla bla bla.

ik ben al een tijdje aan het scharrelen met me ouder scharrel waar ik toen 2 jaar mee bezig ben geweest. hij was helemaal gek op mijn boobs. ik heb het hem gelijk verteld, zodat die last van mijn schouders af waren. hij reageerde daar zo lief op. en accepteerde mijn keus.

dus je merkt wel dat er 2 verschillende reactie kunnen zijn. 1 trekt het niet en loopt hard weg, en de anders steunt je volkomen in je keuze en accepteerd het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

Ik heb een bvk laten doen. ik had 2 jaar een relatie. ik verteld e hem toen van de bvk in eerste instantie vertelde hij mij als jij je daar gelukkig en prettig bij voelt en als je gezondheid daar beter op word moet je dat zeker doen. ik was zo blij dat hij er toen zo op reageerde. het maakt je dan toch onzeker van een cup g na een cup c. hj dichter ik bij de operatie kwam hoe meer afstand mijn vriend toen van mij nam. tot op 4 maart hij de sterker er uit trok. met als reden. je denkt toch niet dat ik je ga steunen met je operatie en bla bla bla.

ik ben al een tijdje aan het scharrelen met me ouder scharrel waar ik toen 2 jaar mee bezig ben geweest. hij was helemaal gek op mijn boobs. ik heb het hem gelijk verteld, zodat die last van mijn schouders af waren. hij reageerde daar zo lief op. en accepteerde mijn keus.

dus je merkt wel dat er 2 verschillende reactie kunnen zijn. 1 trekt het niet en loopt hard weg, en de anders steunt je volkomen in je keuze en accepteerd het!

Wow wat een vervelend verhaal!! Belachelijk hè hoe laf mensen kunnen weg lopen voor sommige dingen. Ik ben wel heel blij dat hij er zo positief op reageert maar ik ben wel een beetje bang dat het kapot loopt tussen ons en hij het aan de grote klok hangt. Hij kent namelijk ook een aantal bekenden van mij die het niet hoeven te weten. Ik heb het nu verteld aan een paar vriendinnen en aan hem, dat was het. Een vriendin vond het heel raar dat ik het niet gewoon aan iedereen wilde vertellen maar daar zou ik mij echt niet prettig bij voelen. Het begrip plastische chirurgie heeft toch een zware lading en wordt snel geassocieerd met 'plastick fantastic' typjes. Ik wil niet dat mensen bevooroordeeld zijn over me doordat ze dat weten. Daar komt bij dat ik weet hoe kattig vrouwen onderling kunnen zijn en hoe sommige (jaloerse) vrouwen elkaar dingen misgunnen. Ik gun ze de informatie dat mijn borsten niet 100% echt zijn niet, laat ze maar lekker in hun jaloerse waan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Mijn vriend en ik zijn nu bijna vijf jaar samen en hij stond er ook helemaal achter.

Zijn ex had het ook laten doen toen ze samen waren en hij kon me dus al heel wat vertellen.

Toen ik een meevallertje had heb ik niet getwijfeld en ben meteen op consult gegaan :43:

Voor de rest heb ik het alleen m'n vader verteld en hij stond er ook helemaal achter.

M'n moeder is streng gelovig en vindt niet dat je aan een gezond lichaam moet sleutelen... <_<

Ik heb het nu ook aan wat vriendinnen van vroeger van de middelbare school verteld en die waren héél verbaasd.

Ze zeiden dat ik het niet nodig had en er altijd al goed uitzag en dat het er als van ouds uitziet (daar had ik ook bij de PC om gevraagd :D).

En op het werk viel het ook een collega op toen hij foto's had gezien van mij op FB.

Dus ik heb hem meteen verteld van m'n BV en hij zei ook dat het helemaal niet opvalt in gewone kleding, maar wel met een strak hempje dus (in sportbh!)

Hij meteen honderduit vragen en ik alles beantwoorden :P

M'n vriend vindt dat ik het van te voren gewoon aan iedereen had kunnen vertellen en dat ik er veel te geheimzinnig over doe, maar als ze er nu achteraf naar vragen zeg ik het gewoon eerlijk en ik krijg, tot nu toe, altijd positieve reacties :D

Haha wat grappig, over die Facebook foto's! Ik heb ook onwijs veel foto's op Facebook en op sommige ervan ben ik hardstikke plat. Ik twijfel er nu een beetje over om die foto's er vanaf te halen voordat mensen de oude met de nieuwe foto's gaan vergelijken en echt vragen gaan stellen. Ik werk zelf op kantoor en daar wil ik al helemaal niet dat mensen het weten! Iedereen kent elkaar en alle roddels gaan super snel rond. Ik hoor nu nog verhalen over dingen die er zijn gebeurd van voor ik er werkte dus ik wil echt niet dat dit over mij uit komt. Hebben jullie wel eens iets verzonnen als iemand vroeg waarom je borsten ineens zo groot zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah wat lief dat hij zo reageerde :136:

Ik ben nu al bijna 3,5 jaar samen met mn vriend en ondanks dat het niet van hem hoefde stond hij toch achter me. Eerst was hij er zelfs een beetje op tegen maar ik hoor hem nu echt niet klagen hihi!! Soms wil ie stiekem kijken en dat deed hij hiervoor eigenlijk nooit :blush: Hij vind ze helemaal niet nep, mischien iets steviger maar meer niet!

Wel heeft ie het aan zn vrienden verteld en eigenlijk iedereen reageerde heel goed er kwamen zelfs reacties van oe nice dikke tieten :P Maar er was ook 1 vriend die een beetje boos werd van waar slaat het op echt nep en ga zo maar door... maar geen 1 van alle heeft er iets om gevraagt nu denk dat ze het niet durven..

Mijn ouders en vriendinnen waren allemaal positief!

Maar ik snap dat het wel heel moeilijk is om aan een nieuwe lover je boobies te laten zien ik zou precies hetzelfde reageren hihi :blush: Maar je hebt een lieverd uitgezocht en hij is dol op je boobies als ik het zo hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat een vervelend verhaal!! Belachelijk hè hoe laf mensen kunnen weg lopen voor sommige dingen. Ik ben wel heel blij dat hij er zo positief op reageert maar ik ben wel een beetje bang dat het kapot loopt tussen ons en hij het aan de grote klok hangt. Hij kent namelijk ook een aantal bekenden van mij die het niet hoeven te weten. Ik heb het nu verteld aan een paar vriendinnen en aan hem, dat was het. Een vriendin vond het heel raar dat ik het niet gewoon aan iedereen wilde vertellen maar daar zou ik mij echt niet prettig bij voelen. Het begrip plastische chirurgie heeft toch een zware lading en wordt snel geassocieerd met 'plastick fantastic' typjes. Ik wil niet dat mensen bevooroordeeld zijn over me doordat ze dat weten. Daar komt bij dat ik weet hoe kattig vrouwen onderling kunnen zijn en hoe sommige (jaloerse) vrouwen elkaar dingen misgunnen. Ik gun ze de informatie dat mijn borsten niet 100% echt zijn niet, laat ze maar lekker in hun jaloerse waan.

hoezo reageert je vriend nu anders op je? als hij van jou houdt en jou accepteerd hoe jij bent accepteerd hij dit ook. anders moet je echt dingen af gaan vragen. een BV is een ander verhaal de een BVK. en wat je zegt vaak worden mense bevooroordeelt. terwijl mensen niet snappen wat het verhaal er achter zit. je doet een BV niet voor niks. het is niet een keuze die je in 1 min maakt lijkt mij.

vaak zijn vrouwen snel jaloers, maar ik vind dat je gewoon eerlijk kunt zijn tegen je vrienden, het zijn je vrienden. dus dan accepteren ze dat toch..? met of zonder deze ingreep. jou persoonlijkheid veranderd niet.

ik snap niet dat mensen soms raar kunnen doen. maar het komt uiteindelijk allemaal wel goed!!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit wel een leuk topic, want ik had hier ook mee te maken.

Ik heb een hele leuke exvriend. Het is al drie jaar uit, maar sinds een jaar scharrelen we weer wat.

Ik wil absoluut geen relatie, maar soms is het gewoon erg gezellig samen :blush:

Afgelopen zaterdag was ik bij hem en zat ik ook echt in de stress hoe ik het zou moeten zeggen.

Het is ook zo raar als hij ineens ziet dat je wél borsten hebt.

Daarom zei ik maar voor het moment supreme dat ik 'nieuwe'borsten heb. Ik was zo bang voor zijn reactie, omdat

je meestal hoort dat mannen niet van silliconenborsten houden. Hij vond het echter wel interessant en vond ze super

goed bij me passen. Hij had nog nooit zulke mooie borsten gezien :blush:

Gelukkig zijn er ook nog mannen die zich wel kunnen inleven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi wat grappig !

Ik zou het ook moeilijk vinden om zoiets te vertellen idd.

gelukkig had ik ook al een vriend, en die wist ook hoe erg ik het vond om geen boobs te hebben,

dus gelukkig ging ie er uiteindelijk wel achter staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.