Ga naar inhoud

BV : Miez : Oriëntatiefase


Gast Miez

Aanbevolen berichten

Heeyheey,

Hier dan ook een topicje van mij. Ik ben nog jong, 17 jaar (dit jaar wordt ik 18! ;)) en daarom word ik nooit echt serieus genomen wanneer ik stiekempjes begin over praten over een borstvergroting. Ik hoop dat ik hier wat serieuzer word genomen!

Vanaf mijn 13e vind ik mijn borsten eigenlijk niets. Zo klein en slapjes. Maar ik was 13, hoewel ik vroeg in de puberteit was, was de hoop nog niet verloren, toch? Maar... het mocht niet baten. Mijn eerste bh pas ik helaas nog steeds (hij is te erg versleten om nog te dragen :P), nu heb ik soms zelfs een maatje kleiner nodig. Ik zweef tussen 70A/B en de ontwerper van de vullingbh is mijn held. Dan lijkt het tenminste nog wat!

Zelf heb ik mij voorgenomen om tot mijn 20e minimaal te wachten. De kans is natuurlijk aanwezig dat ik er tegen die tijd anders over denk, maar die kans lijkt mij eerlijk gezegd klein.

Ik hoop hier veel informatie vandaan te kunnen halen! Want aan mijn omgeving heb ik niets, die steunen mij toch niet. ("Het groeit nog wel!" "Je wilt toch geen nepborsten?!?!" "Wat een onzin!" "Accepteer het maar gewoon!" etc. etc.)

Verder doe ik nu HBO-Rechten maar ga ik volgend jaar accountancy doen :) Als er nog vragen zijn, stel ze gerust! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miez,

Leuk dat je ook een topic hebt geopend.

17 jaar is opzich ook wel erg jong natuurlijk. Er kan nog van alles gebeuren in je leven waardoor je borsten veranderen.

Wel goed is dat je voor jezelf de grens van 20 jaar hebt gesteld. Als je dan inderdaad nog steeds niet blij bent met je borsten kun je inderdaad eens met een pc gaan praten over de mogelijkheden.

En tsja, ik weet niet waar jij vandaan komt, maar implantaten zijn al heel lang geen "Pamela Anderson" of "lolla ferrari"borsten meer hoor.

Lekker laten praten die mensen en jij goed de tijd nemen om je inderdaad zoveel mogelijk te laten informeren.

Bovendien kun je op deze manier nog lekker sparen ook.

Maar er zijn vast veel meer meiden van jouw leeftijd die niet tevreden zijn, maar die de middelen nog niet hebben om er werkelijk iets aan te doen.

Ik weet eigenlijk ook niet wat de leeftijdsgrens is om dit soort operaties te doen, dat zal ook wel weer per kliniek/pc verschillen.

Maar goed je zit er op dit moment mee, dus hier zullen de meeste vrouwen je echt wel serieus nemen hoor!

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.